Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
.. ik erger me trouwens ook aan mensen die de naam Lieke als "liekuhh" schrijven of 'vraagje' als 'vraagiejj,' etc.
||
Citaat:
Oh oh oh en mensen die een letter minder in hun alfabet hebben: 'Lache...!' en 'Jonge...!' en nog meer van zulke zooi. Het wordt bij ons aangeduid als 'de 'n'-loze meute'. Beetje cru misschien, maar kom nou: je hebt toch normaal basisschoolonderwijs gehad of niet soms? Terug naar het aap-noot-mies-leesplankje en leer S-P-E-L-L-E-N.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En sorry van mijn kant als ik gemeen uit de hoek ben gekomen. Dit komt waarschijnlijk omdat ik een paar jaar geleden door de een of andere wereldvreemde wethouder gedwongen werd bijlessen Nederlandse Taal te volgen (even voor de goede orde: ik woon hier nu al heel wat jaartjes en ik sta voor Nederlands gemiddeld een dikke acht) omdat ik buitenlands ben en hij meende dat bepaalde van origine buitenlandse 'hoge risicogroepen' (voor de duidelijkheid: deze regel gold slechts voor een aantal landen en mensen die wél hulp nodig hadden maar per ongeluk genoeg gewoon Nederlands waren of niet tot de doelgroep behoorden werden niét toegelaten) deze lessen nodig hadden. En ik was toen ook zo ongeveer jou leeftijd. Vandaar dat ik nu die houding heb van 'ik pik het absoluut niet dat een hollander wél gewoon shit mag schrijven!'. (ik heb mij trouwens kéihard verzet tegen die onzinnige bijlessen en kreeg ook van de school binnen de korste keren mijn gelijk. Misschien ook omdat ik zo verdomd bijdehand was tegen de arme leraar die de lessen afnam. De verplichte bijlessen zijn gecanceld en de toelatingseisen zijn nu niet meer gericht op afkomst maar op beheersing van de taal.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit in de brugklas van het Gymnasium, dus van mij kun je wel iets meer verwachten dan 'msn taawll' of hoe je tijdens het msnnen ook maar typt. Kijk, zoals ik al eerder zei, ik heb tijdens het msnnen geen zin in spellen, maar oke, ik snap dat msn-taal op dit forum niet echt toepasselijk is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Morgen zal ik opstaan Migraen | 0 | 19-04-2005 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Hoe was jullie speciaalste zoen? Verwijderd | 55 | 13-07-2003 21:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Ecrire automatique] Gothic | 2 | 17-11-2002 13:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn naam is Nienke en ik besta metzondernix | 5 | 31-08-2001 16:02 |