Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
fout! sex doe je om voor nageslacht te zorgen, dat doen mensen, dat doen alle dieren op deze aardkloot , dan is ons instinct.....
|
Nou zomer, je hebt wel model-christelijke ouders hoor! Hoe hypocriet is het om te zeggen dat je kinderen niet mag plannen als je ouders zelf maar 3 kinderen hebben. Je kan me niet vertellen dat je ouders maar 3 keer sex hebben gehad in hun leven.
Ik zou dus lekker sex hebben wanneer jij dat wilt. En van mij mag je best een condoom gebruiken als je daarmee nog even uitstelt dat er over 9 maanden een klein baby'tje voor de deur staat. |
![]() |
|
HALLO???? Dit is 2002, niet 1920 ofzo! Tuurlijk mag je kinderen plannen! Wat voor een superchristelijke ouders heb jij! Trouwens, ff een christelijk verantwoorde verklaring. Volgens de bijbel moet je goed voor je kinderen zorgen, ja? Wel, als jij nu weet dat je voor 10 kinderen niet zo goed kan zorgen als voor 2, dan mag je er toch voor zorgen dat die kinderen het niet slecht hebben door er simpelweg voor te zorgen dat ze er niet komen!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Liefde & Relatie |
Kinderen? Roobe | 113 | 12-06-2005 20:57 | |
Verhalen & Gedichten |
fantasy: bescherm de kinderen. Eye of Sauron | 7 | 28-05-2005 23:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Spiegelwereld>> verhaal Twijg | 66 | 09-12-2003 12:50 | |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Van Boxtel: betalen om bruid te halen Vincent Vega | 30 | 27-01-2002 16:02 |