Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Positief ook wel, denk ik, maar ik heb het gevoel dat er in mijn omgeving meer negatieve dan positieve zaken gebeuren... Zo kreeg ik gisteren bij het horen van mijn uitslag van een examen bijna tranen in mijn ogen, zo content was ik ermee, en eigenlijk had ik gewoon resultaten als altijd en had ik dezelfde inspanning ervoor gedaan... Maar het is vermoeiend, alles een rustig laten passeren is veel gemakkelijker, maar het is alsof ik vergeten ben hoe dat te doen...
||
Citaat:
Ik kan echt een halve dag dubbel liggen van deze kansloze berichten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Iedereen mag zo af en toe irrationeel doen, zolang je maar niemand kwetst en jezelf goed genoeg kent. Feit is alleen dat vrouwen een meer wisselende hormoonspiegel hebben en daarom gevoeliger zijn voor dat soort buien.
||
Citaat:
![]() Ik weet niet hoe het met mijn hormoonspiegel zit en ook al zie/praat/ruik ik (er) niet echt uit als een vrouw, ik kom (helaas?) wel aardig in de buurt met bepaalde gevoelens/belevingen/overtuigingen. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Not a girl not yet a woman (ofzoiets zong Spears toch ![]() Ik weet eigenlijk niet of er meer stress is in mijn leven, ik denk van niet, ik denk zelf dat ik rustiger ben dan vroeger, ofja, misschien is dat wel zoals ditismijnnaam zei 'meer tijd om over na te denken' net misschien omdat ik rustiger ben, dat ik meer alles opneem... Citaat:
||
Citaat:
![]() IK heb zelf ook regelmatig last van stemmingswisselingen, zeker de laatste tijd dat ik het psychisch lastig heb. Dan kom ik bijvoorbeeld heel vrolijk thuis van t dansen en ben ik in een hele goeie bui, net zoals voor het dansen, vlak voordat ik wegga uit de stress, en als ik dan daarna weer terugkom en de stress in ga verandert mijn stemming direct naar heel erg humeurig. Net zoals woensdag, ik voelde me gewoon te kut om naar school te gaan, en toen had ik dan smorgens een mail gestuurd die behoorlijk opluchtte, dus t ging effe net wat beter en dan begint mijn stiefvader weer gigantische stress te maken ![]()
|
Ik herken je verhaal heel erg. Ik ben zelf ook heel gevoelig. Ik noem het zelf eerder empatisch. (medelevend)
Op de site van psychologie magazine heb je ook een aantal testen om te kijken hoe gevoelig jij bent. http://www.psychologiemagazine.nl/ps.../show/id=47549 Misschien wel interessant? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
overgevoelige eikel Hooghoofd | 8 | 16-07-2013 09:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
overgevoelig voor latex? Martine1986 | 7 | 05-03-2004 16:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hsp lennuzz | 21 | 05-12-2003 16:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
overgevoelig voor suiker?! ikaruz | 29 | 12-09-2003 17:41 | |
Seksualiteit |
Overgevoelige eikel? Username | 23 | 10-02-2003 04:07 | |
Liefde & Relatie |
overgevoelig voor interesse OF aandachtsgeil..? MeCute1983 | 10 | 16-03-2002 19:48 |