Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het laatste karakter betekent inderdaad 'groot', het een-na-laatste 'geluid', het eerste karakter betekent 'gewoon' (geloof ik), het tweede 'god' of 'goden', het derde weet ik zo niet, het vierde 'liefde', het vijfde 'huis'. Dus, op een rijtje. 'gewoon god ? liefde huis geluid groot' |
![]() |
||
Citaat:
![]() In Korea (en Vietnam) zijn Chinese karakters niet meer zo gebruikelijk, ze zijn vaak vervangen door een andere schrijfwijze. Japanners gebruiken Chinese karakters nog wel, maar niet op dezelfde wijze als Chinezen. Ik kan het in zijn geheel niet vertalen, maar ik kan wel iemand vinden die het misschien wel kan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Japanners gebruiken de karakters nu idd anders, maar vroeger niet, en zeker niet voor gezegden. Maar dan nog denk ik dat het idd Chinees is, maar wel een oud Chinees gezegde. Wel gek dat ik ook als ik gezegden zoek, niets vind. |
![]() |
||
Citaat:
Wie dit leest is gek. |
![]() |
||
@TS: Waar heb je dit eigenlijk vandaan? En is dat wat er onder staat te lezen?
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[WK] Groep E (Nederland, Denemarken, Japan, Kameroen) WolterB | 11 | 19-06-2010 22:19 | |
Muziek |
Antillectual: Japan release "testimony" and euro tours antillectual | 1 | 27-01-2009 12:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Opleiding Japans combineren met Informatica Sybe | 0 | 11-10-2008 19:33 | |
Studeren |
Geneeskunde combineren met Japans. Verwijderd | 13 | 09-09-2008 21:50 | |
Studeren |
opleding na havo: Japans of Animatie? Psycholord | 31 | 20-12-2005 19:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
vervroegde verkiezingen Japan Twanos | 9 | 08-08-2005 18:05 |