Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind de maatregel niet helemaal terecht, als je met iemand uit het buitenland wil trouwen moet je dat toch zelf weten en daar hoef je niet voor te betalen. Het is je goed recht om te trouwen met iemand van wie je houdt, ook als diegene uit het buitenland komt. Ik vind dat je daar dan niet voor hoeft te betalen, of iig minder dan die 6100 euro, een inkomensafhankelijk percentage of zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
goed idee, hier zijn genoeg andere huwelijks partners, ik heb nooit gesnapt waarom de huwelijks partern uit het thuisland moet komen als er genoeg ander huwelijks partners met dezelfde achtergrond al in Nederland aanwezig zijn
||
![]() |
Citaat:
Ja, doei! Mijn vriend is buitenlands. Dat zou dan betekenen dat ik voor hem geld moet betalen als ie hierheen komt. Nou, dan rot ik liever op. Zijn ze een Nederlandse armer. En ik vind het stom - inderdaad waar jij op doelde - dat het alleen voor Marokkanen en Turken geldt. Is dat niet in strijd met art.1? Als ze dan zo'n idiote regeling in werking laten treden, dan moet dat voor iedere buitenlander gelden. Of ze nou uit Turkije, de VS of Australie komen... De EU is zeker weer een ander verhaal. stomme bureaucratie.. Grt, Suzan [Dit bericht is aangepast door DruidessI (23-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
ik kan er over mee praten. En sorry hoor dat ik er geentje hier heb kunnen vinden... Suzan
||
![]() |
Citaat:
Pim kan de pot op. Hij veroorzaakt ook emigratie van Nederlanders op die manier. Verboden om hem hierheen te halen? Ik ga daar wel heen. Met menselijke liefdevolle gevoelens valt niet te spotten. Dat populistische gepraat zonder waarlijke uitvoerbare oplossingen door Pim en kornuiten, laten weer zien dat er naar de verkeerde gevoelens geluisterd word. De haatgevoelens. En die borrelen bij mij nu ook op. Niet jegens buitenlanders. Integendeel. Suzan [Dit bericht is aangepast door DruidessI (23-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() diegene hier hebben een andere opvoeding(meesten), meer aso, je snapt wel waar ik naar toe wil gaan.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk is het te begrijpen, maar dat hoeft niet te betekenen dat we het ook tolereren. Als een asielzoeker hier naar Nederland komt en op schiphol een onbeheerde notebook ziet staan kan ik ook goed begrijpen dat hij die notebook meeneemt, dat betekent echter niet dat dat ook te tolereren is. En Spanje is een EU-land en daar geldt deze regeling dus niet voor.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Hier ben ik het helemaal mee eens. Wel naar Nederland toekomen, omdat ze hier meer kans op werk en in ieder geval uitkering krijgen en dan vandaar weer een turks meisje kiezen, omdat ze turkse meisje die hier wonen veel te vrij zijn.
Dit van Turkije is gewoon een voorbeeld, omdat ik daar nu aan denk na een uitzending van geloof ik Zembla. Het is ook heel erg sneu voor de meisjes die hier wonen, want als er een jongen uit Turkije hier na toe komt om met haar te trouwen dan weten ze niet of ze wel voor haar of dat ze haar als een verblijfsvergunning zijn. Kijk het is lullig voor de mensen die wel goede bedoelingen hebben, maar deze groep moet toch echt van mij tegen gehouden worden. Als je hier wilt wonen moet je je wel aan onze cultuurregels houden en niet iemand uit je eigen cultuur hiernatoe halen, omdat we hier niet goed genoeg zijn. Dat is snoepen van twee walletjes. Zo'n regeling moet dan voor alle landen gelden. [Dit bericht is aangepast door marlies (27-01-2002).]
||
Citaat:
![]() Deze beslissing is er om tegen te houden dat mensne met iemand gaan trouwen om die persoon een verblijfsvergunning te geven. Ik zou het logischer vinden om díé regel af te schaffen dan om mensen die herheen komen te laten betalen. Ik zie hier echt weinig nut.
|
|