Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Komkommers (geraspt, 'reepjes' is t handigst (itt plakjes bedoel ik ![]() Gekookte eieren Ham Tomaat Citroensap Slagroom Peper En dat door elkaar.. ![]() ![]() Ik zal nog wel eens precies kijken of het recept zo klopt, maar volgens mij wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ingrediënten 1 komkommer 1/2 sjalot 10 g boter 1/2 tuinkruidenbouillontablet 1 takje dille 1 eetlepel zure room zout en peper Bereiden Komkommer wassen, in lengte halveren en met theelepel zaadjes eruit schrapen. Komkommer in stukjes snijden. Sjalot pellen en snipperen. In pan boter verhitten. Sjalot ca. 2 minuten zachtjes fruiten. Komkommerstukjes, bouillontablet en 1/4 liter water toevoegen. Komkommer in ca. 8 minuten zachtjes gaarkoken. Dille fijnhakken. Soep met staafmixer pureren. Dille en zure room erdoor roeren en soep op smaak brengen met zout en peper. Laten afkoelen. In de zomer ben ik vooral fan van rabarber en gerechten waar ananas inzitten. |
![]() |
||
Citaat:
(pasta)salades ![]() en als het loeiwarm is gazpacho |
![]() |
||
Citaat:
Ik eet graag salades (pasta, rijst of bulgur oid), brood (maar dat eet ik in de winter ook graag ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Besparen op eten Verwijderd | 55 | 18-01-2008 20:19 | |
Eten & Drinken |
Fruit! Miracle | 77 | 25-05-2007 21:37 | |
Eten & Drinken |
Waarom kijken mensen vreemd op als je hutspot maakt in de zomer? Stefanie | 59 | 14-01-2007 11:25 | |
Flora & Fauna |
Kat & eten miss x | 6 | 06-06-2005 11:06 | |
Eten & Drinken |
Ben jij een enorme eter? xineof | 54 | 07-08-2004 09:42 | |
Eten & Drinken |
Wat voor fruit eet jij? Elmoo | 57 | 15-05-2004 21:06 |