Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb zelf een keer onigiri-sushi gemaakt, dat kan zonder matje. Met gerookte zalm erin. Heel erg lekker ![]() Ik raad je aan ook rijstazijn te kopen, staat gewoon bij de sojasaus. Daar moet je een klein beetje van (gemixt met water) over de rijst druppelen voor het oprollen (dus wel als het al op de nori-vellen ligt), dat geeft de echte sushi-smaak. Je kan het er ook naderhand overdruppelen, maar dan zit het er niet echt in, en dat moet je eigenlijk wel hebben. Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 15:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vlees was ik ook niet, vis ook niet, groente weer wel (tenzij het uit een potje komt). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dat vroeg ik me gewoon even af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik kan me herinneren dat je ergens zei dat je tien keer op een dag gaat douchen. Met smetvrees valt niet te discussieëren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je kan overdrijven... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mits je het niet rauw eet natuurlijk... En bacterien krijg je er echt niet zomaar afgespoeld ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gewoon rijstpoeder - wat je krijgt als je een hoop rijstkorrels in een zak gooit en het dan gaat vervoeren en shit waarbij het langs elkaar wrijft. En rijstkorrels die uit elkaar vallen tijdens het koken. Geen AIDS of cholera. Je kan inderdaad overdrijven, ja. Met hygiene. Ik heb overigens nog nooit zand in mijn rijst gevonden. En al helemaal geen stenen. Ik raad je Basmati of biologische rijst aan. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De 'echte' sushi die ik eens in een Japans restaurant heb gehad, vond ik erg veel op die van AH lijken. Ooit ga ik nog eens sushi in Japan eten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga nog wel langs een japans restaurant binnenkort |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik maak nooit zelf sushi, ik haal het het liefst bij een sushi-bar ![]() Verder vind ik de kant-en-klare sushi van de AH dan nog de beste kantenklaar sushi.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wuahahaha, nouja zeg ![]() wat de rijst betreft... pandam rijst plakt ook erg goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel kost een Suhi Meal Kit? Laatst gewijzigd op 12-07-2006 om 19:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|