Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2006, 21:00
JustOneLove
JustOneLove is offline
Nou, ik heb dus een behoorlijk dilemma. Het is nogal een lang verhaal, ik zal het maar inkorten. Een jongen die ik al langer ken, daar werd ik opeens verliefd op en niet zomaar.. écht verliefd op. Het eerste probleem was dat hij flink wat jaartjes ouder was dan mij, niet onmogelijk veel verschil, maar t was niet niks. Opeens hoorde ik van hem dat hij ook gevoelens had voor mij. Ik was door het dolle heen. 2 jaar hebben we ongeveer tegen elkaar gedaan alsof we een relatie hadden, maar dit hadden we niet. Dit kwam vooral door t leeftijdsverschil.. maar toen...Hij leerde iemand anders kennen. Hij zei tegen mij dat het beter was ermee te stoppen, want hij had mij al genoeg pijn gedaan en dat kon die niet meer. Na een tijdje kreeg die wat met dat meisje en ik was/ben dr kapot van.. Ik kon de eerste paar weken niet normaal tegen m doen, ik heb zoveel mogelijk afstand proberen te houden. MAar na 3 weken zei hij tegen mij dat hij me nog steeds geweldig vond en me nog steeds héééél erg leuk vond, maar een probleem hij heeft wel nog steeds n relatie met dat meisje ( een maand ongeveer.) Hij weet dat het ook nog steeds van mijn kant komt. In de eerte instantie was ik kwaad op hem, omdat ik hem eindelijk vergeten was, het was over .. dat moest ik maar accepteren en dat deed ik ook, totdat hij dat zei. Toen was alles weer terug. Hij begon weer hetzelfde te doen, als toen .. Maar op een avond was zijn vriendin er ook. Ze stonden gewoon naast elkaar, maar om de een of andere reden deed me dat echt pijn. Ik heb m laten weten dat ik niet meer wil dattie me zoiets zegt en of die niet in degaten heeft dat t me echt pijn doet hoe die tegen mij doet. De volgende dag ontliep hij me zoiets.. maar nu de vraag. Ik kan hem absoluut niet vergeten. Ik hou al dik 2,5 jara van hem.. en dat gaat niet zomaar over. Zelf zegt hij ook dat we het zullen zien .. Maar wat moet ik nu doen.. hem echt vergeten, uit mn hoofd zetten.. ook als hij bezig blijft met ik vind je nog steeds geweldig etc etc.. of denken jullie dat hij toch stiekem nog van mij houdt en dat het nog wel een kans maakt....?

Sorry voor mn langdradig verhaal. .. (maar heb nog heel veel weggelaten )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2006, 21:05
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Ik zou zeggen:

Dikke ***, 3 bier, vergeet het maar.

Eens weg, altijd weg.
Oud 22-05-2006, 21:12
JustOneLove
JustOneLove is offline
Dat is dus net het probleem. hij zegt dat het net NIET weg is... als het weg was, is het een gesloten boek. Logisch..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:25
Floris_22
Floris_22 is offline
Hij lijkt me een beetje wispelturig en misschien moet je eens nagaan of hij je niet achter de hand wil hebben omdat hij weet dat je hem ook nog steeds leuk vind. Leefstijdsverschil boeit in principe niet maar hij heeft wel een vriendin en zegt zulke dingen over jou. Lijkt me verstandig om maar eens rustig aan verder te kijken.
Oud 22-05-2006, 21:28
JustOneLove
JustOneLove is offline
Ja dat klopt wel, zo denk ik dr zelf ook over. Maar hoe zet je zo iemand uit je hoofd? Ik zie hem elke week ... Dat is het probleem en als hij zo naar me toe blijft trekken, werkt dat niet echt positief op mij om hem te vergeten he..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:35
ecrivaine
ecrivaine is offline
'Ze' zeggen wel vaker dat ze nog steeds voor je voelen en je leuk vinden. Soms is dat zelfs nog ergens op gebaseerd. Bij hem is dat gevoel voor jou natuurlijk ook niet voor 100% weg. Maar echt, zoveel hoeft en zal het waarschijnlijk niet betekenen. Hecht er nou maar niet teveel waarde aan. Het betekent waarschijnlijk niet dat hij je echt wil. Zeker niet als hij een vriendin heeft.
Woorden betekenen soms zo weinig

sorry, verbittering
Oud 22-05-2006, 21:36
Floris_22
Floris_22 is offline
Uit ervaring weet ik dat er inderdaad nog een tijd lang gevoel blijft maar je moet toch proberen om elkaar dan maar een tijd niet te zien. Hoe moeilijk dat kan zijn. En natuurlijk duidelijk tegenover hem blijven.
Oud 22-05-2006, 21:38
JustOneLove
JustOneLove is offline
Dat ik hem elke week zie dat staat gewoon vast, daar kom ik niet onderuit.. Maar ik probeer zoveel mogelijk afstand te nemen. Maar dan begint hij weer. En als ik zeg dat hij zo niet meer moet doen, zegt ie sorry.. volgende dag probeert hij het weer opnieuw.. Zucht.. jongens!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:39
ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
JustOneLove schreef op 22-05-2006 @ 22:28 :
Ja dat klopt wel, zo denk ik dr zelf ook over. Maar hoe zet je zo iemand uit je hoofd? Ik zie hem elke week ... Dat is het probleem en als hij zo naar me toe blijft trekken, werkt dat niet echt positief op mij om hem te vergeten he..
Zeg het hem? (Ja, makkelijker gezegd dan gedaan )
Dat hij je die indruk geeft en dat dat jouw hoop doet oplaaien. Verzeker hem dat hij je niet gelijk moet negeren (zou ik niet willen tenminste), maar dat hij je ook zeker geen idee van hoop moet geven.
Oud 22-05-2006, 21:40
JustOneLove
JustOneLove is offline
ja dat heb ik hem gezegd, maar dan krijg je als reactie. Ik vind je echt geweldig hoor..! daar kan ik ook niks aan doen en het zal ook niet veranderen, en dat wil ik ook niet..ja..wat moet je daar mee Heb t hem al een paar keer duiedlijk gemaakt, ook geprobeerd ongeinteresseerd op zo'n dingen te reageren,maar geloof dat hij erdoorheen prikt...hij kent me te goed denk ik .. zucht
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:16
-(L)-
HIj houdt je aan het lijntje. Ik zou hem negeren, hoe moeilijk het ook is.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:18
Verwijderd
Citaat:
JustOneLove schreef op 22-05-2006 @ 22:00 :
MAar na 3 weken zei hij tegen mij dat hij me nog steeds geweldig vond en me nog steeds héééél erg leuk vond, maar een probleem hij heeft wel nog steeds n relatie met dat meisje ( een maand ongeveer.) In de eerte instantie was ik kwaad op hem, omdat ik hem eindelijk vergeten was, het was over ..
Citaat:
JustOneLove schreef op 22-05-2006 @ 22:00 :
Ik kan hem absoluut niet vergeten. Ik hou al dik 2,5 jara van hem.. en dat gaat niet zomaar over.
Haha. "Na een maand was ik hem eindelijk vergeten." & "Blabla, 2,5 jaar, het gaat niet zomaar over."
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:21
JustOneLove
JustOneLove is offline
ja, in die vorm van vergeten bedoelde ik dat ik inzag dat het niks werd.. dat het definitief over was, niet datk niet meer gek op m was..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 09:37
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Onmogelijk ja.
Oud 23-05-2006, 09:44
Elister
Elister is offline
Zet hem uit je hoofd, iemand die zo tegen je doet is sociaal zwak begaafd.
Oud 23-05-2006, 09:56
JustOneLove
JustOneLove is offline
Oké.. jullie hebben me toch duidelijk gemaakt dat ik hem maar echt moet gaan vergeten en heb gisteravond besloten dit ook écht te gaan doen. Zal ik hem het laten weten? Dat het nu écht over, van mijn kant... of hem gewoon links laten liggen..
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 12:34
-(L)-
Ik zou het hem laten weten. Uit eigen ervaring weet ik dat 't dan makkelijker gaat. Als je niks laat weten, en hij laat weer iets horen, is de kans groter dat je terugkrabbelt dan wanneer je hem al duidelijk hebt gemaakt dat 't wat jou betreft over is.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 13:47
Elister
Elister is offline
Goed bezig! Succes meisje!
Oud 23-05-2006, 14:06
fractuur
fractuur is offline
Tegen hem zeggen, gewoon nog één keer uitpraten. Zorg dat je sterk in je schoenen blijft staan, dat moet gewoon.
Hij lijkt je aan het lijntje te houden, hoewel ik wel kan begrijpen dat het gevoel dat je ooit had voor iemand weer in mindere mate terug kan komen. Dat is voor de ander heel lastig (voor diegene zelf ook trouwens), maar het is niet anders. Wees duidelijk, dan kunnen jullie rekening met elkaar houden en wordt het eens per week ontmoeten minder erg. Succes!
Oud 23-05-2006, 15:25
love is life
love is life is offline
Als ik zo lees wat je allemaal over hem schrijft dan heb ik echt de indruk dat je van hem af wilt. Van zijn gedrag dan toch en van de manier waarop hij je hoofd op hol slaat.
Hij houdt je volgens mij aan het lijntje. Hij gebruikt je als zijn reservewiel. Als hij zin heeft om vriendelijk tegen je te doen dan doet hij dat ook en als hij je niet nodig heeft dan zwijgt ie gewoon tegen jou ...
Ook al kan je niet anders dan hem een keer per week te zien, zou ik hem toch proberen te negeren...
Oud 26-05-2006, 11:07
tepelsteeltje
tepelsteeltje is offline
je bent maar een tweede keuze,je weet het maar wil het niet beseffen,vergeet het,en als dat niet helpt ,verhuizen,van naam veranderen plus plastische chirurgie,en als dat niet helpt, zelfmoord,vergeet al je zorgen met euthanasie(tof liedje)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 11:28
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
tepelsteeltje schreef op 26-05-2006 @ 12:07 :
je bent maar een tweede keuze,je weet het maar wil het niet beseffen,vergeet het,en als dat niet helpt ,verhuizen,van naam veranderen plus plastische chirurgie,en als dat niet helpt, zelfmoord,vergeet al je zorgen met euthanasie(tof liedje)
Gast..... te kansloos.

Maar goed. JustOneLove. Ik zou zeggen laat hem lekker de pestpokkeblaftandjes weet ik wat genieten...
Hij wil jou en ondertussen ook dat andere meisje...
Dat kan gewoon niet.
Hij heeft op een bepaald punt al voor haar gekozen en kan zeggen wat ie wil maar als jij sterk bent (en ik weet hoe moeilijk dat is) dan eindigt hij uiteindelijk alleen en kapot en jij hebt een partner (blehj wat een woord) die echt om je geeft en dan kun je (heel misschien) gelukkig worden...
Reageren

Regels voor berichten