Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heb je ooit wel eens een positieve/negatieve bijnaam gekregen, en zo ja, waarom?
Twas bij mij ook altijd maartje paardje,of maartje trek eens aan mn staartje Ik wou vroeger wel altijd anders heette,Ik noemde mezelf altijd lauri ( ? ) In de eerste klas zelfs nog zei ik tegen leraren dat mn roepnaam lauri was, en mensen spraken me ook echt met die naam aan. Mensen zeggen gewoon altijd maart,en 1 iemand heeft het een keer zo weten te draaien dat als je maart als maerd zou spellen en het dan zou omdraaien dan kwam er dream uit dus ik ben ook nog een tijdje dream genoemt. |
![]() |
|
>> Max ik voel me vereerd dat ik in je sig mag maar doe dat dan even met een ander citaat of zo
![]() Ik ben nooit gepest met mijn naam, sja tis ook geen rare naam of zo, wel soms dat kinderen dat zo heel overdreven gingen uitspreken of zo, mja niet dat ik daar mee zat. En verder rijmt er veel op mijn naam, bedenk zelf maar iets leuks ![]() En verder... tja vrienden en zo hebben genoeg bijnamen voor me, eigenlijk noemt iedereen me altijd Es. Of gewoon Esmée ![]() Met m'n achternaam (v/d Kleijnhuisen) zijn ook wel s grapjes gemaakt, daar leent de naam zich misschien ook wel voor, maar dat weet ik allemaal niet eens meer.
Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 15:54. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben vroeger nooit echt gepest om m'n naam. Pesten is relatief, het is maar hoe je er tegenover staat, ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() goodknight0@hotmail.com (misschien ben ik vanavond online, want nu moet ik even weg ![]() |
![]() |
|
Maud
havermout kippenbout Maud heeft het koud Maud is stout Maud zout ga zo maar door.... Het heeft me eigenlijk nooit zo heel erg veel gedaan, heb er geen trauma's aan overgehouden en ik heb me ook nooit echt gepest gevoeld. Tegenwoordig zijn mijn bijnamen erg veranderd Maud Maude Maudje Moodje Mude Geen idee waar het vandaag komt. |
![]() |
|
Nooit gepest met mijn naam. Er rijmt ontzettend veel op (zie Cem.Slut en sweetgirl), maar dat was alleen op de basisschool (geldt ook voor 'hee Maart, waar is april
![]() ![]() Op mijn achternaam kun je niet leuk rijmen, en hij is op zich ook al niet grappig.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
nooit echt gepest, maar op de basisschool werkte dat gejengel van "elsje fiederelsje" soms wel zodanig op mijn zenuwen dat ik lijm in de haren van het betreffende irritantje wilde smeren (en dat ooit ook gedaan heb
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ja, merlyn de tovenaar noemde me ze altijd. Sommige kneuzen maken die "grap" nog steeds en denken dat ze orgineel zijn. Ik lach er alleen maar schaapachtig om, maar ik kan alleen maar denken: goh wat een zielepiet...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ben jij goed in namen en gezichten? Verwijderd | 50 | 21-02-2011 11:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[Inf] Sorteren op naam (Visual Cafe) TLO | 1 | 15-10-2005 19:24 | |
Psychologie |