Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2002, 21:57
VoRaZ
VoRaZ is offline
m'n moeder zei vanmorgen dat ze per se wou scheiden. Een uur later kwam ik weer terug en toen was de ruzie niet meer tussen hun maar de rest van de dag bleven ze aan m'n kop zeuren wat IK altijd fout doe!

momentje hoor..
*AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH*

wtf moet ik daar nou mee!!!
Oud 20-06-2002, 22:28
whizzer
whizzer is offline
mijn ouders zijn gescheiden, en het iz dr voor mij, op de lange termijn dan, alleen maar beter op geworden......, op het moment dat ze echt gaan scheiden voel je je wereld om je heen instorten, maar na verloop van tijd gaat het alleen maar beter......
Oud 21-06-2002, 11:27
Black Reina
Black Reina is offline
mijn ouders zijn ook gescheiden, bijna 2 jaar geleden, op dat moment von k t alleen maar beter dat ze uitmekaar gingen, ze hadden al meer dan 7 jaar ruzie . me moeder zocht een ander huis en nam mij en me broertje en zusje mee. nu zit k precies tussen me ouders in, kwordt van de ene kant naar de andere kant getrokkrn. t liefst zou k ze zo hard willen slaan dat de realiteit eindelijk s tot ze doordringt, k ben dr zo zat van, van me vader hoor k alleen maar negatieve dingen over me moeder, altijd als k bij m ben, en dat gaat de hele dag zo door, bij me moeder is t wel minder. me broertje en zusje zitten en heel erg mee dat ze gescheiden zijn en zijn zo gefrustreerd als wat en dat reageren ze op mekaar af, dr is altijd een spanning in huis enzo.

dat jou ouders aan jou kop lope te zeure dat je van alles fout doet is niet eerlijk van hun. zeg t ze. ze mogen jou er niet bij betrekken in hun frustraties en ruzies enzo. vaak isset zo dat kinderen t zich heel erg aantrekken als hun ouders gaan scheiden, dat ze denken dat het hun schuld is, kweet niet of jij dit ook hebt, maar alset al zon isdat is absoluut niet zo, zij hebben ruzie, jij staat er buiten.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 11:37
Verwijderd
Ben ik de enige die geen problemen heeft gehad met de scheiding van mijn ouders?

Zal ook wel liggen aan mijn opvoeding; er werd/wordt weinig gepraat over gevoelens enzo (vandaar dat ik er ook moeite mee heb ) dus het deed me ook weinig...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:22
damaetas
damaetas is offline
typisch

negeren
Oud 22-06-2002, 19:12
smilegirl
smilegirl is offline
mijn ouders zijn ook gescheiden dat is nu al bijna 8 jaar geleden ik heb het tot 2 jaar geleden erg moeilijk mee gehad maar nu kan ik het wel acpeteren en ik wist altijd wel dat het beter was maar ik werd ziek van dat getrek tussen mijn ouders
maar waarom zitten ze tegen jou de hele dag te zeuren wat JIJ fout doet laten ze maar naar zichzelf kijken!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 06:35
rio bocca
rio bocca is offline
Citaat:
damaetas schreef:
typisch

negeren
jouw signature en de meeste van je berichtjes passen niet echt samen. één van beide es veranderen misschien?

aan voraz: laat ze niet op je kop zitten, zij zijn het tenslotte die je hebben opgevoed. kunnen ze nix op zeggen.
bedenk wel dat je er nog een paar jaar mee moet doen. maak het jezelf niet te moeilijk.
Oud 14-07-2002, 09:14
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
rio bocca schreef:

jouw signature en de meeste van je berichtjes passen niet echt samen. één van beide es veranderen misschien?

digge jongen, scheit uw hol open
Oud 14-07-2002, 11:09
ssjpan
ssjpan is offline
mijn ouders zijn ook gescheiden 2 jaar geleden en ik was er wel blij mee ze hadden echt heel vaak ruzie. en ik kon het niet goed met m'n vader vinden. nu woon ik dus bij m'n moeder en m'n broertje. ik zou het echt niet anders willen.
Oud 14-07-2002, 12:26
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
eddie schreef:
Ben ik de enige die geen problemen heeft gehad met de scheiding van mijn ouders?
Nee hoor, ik ben eignelijk ook wel tevreden met de scheiding van m'n ouders, daardoor is mijn leventje juist best wel hetzelfde gebleven en anders waren er heel veel dingen verandert. Dus een scheiding kan best positief zijn, maar dat ligt geheel aan de situatie.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 13:48
Meglomania
Meglomania is offline
Citaat:
eddie schreef:

Zal ook wel liggen aan mijn opvoeding; er werd/wordt weinig gepraat over gevoelens enzo (vandaar dat ik er ook moeite mee heb ) dus het deed me ook weinig...
Nee ik denk het niet hoor! Mijn ouders zijn vier maanden geleden gescheiden, helaas net voor mijn examen, waardoor ik het mede niet gehaald heb... Maargoed alles gaat nu echt veel beter en het is echt veel gezelliger thuis enzo...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:52
*Night wish*
*Night wish* is offline
Citaat:
whizzer schreef:
mijn ouders zijn gescheiden, en het iz dr voor mij, op de lange termijn dan, alleen maar beter op geworden......, op het moment dat ze echt gaan scheiden voel je je wereld om je heen instorten, maar na verloop van tijd gaat het alleen maar beter......
Himmel meej eens dude!!!
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_ *surrounded by evil* _)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten