Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bron Iemand die al een permanente verblijfsvergunning heeft krijgt voor helemaal niet meewerken op z'n slechtst een boete van € 400. Niet echt een ramp als je bekijkt wat ze willen toetsen.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zeg ik niet, jij brengt nu twee punten samen. Ten eerste vind ik niet dat men iemand kan verplichten tegen eigen kosten die scholing te gaan betalen, zeker een analfabeet niet die waarschijnlijk nu bijna alle fabrieken gesloten zijn afgedankt thuis zit en nu van zn droom van naar huis keren met een mercedes helemaal kan vergeten. Het is een belasting die ziet op de eerste generatie die ik vrij respectloos vind. Ten tweede om op het eigenlijke aanspreek punt te komen, wie is de staat om voor mij te bepalen hoe ik iemand groet, of ik kaartjes moet sturen bij geboortes en verjaardagen, hoelaat ik als "allochtone nederlander" heb te eten, om maar een vrije greep te nemen uit de inburgeringstest. Voor mij is dat serieus het simplistische dominerende denkniveau van die hard communisten en facisten. Wil je die mensen helpen, bied scholing voor boekhoudcursussen, informatie over welke instanties waarvoor zijn, en kom niet met dominerende zaken van hoe te gedragen in bepaalde situaties want de meeste nederlanders kennen nieteens de beleefdheidsvormen waarmee men mensen dient aan te spreken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens dig ik jou opmerking niet, want ik pleit altijd voor alle mogelijkheden bieden en dan een vrije keuze terwijl jij altijd over opdringen praat. Wanneer krijgen wij de verplichte allochtonen rode maan als wetsvoorstel? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Hoe erg opdringerig is het om iemand een toets te geven die nauwelijks het niveau van de basisschool heeft?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Taalcursussen en informatie over hoe en wat aan nieuwkomers vind ik zinvol en belangrijk dat de staat die verstrekt, maar wat de mensen ermee doen moeten ze zelf weten. Maar inhoud in hoe te gedragen naar een bepaald nederlands normen en waarden patroon zoals er flink inzit bij de inburgeringstest ervaar ik als vergaand opdringen. ![]() Niet noodzakelijk, maar de echt linkse partijen zijn wel de enigen die ver willen gaan in het bieden van een goede basis voor de mens, dus huisvesting, scholing en zorg (naast eten en drinken dus ![]() Geen probleem het aan te bieden, wel een probleem het op te dringen en diegene de kosten zelf te laten betalen. Vooral het selectieve karakter dat uit de oorsprongkelijke wet blijkt staat mij ook zeer tegen, dat iemand dat uberhaupt waagt te bedenken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar niet daten dan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder wat Nare al schreef.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet wel zeggen dat ik een beetje een broertje dood heb aan zomaar smijten met het nondiscriminatiebeginsel. Een beginsel is een uitgangspunt, een 'softe' regel. Het is maar één van de belangen die mee moeten worden gewogen bij het zoeken naar een oplossing van een bepaald probleem. Even aangenomen dat er inderdaad groepen zijn die geen Nederlands spreken en bepaalde antisociaal gedrag vertonen (dat is op zich al vatbaar voor discussie, maar laten we dat even aannemen) dan vind ik niet dat het nondiscriminatiebeginsel in de weg zou moeten staan aan een oplossing, als die oplossing overigens wel voldoende waarborgen biedt tegen willekeur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Strategisch stemmen Blood Fire Rage | 338 | 22-11-2006 20:29 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Mark Almighty | 500 | 21-11-2006 19:32 | |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
wat ga jij stemmen in November remy476 | 500 | 20-08-2006 21:10 | |
Inburgeringsbeleid Verdonk firelizzard | 202 | 26-06-2006 23:36 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah') Verwijderd | 500 | 08-05-2006 16:04 |