Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2001, 12:12
sunflouwer
sunflouwer is offline
heb je erg last van bijwerkingen, en welke dan???

k hab het nodig voor een werkstuk voor school dus help me alsjeblieft ff ???

kisses carina
Oud 04-10-2001, 14:45
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Lichaam & Gezondheid?
Oud 04-10-2001, 15:05
IKKE weer
IKKE weer is offline
nah, ik ben vanaf mei aan de pil (marvalon), en opzicht is hij best goed, ik ben minder ongesteld en korter (4 daagjes), bijwerkingen heb ik niet echt, behalve dan dat ik een of twee dage vantevore buikpijn heb, verder nix eigelijk..... een vriendin van mij gebruikt dezelfde pil en heeft als bijwerking ook alleen buikpijn! ik hoop dat je er wat aan hebt! succes!
Oud 04-10-2001, 16:07
Koen
Koen is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:
Lichaam & Gezondheid?

Lijkt me ook.

-> L&G.
Oud 04-10-2001, 16:19
miro
miro is offline
ik ben nou bijna 3 jaar aan de pil en ik ben sindsdien een flink stuk dikker geworden, meer eetlust en zow. Wat wel fijn is, is dat je altijd weet waneer je ongesteld wordt en dat het minder lang duurt dan voorheen.
Oud 04-10-2001, 16:40
luvgirl
luvgirl is offline
ik was alleen de eerste paar weken sochtends beetje misselijk, verder nergens last van
Oud 04-10-2001, 16:44
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
heb microgynon 30, had eerst wel een toegenomen eetlust, maar verder nergens last van.
Oud 04-10-2001, 17:53
Juliah
Juliah is offline
Eerst slikte ik microgynon 30, maar daar bij had ik veel last van bijwerking, toenemende acné, buikpijn, koppijn, alles gevoelig, overal pijn, hele tijd moe, eetlust nam erg toe, enz.

Nu slik ik Diane35 en daar bij heb ik veel minder last van bijwerkingen. Ongeveer dezelfde als bij die andere, maar dan in veel mindere mate. Gelukkig.
Oud 04-10-2001, 18:07
choky
choky is offline
ik slik gracial
ben er in het begin wel erg van aangekomen, maar dat is nu gestabiliseerd
heb nu soms wel buikpijn, wat ik vroeger niet had
dat wordt wel gecompenseerd dat ik van mijn marathon-regels van 7 of meer dagen vanaf ben
Oud 04-10-2001, 18:13
beestje
beestje is offline
ik slikte tryigynon en ik heb microgynon 30 geslikt

ik werd er in elk geval een stuk dikker van, doordat ik alleen ng maar honger had, en ik werd er een beetje moe van, maar ik weet niet helemaal zeker of dat daarmee te maken had...
Oud 04-10-2001, 18:15
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Uhm... ik ben onderhand 3 kilo aangekomen (slik nu 1 maand bijna)
Heb eerste dagen gespuugd (volgens mij van de pil) Ik heb trouwens altijd last van alle bijwerkingen...
Oud 04-10-2001, 18:34
moedergans
moedergans is offline
De eerste pil die ik slikte was de Diane-35. Hiervan werd ik binnen drie maanden 10 kilo zwaarder. Toen ben ik de driefasen pil gaan gaan slikken maar dit werkte niet (je moet hem elke dag ongeveer op dezelfde tijd innemen)en ik werd er depri van. Verder heb ik Marvalon gehad, en nog een pil gehad (weet ff de naam nie meer) maar daar werd ik ook allemaal depri van. Nu heb ik Microgynon 30 en bijdeze heb ik nergens last van.
Oud 04-10-2001, 19:08
lovely girl
lovely girl is offline
Ik slik sinds een tijdje Microgynon 30, en ik heb gelukkig nergens last van. De periode is alleen veel korter geworden en ik ben eindelijk regelmatig ongesteld. Ik word alleen een beetje emotioneler. Ik moet sneller huilen van iets ontroerends.

-xxx-jes Sabine

Oud 05-10-2001, 08:31
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
ben nu een maand of drie ruim aan de pil (Microgynong 30) Bijwerkingen: meer eetlust dus meer kilo's eraan en grotere borsten
Oud 05-10-2001, 11:38
Ik slik mercilon, al zo'n 3/4 jaar inmiddels. Heb geen bijwerkingen... de eerste maand had ik een tussentijdse bloeding geloof ik...
Ben er niet van aangekomen, enz... alleen wat minder dagen ongesteld

Cat
Oud 05-10-2001, 18:16
sproetekop
sproetekop is offline
Ik ben nu dik een jaar aan de pil en ik heb nog helemaal geen last gehad van bijwerkingen.
Oud 06-10-2001, 10:59
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
ben nu 4 maanden aan de pil (migrogynon 30)
heb nog steeds wel buikpijn en ben niet echt dikker geworden
of ik emotioneler ben gewoirden weet ik eigenlijk niet, niet echt op gelet
ben nu nooit meer dan 4 dagen ongesteld

niet echt bijwerkingen dus
Oud 06-10-2001, 13:02
nefertitii
nefertitii is offline
Ben 1,5 jaar aan de pil geweest...Ben blij dat ik eraf ben..de pil vlakte mijn emoties af, wat vroeger zwart of wit was, was tijdens de pil altijd maar grijs...En dat is saai, voel me nu tukken beter..
Oud 07-10-2001, 09:00
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Ben al bijna een jaar aan de pil. Diane35, maar denk niet dat 't een zware pil is. Heb alleen maar bijwerkingen gehad als ik ze een maand doornam. Moya, als't ma veilig is eh
Oud 07-10-2001, 14:38
Sweety15
Sweety15 is offline
Ik slik microgynon 30, en ik word er steeds dikker van en mijn borsten worden steeds groter. Dat is erg FUCK. Als ik maar aan blijf komen dan stop ik ermee.
Oud 15-07-2006, 12:56
VelvetDreams
VelvetDreams is offline
Ikzelf heb eigenlijk niet zoveel bijwerkingen gehad. Alleen kwamen er een aantal kilo's bij, maar dat hebben er wel meer volgens mij. Zoek anders op internet een bijsluiter, daar staan ook allemaal bijwerkingen op die je kunt gebruiken.
Oud 15-07-2006, 13:15
Verwijderd
djeez, een topic van vijf jaar oud!

toen was ik nog minderjarig enzo
Oud 15-07-2006, 13:20
Bloem
Bloem is offline
Ghehe

Inderdaad, oude topics hoeven niet ge-upt te worden en tegenwoordig is er een heel mooi groot piltopic, bovenaan deze pagina
Topic gesloten

Regels voor berichten