Advertentie | |
|
![]() |
|
Allereerst: wat gebeurt er als jij een spel speelt? De PC wordt dan zwaar belast, wat betekent dat er meer vermogen wordt gevraagd van je voeding, en de componenten worden warmer. Waar ik dus eerst naar zou kijken is of alle fans in je systeem (processor, videokaart, voeding) nog naar behoren werken en dat het niet een geval is van oververhitting. Het is ook handig om te vermelden wat voor voeding je hebt, als het een Sweex/QTec-achtig prul is dan heb je best kans dat het daaraan ligt.
Verder is het handig om ook je systeemspecs (dus wat voor hardware er allemaal in zit) te vermelden. E.e.a. kun je allemaal checken met Everest. Wat je - wat software betreft - ook nog kunt proberen is de laatste nieuwe drivers voor je videokaart te installeren, als je dat nog niet hebt gedaan. Ik denk verder dat dit beter past op Hardware, omdat dit soort vastlopers vrijwel altijd duiden op een hardwareprobleem. Ik verplaats 'm daar dus even naartoe ![]()
Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 17:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (zeker niet in hardware :') )
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[XP] PC loopt vast in Windows scherm filmfreak | 2 | 05-01-2007 14:14 | |
Software & Hardware |
[CPU?] Help! Mijn pc denkt dat hij een 1.24 Ghz is! Kingofthemall | 12 | 04-06-2006 09:59 | |
Software & Hardware |
[draadloos] pc hangt na inbouwen netwerkkaart Verwijderd | 6 | 18-03-2006 17:02 | |
Software & Hardware |
[OS] windows/linux boot Cthulhu | 26 | 18-04-2004 10:46 | |
Software & Hardware |
Help! Mijn XP-installatie loopt vast! Verwijderd | 22 | 08-02-2004 00:17 | |
Software & Hardware |
[windows XP] vastlopen WolterB | 3 | 06-10-2002 07:08 |