Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 18:41
Verwijderd
Ik vind dus al een tijdje een meisje leuk en zij vind mij ook leuk, hoorde ik van iedereen. En we wisten dus ook van elkaar dat we elkaar leuk vonden, spraken elkaar over MSN. Nu spraken we gisteravond af om woensdag wat te gaan doen en we hadden die avond eigenlijk al verkering zeg maar, voor zover je dat over MSN doet Maar nu sprak ik haar vannochtend en toen zei ze dat ze me niet meer leuk vond, terwijl ze me de vorige avond nog wel leuk vond. Ze wilde dus geen verkering, omdat ze niet cker wist of ze me leuk vond. Wat moet ik hier nou aan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2002, 18:53
little lady
little lady is offline
Hier kan je vrees ik niks aan doen.. Je kan haar niet dwingen dat zij jou leuk vind.. Kuttend..
Oud 23-06-2002, 18:55
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Ik vind dus al een tijdje een meisje leuk en zij vind mij ook leuk, hoorde ik van iedereen. En we wisten dus ook van elkaar dat we elkaar leuk vonden, spraken elkaar over MSN. Nu spraken we gisteravond af om woensdag wat te gaan doen en we hadden die avond eigenlijk al verkering zeg maar, voor zover je dat over MSN doet Maar nu sprak ik haar vannochtend en toen zei ze dat ze me niet meer leuk vond, terwijl ze me de vorige avond nog wel leuk vond. Ze wilde dus geen verkering, omdat ze niet cker wist of ze me leuk vond. Wat moet ik hier nou aan doen?
Met haar afspreken, the gentleman uithangen
Oud 23-06-2002, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef:

Met haar afspreken
Hadden we gedaan dus op woensdag naar A'dam, maar zij mocht dus niet van haar ouders
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 19:06
stout!
stout! is offline
Ik denk dat je er niet zoveel aan kunt doen, blijkbaar zat het niet zo diep bij haar. Als ze je echt niet meer leuk vind zou ik gewoon proberen haar te laten gaan, maar als ze twijfelt over haar gevoelens (wat wel logisch is aan het begin) dan moet je natuurlijk je best gaan doen. Succes!
Oud 23-06-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:
Ik denk dat je er niet zoveel aan kunt doen, blijkbaar zat het niet zo diep bij haar. Als ze je echt niet meer leuk vind zou ik gewoon proberen haar te laten gaan, maar als ze twijfelt over haar gevoelens (wat wel logisch is aan het begin) dan moet je natuurlijk je best gaan doen. Succes!
Ja maar het gekke is, ik heb van haar zelf gehoord en van een aantal van haar vriendinnen dat zij mij leuk vind. En dat kwam nogal overtuigend over. Maar hoe kan ze nou de avond van te voren nog wel met me willen en de volgende ochtend niet meer, dat gaat toch niet in eens over?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:06
Verwijderd
Ik heb net ff met haar zusje gesproken en een goede vriend van haar en mij. En die zegt dat ze het wellicht nogal eng vind omdat ze nooit verkering heeft gehad. Wat kan ik doen om het minder eng te laten lijken?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:36
_koetje_
_koetje_ is offline
het hoort misschien moeilijk, maar stel haar gerust en doe het op je gemak!ze vind je waarschijnlijk best een toffen maar deinst terug voor een relatie enzo...omdat ze er (zo te horen) nooit een echte heeft gehad!
ze is zeker en vast nog op u!!!waarschijnlijk had ze liggen te piekeren...ge kent da wel é dus doe het wa kalmpjes aan!
love is pritty...

*beu* -xxx-
Oud 24-06-2002, 20:22
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Wat kan ik doen om het minder eng te laten lijken?
Gewoon heel lief voor haar zijn en haar de tijd gunnen!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef:
godverde wat bekent, Meisje vond me leuk, en in de loop van 2 weken doet ze van alles om me te kwetsen.. goodie!
Wat loop jij toch opeens de hele tijd te zeiken in zulk soort topics?!

Ontopic: Euh, tja, wat kun je doen, je kan vragen of je haar irl kan spreken, dan zie je tenminste wat ze nou echt vind, en vragen wat ze nou eigenlijk precies wil. Als ze het echt niet weet moet je haar tijd gunnen...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:44
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:
Ik heb net ff met haar zusje gesproken en een goede vriend van haar en mij. En die zegt dat ze het wellicht nogal eng vind omdat ze nooit verkering heeft gehad. Wat kan ik doen om het minder eng te laten lijken?
Je kan proberen haar duidelijk te maken dat je haar echt absoluut niet zal kwetsen... in een relatie word je wel plotseling 3x zo kwetsbaar, minstens...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:55
casey
casey is offline
Jep, misschien bang voor relatie. Praat met haar, stel d'er gerust.
Zelf was ik ook nogal onzeker bij 't begin van m'n relatie. Ik lag zelfs in bed en dacht, morgen maak ik't uit (jeetje, dat NIET doen was de slimste zet van mijn leven!!).. R. was (is) gewoon heel geduldig met me, praatte veel, stelde me op mijn gemak, verzweeg niets.. dat moet je volgens mij ook gaan doen.
Oud 26-06-2002, 11:59
Lady_Blue
Lady_Blue is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Gewoon heel aardig en lief voor haar zijn, met haar proberen te praten over wat ze dan eng vindt enzo, missschien dat ze zich dan juist fijn bij je voelt en voor je wil gaan.
Iig nix overhaasten, en niet te snel willen gaan.

Liefde is soms raar :/
Reageren

Regels voor berichten