Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou het haar iig zelf vertellen en die vent nog even een klap verkopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Je doet maar". Ik vroeg of hij het anders niet wilde vertellen, zegt hij heel dom: -"Nee, waarom moet zij het weten, we hebben toch niets ergs gedaan?" "Nee, ik niet. Jij wel" - "Ach, ze gelooft je toch niet ...". "Hoezo, ga jij het ontkennen dan??" - "Wat wil je nou? Zit je te stoken soms? Gun je haar geen plezier in d'r leven?" "Jawel, maar niet met zo'n onbetrouwbare sukkel als jij". -"We zien wel wie de sukkel is". En toen hing ik op. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind ook dat TS het juiste heeft gedaan. ![]()
|
Ik vind het absoluut een goede beslissing dat je het haar hebt verteld. Misschien helpt het inderdaad als je haar dit topic laat lezen, dan kan ze zelf lezen hoe jij er over denkt/mee omgaat én wat hij jou gezegd heeft. Het zal haar ook een flinke knauw hebben gegeven, zeker als ze al onzeker was wanneer jij bij haar vriend in de buurt was. Nu dan blijkt dat hij jou probeerde te zoenen, zal het helemaal erg zijn. Ze wil jou misschien wel geloven, maar eigenlijk ook liever niet omdat ze dan toe moet geven dat haar vriend "iets voelt voor" (?!) een vriendin van haar.
Pff, rotsituatie.. Hopen dat ze inziet dat haar vriend idioot bezig is (geweest). Heb je al weer wat van haar gehoord? Oh edit: ik zie dat je je laatste post pas net gepost hebt. In dat geval; hou je ons op de hoogte?
|
Als jij serieus bezig was met hem te verleiden ga je het haar toch niet zo vertellen? Vraag is wie ze gelooft, d'r vriendje of jou. Maar goed, als hij vaker opmerkingen gemaakt heeft over jou met haar in de buurt zou ze toch eens goed moeten nadenken.
In ieder geval succes er nog mee. Het is een nare situatie maar denk dat je de goede keuze gemaakt hebt door het wel te vertellen. Wat ze er zelf mee doet is haar eigen keuze, daar kan jij opzich weinig aan doen.
|
![]() |
Alle jezus, is ze dom ofzo?
Hij zegt wat anders, tuurlijk zegt hij wat anders, hij begon doos ![]() Daarbij al zou je het hebben uitgelokt dan zou hij alsnog niks moeten proberen. Agh ja als hij het met haar vriendinnen probeerd heeft hij het ook allang met een niet vriendin geprobeerd wat waarschijnlijk gelukt is. Zo' n vriendin zou ik dus echt links laten liggen, zo eentje wil ik niet eens hebben als ' vriendin' Laatst gewijzigd op 14-07-2006 om 11:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat zou jij doen met alle toetsen van de school? gewooniemand!!! | 7 | 16-02-2012 10:49 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Dr. Korsakov | 56 | 29-05-2007 16:15 | |
De Kantine |
wat zou jij doen? Legend Of Rusj@ | 63 | 28-06-2005 22:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou jij doen? LaResistance | 25 | 26-05-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help! CoveredEyes | 18 | 01-09-2003 07:01 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen?? charly not | 2 | 12-04-2002 19:00 |