Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee nee nee, voetbal is niet dom. Wel is dom dat de duitsers verloren hebben
![]() Je zegt dat je te goed alleen kunt zijn, maar vervolgens post je hier regelmatig dat je zo eenzaam bent. De wonden, van je verleden helen niet zo snel. Je zult regelmatig zaken herkennen die je tegen staan, die je herinneren aan je slechte tijd. Maar je bent de laatste tijd zo goed bezig, geef alsjeblieft niet op!!! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Het staren naar 22 mensjes met 1 balletje die elkaar het leven proberen zuur te maken door het balletje in andersmans doel te plaatsen. Misschien boeiend voor, zeg maar 5 minuten, daarna wordt het oersaai. Maar dat is het probleem ook niet; ik kijk soms graag voetbal. Het is heerlijk om even 90 minuten nergens aan te denken en je verstand op nul te zetten ![]() Citaat:
Ik heb soms wel momenten waar ik graag even onder mensen ben, maar het overgrote deel van de tijd wil ik graag alleen zijn. Citaat:
![]() Maar dan ben ik ook in mijn element; het is rustig, je kan gewoon praten. Geen gekkigheid in de buurt. Bij het uitgaan is het altijd zo dat ik mezelf forceer. Ik kan wel in een drukke menigte staan en zelfs een beetje meedoen, maar het belast me wel enorm; ik doe alles bewust en laat me nooit gaan. Meestal zit ik na het uitgaan nog enkele uren achter de PC .. een beetje rustige muziek te luisteren in mijn eentje, alleen maar om bij te komen. (ook al is het om 3 uur 's nachts) |
![]() |
||
Citaat:
ik kan me erg goed in je verhaal vinden. ik vermijd mensen ook, vooral als ik toch maar eens uitga omdat ik anders mensen teleurstel die op me rekenen. dan zie ik allemaal mensen die schreeuwen, dronken zijn en dom doen. ik heb een hekel aan groepen mensen gekregen denk ik. weet alleen niet waar het door komt.. ![]()
|
![]() |
Een trauma dus. Als je dat echt wilt veranderen kun je dat.
Dat je af en toe rust wilt dat is toch niet raar? Iemand die uit is geweest en een kater heeft wil ook rust de dag erna. Ik denk dan ook dan gestaag communicatieniveau opbouwen wel kan werken, dus zonder professionele hulp. Anders een therapie oid. Als je echt wilt... (Verstand op nul lukt me bij voetbal btw niet. Ik ga gewoon analyseren ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Misschien dat je daar weer niet van weet, waardoor het komt. Zijn er ingrijpende dingen in het verleden gebeurd? Wel opvallend dat je een VWO leerling bent :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het probleem komt dus op wanneer ik mij in zo'n situatie bevind. Het is ook lang niet altijd zo, dus soms heb ik het wel naar mijn zin bij het uitgaan, maar het kan ineens opdoemen; met als gevolg dat ik er zo snel mogelijk weg wil.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Gevolg is meestal wel dat ik erna achter de computer spring en 5 dingen tegelijk doe om bij te komen ![]() ![]() |
![]() |
|
Marc, ik snap niet helemaal waarom je alles zo overdrijft. Als papa een keer tegen mij schreeuwt ben ik ook boos, ja zeker wel. Maar dan heb ik niet meteen een trauma en kan met opeens niet meer onder de mensen bevinden. En wat je jeugd betreft... Toch niet zo heel erg gek dat je af en toe wel s gepest werd? Jij liep alles aan Nederland af te zeiken, moet je natuurlijk niet doen als "enige" buitenlander op een basisschool.
Jij had zelf geen respect voor je medeleerlingen, waarom zouden zij dat dan wel voor jou hebben? Die stomme pesterijtjes omdat je Duitser ben, heb ik ook gehad hoor. Remember, zelde familie, zelfde nationaliteit? Maar ik kon me daar wel bij neerleggen. Jij moest meteen weer andersmans fietsen in de sloot gaan gooien, kijken hoe je iemand een computervirus kon geven, hoe je iemand lichamelijk pijn kon doen. Dat jij je zo afzondert is niet alleen je eigen schuld, maar ook die van pa. Pa wilde immers dat jij nooit eens naar schooldiscootje ging en dergelijke. Maar daarmee heb je ook een hoop voor mij verpest. Zo ben ik nu bijna 17 en mag nog steeds niet uit en dat allemaal omdat pa er ook helemaal niet aan gewend is en er ook niet aan wil wennen en mij het liefst tot mijn 40ste ofzo in huis wil houden. Ik wil echt niet lullig klinken, maar in mijn ogen overdrijf je sommige dingen echt mateloos. Maar misschien zal ik t allemaal wat anders zien als buitenstaander, maar aan de andere kant: ik ben wel je zussie.
|
Verwijderd
|
Oh shit
![]() Nou Silke, ik irriteer mij er wel eens aan en soms slaat het ff door en schrijf ik het van me af. Het is dus heus niet zo dat ik dingen altijd zo bekijk; en dat weet jij vast wel. Je weet ook wel dat ik bij verre niet zo depri in het echt ben dan dat ik soms lijk op het forum ![]() Wat betreft het uitgaan en 'voor jou verzieken' : onze vader is gewoon erg dominant en probeert van alles te bepalen voor ons. Daar kun je niet omheen; ik was alleen te zwak om mij ertegen te verzetten .. als hij mij iets verbiedde, had ik gewoon zoiets van "ok, dan niet" :/ En tja, je hebt wel gelijk wat het pesten betreft. Ik was zelf best een psychopaat ![]() Groetjes, Marc |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig dat mn eigen broer nog snapt wat ik bedoel....
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onzeker en vrienden maken , hoe los je dat o~p livinglonely | 1 | 12-03-2013 12:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Situatie probleemwijk(en) loopt uit de hand koelieboelie | 190 | 04-10-2007 23:33 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ą reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Belgen vs. Nederlanders Politiker | 64 | 25-01-2007 13:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Masturbatie Frustratie Flosdraad | 22 | 21-06-2005 20:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |