Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2006, 02:39
Verwijderd
Er zijn hier naar mening een hoop paardrijdende forumers. Vertel eens, rijd je wedstrijden. Zo ja, op welk niveau? En hoe lang? Wat voor paarden rijd je? Springen, dressuur, endurance, western, freestyle. Tell me everything.

Ik rijd zelf al jaren paard en ben in het bezit van een eigen edele viervoeter genaamd Floris. Ik rijd momentele geen wedstrijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2006, 09:40
Verwijderd
Ik heb in mijn leven twee keer paardgereden ofzo. Ik heb wel veel exen die paardreden, telt dat ook?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 03:47
Verwijderd
Wat een enthousiasme.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 10:56
Nona
Nona is offline
Ik heb van mijn negende tot mijn vijftiende dressuur gereden. Daar heb ik ook weleens wedstrijdjes van gedaan, maar ik was er nooit erg goed in. Eén keer derde prijs, verder niets. Van de zomer heb ik voor het eerst in een western zadel gezeten en dat beviel wel; dat wil ik eigenlijk nog wel vaker gaan doen.
Oud 30-03-2006, 10:55
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik ben op mn zesde begonnen en heb tot halverwege mijn achttiende gereden, helaas ging toen mijn paardje (Pieter, een KWPN'er van 1.74) dood. Heb tot m2 met hem dressuur gereden.

Heb ook op een manege gewerkt en zo ontzettend veel mooie paardjes mogen rijden, helaas is deze manege gesloten (ivm pensioen van de eigenaar)

Heb na de dood van Pieter niet meer gereden (kan niet echt ergens heen, manege waar ze me kenden en wisten wat ik kon is dicht en heb niet zo veel zin om weer te beginnen op een "botte" manegepony)

dus als iemand nog een leuk verzorgpaardje weet in de buurt van groningen...
Oud 01-04-2006, 16:40
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ik rijd paard vanaf me 8e jaar ongeveer.
Heb ook veel wedstrijden gereden vooral gesprongen.
Dressuur ben ik tot in de l mee.
Heb ook een eigen paardje gehad, maar die moest worden afgemaakt jammer genoeg . En daarna heb ik veel bijgereden voor mensen wat erg leuk is.
Maar omdat ik er 2 maanden geleden was afgevallen en me schouder op 4 plaatsen heb gebroken, moet ik weer wachten dat ik eindelijk weer kan gaan rijden
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 10:13
Tozalin
Tozalin is offline
ik rij vanaf mn 10e ben nu 15 jaar
heb een haflinger gehad waar ik ongeveer L mee reed, alleen hij is ingeslapen, hij had koliek.
nu heb ik een haflinger (Tosca) met haar ben ik net begonnen, we gaan geen wedstrijden rijden denk ik, probleem is dat we geen trailer hebben.
van de zomer ga ik op instructieweek bij het KNHS.
ik rij vanalles! dressuur springen, buitenritten, ook wel lekker crossen. heb parelli gedaan maar dat beviel echt niet.
ik heb nu les in klassieke dressuur bevalt me erg goed, en het gaat nu steeds beter!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten