Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Als het kon wensde ik al mijn littekens open. Was het
mogelijk dan maakte ik al mijn leugens waar, maar je handen rusten op mijn hoofd. Ik vind dit heel mooi. Je gedicht komt op de één of andere manier heel ingetogen over, ik weet niet of dat bewust is, maar ik vind het wel mooi. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat bedoel je met 'ik raak ervan overtuigd dat de statistieken waar zijn'?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die opmerking van Halogeen verbaasde mij ook nogal. Er staan hier wel eens wat misplaatste gedichten van mensen die eigenlijk alleen een reactie op de inhoud van hun gedicht willen, en niet op het 'technische' aspect zeg maar, dán is psychologie de aangewezen plaats. Maar dat is hier toch absoluut niet het geval? En dat weet Halogeen ook wel. *snapt opmerking niet* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Ik bedoelde ook niet dat 'halfbedekt' een poëtisch woord is, maar dat het poëtisch staat (of zou moeten staan) om het tussen haakjes te zetten. Het komt nogal vaak voor op DoP. Citaat:
||
Citaat:
ha dankje, dat was een punt waar ik op twijfelde ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Brieven aan Julia Verwijderd | 6 | 07-04-2010 13:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God is: hookee | 204 | 17-06-2009 12:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Isla Perdida Krisje | 10 | 06-02-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] de ochtend na de nacht ervoor Electro Voice | 1 | 31-08-2003 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
2 korte verhaaltjes. Kip187 | 0 | 04-02-2003 19:55 |