mijn ouders zijn ook gescheiden, bijna 2 jaar geleden, op dat moment von k t alleen maar beter dat ze uitmekaar gingen, ze hadden al meer dan 7 jaar ruzie

. me moeder zocht een ander huis en nam mij en me broertje en zusje mee. nu zit k precies tussen me ouders in, kwordt van de ene kant naar de andere kant getrokkrn. t liefst zou k ze zo hard willen slaan dat de realiteit eindelijk s tot ze doordringt, k ben dr zo zat van, van me vader hoor k alleen maar negatieve dingen over me moeder, altijd als k bij m ben, en dat gaat de hele dag zo door, bij me moeder is t wel minder. me broertje en zusje zitten en heel erg mee dat ze gescheiden zijn en zijn zo gefrustreerd als wat en dat reageren ze op mekaar af, dr is altijd een spanning in huis enzo.
dat jou ouders aan jou kop lope te zeure dat je van alles fout doet is niet eerlijk van hun. zeg t ze. ze mogen jou er niet bij betrekken in hun frustraties en ruzies enzo. vaak isset zo dat kinderen t zich heel erg aantrekken als hun ouders gaan scheiden, dat ze denken dat het hun schuld is, kweet niet of jij dit ook hebt, maar alset al zon isdat is absoluut niet zo, zij hebben ruzie, jij staat er buiten.