Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om je vraag te beantwoorden: ik heb sowieso niet zoveel vrienden, maar dat komt door mijn prachtige persoonlijkheid. Ik vind vrienden wel belangrijk, maar het loopt allemaal wat stroef soms. |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, dan hangt het er ook maar weer net vanaf wat voor contact jij met mensen wil hebben. Blijkbaar heb jij geen behoefte aan oppervlakkige vriendschappen of kennissen, maar wil jij alleen echt goede vrienschappen. Niks mis mee lijkt me, als je dat van te voren maar duidelijk maakt naar de mensen waarmee je een contact aangaat. Dan voelen ze zich achteraf ook niet aan de kant gezet.
||
Citaat:
Voor de rest komt dat meiske nogal sletterig over, zeker om achter een van je vrienden aan te gaan, om je zo jaloers proberen te maken. Wees maar blij dat je daar niks mee begonnen bent. ![]() 3 maten vind ik opzich best veel, ik heb alleen mijn vriendin en één hele goede vriend (die ken ik al bijna 15 jaar nu), waarbij we weten dat we echt op elkaar aan kunnen, ookal zien we elkaar tegenwoordig minder. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt worden als vriend/vriendin RHCP_NAC | 11 | 14-11-2009 09:29 | |
Seksualiteit |
Erotische avond, je vriend/vriendin verassen Fleurop | 8 | 30-10-2008 22:51 | |
Liefde & Relatie |
Wat voor vriend/vriendin ben jij? (vriendschappelijk) Verwijderd | 33 | 09-12-2007 10:53 | |
Liefde & Relatie |
Het niet kunnen vinden met de vriend/vriendin van je zus/broer Verwijderd | 41 | 12-01-2007 11:31 | |
Liefde & Relatie |
contact met je vriend / vriendin Loesje | 28 | 26-07-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
mee naar familie van je vriend/vriendin PardonMe | 13 | 06-09-2002 14:56 |