Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2005, 16:00
Verwijderd
Ik zoek wat informatie over de drie bovenstaande onderwerpen met betrekking op Linux. Dus niet tutorials, maar gewoon informatie. Ikzelf ben flink aan het zoeken en dergelijke hoor, maar ik vroeg me af of misschien iemand hier wel een mooie tip heeft.

Ik moet vervolgens ook nog hetzelfde in Windows hebben eigenlijk. Maar daar ben ik nog niet aan begonnen. Das het makkelijke.

In ieder geval, bedankt voor inkomende tips.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2005, 16:16
freyk
freyk is offline
We zijn hier niet om je huiswerk te doen, maar we kunnen je wel je in de goede richting drukken.

Ik raad je aan om Wikipedia.org te bezoeken.
Oud 09-10-2005, 16:27
Verwijderd
Ik vroeg om tips:

tip2 (de ~ (m.), ~s)
2 inlichting => aanwijzing

Dus geen stomme opmerkingen graag.
Ik vraag niemand om mijn huiswerk te doen. Alleen tips. En een tip gaf je zojuist though. Dus thanks.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 17:26
Enlightenment
Enlightenment is offline
"File management" is me wat vaag. Bedoel je SMB/CIFS bestandsdeling? Dat kan met Samba en je kunt gewoon met smbpasswd een wachtwoord instellen voor een bepaalde gebruiker (smbpasswd -a <user>) voor de eerste keer om toe te voegen aan de samba database.

Maar wees eerst maar eens wat specifieker.
Oud 09-10-2005, 17:54
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
informatie, de dingen die jij noemt zijn zo uitgebreid dat je met een 10delige encyclopedie nog niet alles hebt. Zeg es wat je wil, bv hoe je een netwerk opzet onder linux(wat voor netwerk?). Security? wat wil je beveiligen, alleen de bestanden van andere gebruikers die fysiek toegang hebben tot jou cmoputer of alleen beveiligen tegen ongewenst toegang, of je web/ftp/fileserver beveiligen....?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:17
Verwijderd
Kijk het stomme is dat ik die onderwerpen letterlijk zo op een blad kreeg. Dus ja, het kan nogal breed zijn.

Maar ik pak gewoon een random onderdeel van een onderwerp en maak daar wat kantjes over per hoofdstuk.

Dus ja, File Management. Ik denk dat ze daar bedoelen de rechten van users en wat je allemaal kan doen daar.

Maar inderdaad. Kan ik net zo goed een linux/windows boek overschrijven en dat inleveren.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:37
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 09-10-2005 @ 19:17 :
Kijk het stomme is dat ik die onderwerpen letterlijk zo op een blad kreeg. Dus ja, het kan nogal breed zijn.

Maar ik pak gewoon een random onderdeel van een onderwerp en maak daar wat kantjes over per hoofdstuk.

Dus ja, File Management. Ik denk dat ze daar bedoelen de rechten van users en wat je allemaal kan doen daar.

Maar inderdaad. Kan ik net zo goed een linux/windows boek overschrijven en dat inleveren.
overschrijven? lever t gewoon zo in en zeg dat je t gelezen hebt
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:43
freyk
freyk is offline
Een paar handige links uit wikipedia:Gevonden met google:

Laatst gewijzigd op 10-10-2005 om 06:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten