Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2006, 08:10
Missy
Missy is offline
Een betere topictitel wist ik even niet. Ben jij met je vriend(in) erg knuffelig en klef of juist helemaal niet? Hoe begroet jij je vriend(in) altijd? Wat vind jij van die kleffe stelletjes die overal staan te zoenen? Kortom; hoe is jou lichamelijk contact met je vriend(in), knuffelig, klef of normaal?

Qua vrienden; knuffel jij wel is een goede vriend(in). Een kus als begroeting?

Ontopic: Geen relatie op dit moment, maar met vrienden valt het eigenlijk wel mee. Alleen bij goede vrienden, als één in een dipje zit even een dikke knuffel. Eigenlijk alleen een verjaardagszoen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2006, 08:12
Missy
Missy is offline
Sjit, het topic was voor vriendschap en relatie bedoelt..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 08:44
Verwijderd
liefde en relatie swa
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 08:53
Missy
Missy is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 31-07-2006 @ 09:44 :
liefde en relatie swa
Dat bedoel ik.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 31-07-2006 @ 09:12 :
Sjit, het topic was voor vriendschap en relatie bedoelt..
Verhuisd
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 08:58
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Missy schreef op 31-07-2006 @ 09:10 :
Een betere topictitel wist ik even niet. Ben jij met je vriend(in) erg knuffelig en klef of juist helemaal niet? Hoe begroet jij je vriend(in) altijd? Wat vind jij van die kleffe stelletjes die overal staan te zoenen? Kortom; hoe is jou lichamelijk contact met je vriend(in), knuffelig, klef of normaal?

Ontopic: Geen relatie op dit moment, maar met vrienden valt het eigenlijk wel mee. Alleen bij goede vrienden, als één in een dipje zit even een dikke knuffel. Eigenlijk alleen een verjaardagszoen.
Ik ben héél klef met m'n vriendin, op 't irritante af. Erger me dood aan koppels zoals ons, maar tegenwoordig heb ik meer en meer begrip voor ze... Ik begroet haar met 'n knuffel en 'n lief kusje. Nu ja, da's ook vooral wanneer we alleen zijn dat we klef doen, in 't openbaar veel minder, dus...

Jups, knuffel wel eens 'n goeie vriendin (zelfs vriend), maar niet al te vaak... En bij sommige vriendinnen geef ik 'n kus op de wang als begroeting, bij andere niet... Hangt er vanaf wat zij altijd doen (zij nemen dus initiatief ).

Laatst gewijzigd op 31-07-2006 om 09:29.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 09:12
snoopy
snoopy is offline
Als begroeting gewoon een kus op de mond.
In het openbaar zijn wij niet klef (handje vasthouden, meer niet) omdat we dat allebei ongepast vinden.
Als we samen zijn, zijn we soms klef en soms zitten we ieder op onze eigen bank

Met vrienden: ik haaaaat de 3 zoenen en ik doe daar dus ook niet aan. Dat weten mijn vrienden
Oud 31-07-2006, 09:24
Shredder
Shredder is offline
Bij mijn vriendin: Een kus op de mond bij begroeting en afscheid, verder zijn wij alleen klef als we alleen zijn, wij vinden het allebei ongepast klef te doen in het openbaar. (uitzondering van een gewone kus op de mond heel af en toe, maar dat vind ik niet echt klef). Verder zijn we op school in de pauzes ook altijd bij elkaar, maar daar zijn we ook niet kleffer dan normaal.

We ergeren ons altijd dood aan mensen die mega klef zijn op school. Een vriendin van haar en haar vriend zitten naast ons in de pauze en zijn MEGA klef. Staan altijd te tongzoenen in de pauzes, stevig te knuffelen, op elkaar te klimmen...echt niet meer normaal gewoon. Maar goed, zij moeten dat natuurlijk zelf weten wat ze doen, het probleem is alleen dat mijn vriendin en ik er steeds mee geassocieerd worden

En bij vrienden, geen geknuffel, heb ik totaal geen behoefte aan (maar met mn vriendin knuffel ik heel graag ). Verder ook geen kus bij begroeting ofzo, alleen de standaard 3 kussen als er iets te feliciteren is oid, maar ook alleen als hun zelf initiatief nemen. (Dit geldt natuurlijk alleen voor vrouwelijke vrienden).
Oud 31-07-2006, 09:57
Limbabanaan
Limbabanaan is offline
Als ik een vriendje heb, vooral in het begin, boeit het me echt niet, dan wil ik gewoon zoenen en hand in hand lopen en al die shit. Als we wat langer iets hebben wordt dat en public wat minder, maar thuis des te meer.

Met mijn vaste scharrel ben ik best wel klef als we afspreken, maar dat is meestal bij het uitgaan, staan we op de dansvloer of in de kroeg te zoenen. Moet kunnen. Alleen minder als zijn dispuutsgenoten menen lollig te moeten doen. Meestal blijven we ook niet al te lang in de stad, taaien we na een uur of zo af naar zijn of mijn huis...

Een vriendin geef ik meestal een zoen op de wang, als ik ze lang niet heb gezien soms ook een knuffel. Sommige vrienden ook. Eén vriend zoen ik wel op de mond.
Oud 31-07-2006, 10:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Als we met zn 2en zijn, kan ik niet van de ander afblijven. Ik wil het liefst continu knuffelen en kussen. Heerlijk In het bijzijn van andere mensen ben ik wel aanrakerig, maar niet irritant veel.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 10:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik denk dat wij samen behoorlijk knuffelig zijn. Begroeten elkaar meestal met een zoen en een knuffel, en hangen ook altijd behoorlijk aan elkaar in de vorm van elkaars hand vasthouden, arm om elkaar heen slaan enz.

Een goede vriend(in) knuffel ik regelmatig, en met een kus heb ik ook niet zoveel problemen. Echter heb ik dat maar met weinig mensen, de mensen met wie ik het wel heb zijn dan ook écht goede vrienden.
Oud 31-07-2006, 10:17
Kaa
Kaa is offline
Ik ben best touchy feely.
Zeker met mn vriend. Maar we lopen ook niet op elke hoek vd straat te klefbekken.
Met vriendinnen loop ik vaak arm in arm en die knuffel ik bij afscheid en ontvangst. Zeker als het langer dan n week geleden is .
Mn vriend kus ik bij afscheid en ontvangst end aartussen ook nog heel veel
Oud 31-07-2006, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Normaal, denk ik. Weet ik veel, ik let niet op andere stelletjes.
Citaat:
Haha nee, alsjeblieft niet zeg. Niet dat ik verder 'normale' vriendinnen heb, maar als ik ze zou hebben zou ik ze zeker niet knuffelen of kussen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 12:09
__
__ is offline
Citaat:
Ben jij met je vriend(in) erg knuffelig en klef of juist helemaal niet? Hoe begroet jij je vriend(in) altijd? Wat vind jij van die kleffe stelletjes die overal staan te zoenen? Kortom; hoe is jouw lichamelijk contact met je vriend(in), knuffelig, klef of normaal?
in het openbaar alleen kus op de mond of handen vasthouden ofzo. het is niet eens dat ik zoenen in het openbaar niks vind omdat dat niet gepast is oid, maar ik zou me dr zelf ook niet fijn bij voelen, ik hoef geen toeschouwers.

Citaat:
kussen bij verjaardagen en knuffels indien dat 'nodig' is of gewoon in mijn enthousiasme, als we elkaar lang niet hebben gezien oid
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 12:14
gurl19
gurl19 is offline
Ik heb een hekel aan lichamelijk contact met gewone vriendinnen. Die begroet ik gewoon met woorden en daar zit ik verder niet aan.

Ik ben wel redelijk klef met mn vriend. We begroeten elkaar altijd met een kus, soms met een knuffel. We zitten ook wel aan elkaar als we in een winkelstraat lopen maar dan is het meer hand in hand.

En ja, ik me wel aan stelletjes die aan elkaar zitten wanneer ik het zie. Beetje dubbel maar ja
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 13:31
cagie
cagie is offline
Met vrienden hangt het heel erg af van de persoon. De meeste vrienden begroet ik gewoon met woorden, een aantal met enkel een knuffel en soms daarbij met een kus op de wang of mond.

Als ik een relatie heb dan blijft het in het openbaar gewoon bij een kus soms een knuffel en verder gewoon handje vasthouden. Ik hou er totaal niet van om te klef te doen in het openbaar. Als we alleen zijn dan ben ik een stuk aanhankelijker en zoek ik ook steeds lichamelijk contact.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 13:33
Qimm
Qimm is offline
Met mijn vriend ben ik best heel aanrakerig en soms ook wel klef, maar als we ons in gezelschap bevinden zijn we wel netjes
Vrienden ben ik veel minder lichamelijk mee, ik ben niet zo'n knuffelmuts
Oud 31-07-2006, 17:58
Dzjun
Dzjun is offline
In het openbaar zijn we niet heel erg klef, hoogstens handje vasthouden en soms een kus.. En soms doen we dat allebei niet maar zitten we bijvoorbeeld zo dat onze knien elkaar net aanraken. We begroeten elkaar ook meestal met een kus op de mond.
Stelletjes die overal staan te zoenen vind ik minder maarja, ik snap hen wel opzich

Qua vrienden; Als ik een vriend of vriendin lange tijd niet gezien heb geef ik ze wel altijd een knuffel samen met meestal de drie zoenen als begroeting.
Oud 31-07-2006, 18:43
adon1s
adon1s is offline
Hou daar totaal niet van... alleen incidenteel kan het weleens gebeuren. Heb echt een gruwelijke hekel aan dat geklef in het openbaar. Als we samen zijn juist weer wel...
Oud 31-07-2006, 18:44
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik plak te erg, bij iedereen. Met mn vriendje ook heel erg en ik begroet altijd iedereen met een dikke knuffel en een kus.
Oud 31-07-2006, 18:59
LoneLover
LoneLover is offline
Met mijn vriendin ben ik zeker in het openbaar helemaal niet klef. Al hangt het natuurlijk wel wat af van de situatie. Zo zullen we in een museum nauwelijks een hand geven maar in een donkere cinemazaal zitten we bijna verstrengeld.

Met vrienden en vriendinnen ben ik helemaal niet erg lichamelijk. Vrienden krijgen een hand, vriendinnen een kus op de wang en klaar is kees. Enige uitzondering zijn mijn collega's en franstalige kameraden, daar is een kus op de wang namelijk 'normaal' en dus doe ik dat ook.
Oud 31-07-2006, 19:09
Estar
Estar is offline
Ik en super klef.

Bij begroeting is het altijd een kus en soms een super lange knuffel vol met kussen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 19:11
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Bij begroeting en afscheid een aantal kusjes op de mond. We lopen vaak hand in had of met de armen om elkaars middel. Soms tongen we ook in het openbaar, eigenlijk ligt dat gewoon aan het moment dat we daar zin in hebben en niet waar we zijn. Als we met goede vrienden zijn doen we ook wel een andere dingen zoals neukbewegingen maken voor de grap enzo we knuffelen ook wel eens heel intiem in het openbaar.
Oud 31-07-2006, 20:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met de vriendinnen die ik heb gehad was ik best wel klef eigenlijk. Met goede vriendinnen valt het best wel mee, al hangt dat van de persoon af.
Oud 31-07-2006, 20:53
Iduna
Iduna is offline
Ik ben alleen knuffelig met (potentiële) vriendjes. Stoor me niet zo snel aan kleffe stellen, vind het vaak wel lief. Als ik zelf verliefd ben, word ik ook best wel klef. Maar elkaar op straat aflebberen vind ik teveel van het goede. Doe dat maar lekker thuis, denk ik dan.
Sommige vrienden geef ik drie zoenen en een knuffel als ik ze al een tijd niet gezien heb, bij andere vrienden doe ik dit vrijwel nooit. Met verjaardagen geef ik iedereen wel drie zoenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2006, 21:02
vosje16
vosje16 is offline
vriend: kus op mond als begroeting/afscheid. Niet klef in't openbaar, enkel hand vasthouden en heel af en toe geef ik hem soms een kusje (meestal als we aan't wachten zijn...dus bvb in de winkel aan de kassa ofzo)

vriendinnen enzo: bijna altijd een kus op de wang als begroeting/afscheid.
Enkel mijn beste vriend geef ik soms een knuffel. Ben niet echt het knuffel-type
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 21:04
Verwijderd
Hm, vrij gewoon denk ik. Hoewel zijn moeder ooit wel heeft opgemerkt dat we elkaar eigenlijk wel veel aanraakten. Niet dat we de hele tijd hand in hand zitten of de hele tijd zitten te vozen, maar meer dat we contact houden als we bij elkaar zijn. Tenminste, dat was zo, ik weet eigenlijk niet of dat nu (al) weer zo is. Zijn nog niet weer echt heel erg veel en public geweest met z'n tweeën.

Wat vrienden betreft ben ik helemaal niet aanrakerig; dat gekus hoeft echt niet en dat geknuffel ook niet, of er moet echt getroost moeten worden ofzo. Ik heb echter wel een paar vriendinnen die wél zo zijn en mij gewoon tot knuffelen dwingen, en dan doe ik, al dan niet mopperend, wel een beetje mee...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 21:09
Muchacha
Muchacha is offline
Ik ben enkel met mijn vriend heel knuffelig. In het openbaar zal ik hem wel eens een knuffel geven of een aai of een zoen, maar niet aan mekaar liggen plakken, zeker niet als er bekenden bij zijn. Prive daarentegen vind ik niets heerlijker om tegen hem aan te kruipen, of zoals ik met mijn ex altijd zei "in hem kruipen".

Met vrienden ben ik minder knuffelig. Ik hou wel van lichamelijk contact tijdens een gesprek, arm aanraken enzo en af en toe geef ik ook wel een knuffel bij afscheid. Maar echt liggen kleffen doe ik zelden of het blijft beperkt tot enkele personen, jongens dan vooral. Zoenen geef ik wel bij begroeting en afscheid met de meesten vrienden.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2006, 21:30
mar87
mar87 is offline
In het openbaar zijn we níet klef. Daar hou ik niet van en ik vind het ook vreselijk om het aan te moeten zien van anderen. Nouja een beetje mag wel maar sommigen...urgh..
Thuis zijn we soms wel wat klef maar dat is ook net hoe de bui van ons beiden is.

Met vriendinnen ben ik al helemaal niet klef. Ik moet niets van dat geaanraak en geaai of weet ik wat hebben. Gewoon met je vingers van me afblijven. Heb een paar vriendinnen die wel wat aanrakerig zijn maar bij mij doen ze het gelukkig bijna nooit. De verplichte drie zoenen haat ik ook, maarja soms moet het wel uit fatsoen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 08:54
Neushaar
Neushaar is offline
Ik ben met gewone vriendinnen wel "klef", oftewel ik omhels ze soms en loop soms met een arm om hun heen. Gewone vrienden heb ik weinig, en die ik heb ben ik niet klef mee. Dat zou raar zijn...

Bij mijn vriendje was ik in het begin helemaal niet klef in het openbaar, omdat ik daar gewoon niet gewent aan was. Maar nu zijn we eigenlijk wel redelijk klef
Oud 02-08-2006, 10:10
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Mijn vriend is gewoon zo vreselijk lekker dat ik wel moeite heb van hem af te blijven, zeker in prive sferen.
Als we met vrienden zijn of op straat zijn we niet extreem, wel kun je goed merken dat we een stel zijn want we geven elkaar wel eens een knuffel, zoen en hand in hand e.d.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 10:49
Dott
Dott is offline
ik ben met mijn vriendje best klef, thuis althanss als we uitgaan ofzo, dan valt het mee... zoeken we onze eigen vrienden op enzo.. simpel gezegd: je kunt zien dat we een stel zijn maar we lebberen elkaar niet continu af (ik vind dat nogal storend als je uitgaat)

met sommige vriendinnen ben k best knuffelig, maar meestal is het gewoon een knuffel als begroeting, en knuffel als we weg gaan.. soms 3 kusjes (2 op wang, 1 op de mond)
Oud 02-08-2006, 20:45
Rata
Rata is offline
Ik woon in een dorp. Wanneer we hier zijn wil ik heel misschien even zn hand in hand lopen, maar absoluut niet klef....

Maar zo gauw we in een/de stad zijn maakt het me helemaal niets meer uit. Alleen houdt hij niet van klefheid in het openbaar
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 21:28
Fainne
Fainne is offline
Ik ben heel knuffelig, ik knuffel al mijn vrienden bij wie dat enigszins kan bij het terugzien en afscheid, sommigen zijn dan verbaasd.

Met mijn vriend ben ik openbaar niet zo klef (behalve als we dronken zijn), dat vinden we onwennig, zéker ten opzichte van onze ouders.
Bij vrienden zitten we wel tegen elkaar aan, geven soms snel een zoen.

Als we alleen zijn doen we niets anders dan plakken, en dan vooral door mij. Het is bijna overdreven. Maarja we zien elkaar dan ook niet vaak.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 22:51
***ailá***
***ailá*** is offline
bij mn vrienden valt het mee... mijn vriendinnen kus ik eigenlijk nooit, behalve als er iets te vieren valt (3x op de wang)... jongens vaker.. ook als begroeting enzo.

Alleen bij mn crush ga ik los maar ook niet echt in het openbaar. Als we alleen zijn
Met citaat reageren
Oud 02-08-2006, 23:00
Roos
Roos is offline
Ik geef mijn vriendinnen vaak 1 zoen als we afspreken (dus niet op de uni ofzo, maar wel in de stad). Mijn vriendje geef ik een dikke knuffel en een kus. We lopen wel eens hand in hand, lijkt me niet overdreven klef
Mijn vriend is Kaapverdiaans en in zijn 'subcultuur' is het de gewoonte om iedereen steeds een hand of een 'box' te geven als je elkaar ziet. Ookal zie je elkaar elke dag. Wel grappig, dat ben ik niet zo gewend, maar ik heb er geen problemen mee.
Oud 02-08-2006, 23:04
Orpheo
Orpheo is offline
met sommige vrienden heel fysiek, en anderen niet. met mn vriendin wil ik wel graag lekker plakken vind ik totaaaaaaal niet erg lekker dekentje, denk ik zo.

edit: voor de duidelijkheid; hypothetische vriendin.....
Oud 03-08-2006, 13:06
Verwijderd
ik kus me vriendin altijd op dr mond om gedag te zegge heel kort dan

verder in de stad egwoon handje vast houden enzo

bios als r niet teveel mensen omheen zijn soms ook wel btje zoene mjah k hou ook van films

uuhm vriendinnen gedag zegge soms met 3x maar k vin het soms zoon geslijm en ook bij andere mensen dus ben vaak al weg fzo staat niet echt netjes maarjah vind het niet echt nodig als je iemand vaak ziet elke x netjes afscheid nemen maar als je iemand minder vaak of soms ziet kan het wel
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 15:07
fractuur
fractuur is offline
Als ik alleen ben met mijn vriend kan ik echt niet van hem afblijven. Maar in het openbaar valt het wel mee. Meestal lopen we hand in hand, en soms een kus. In het park ofzo zit het dan net weer iets anders. Maar op straat of in het ov vind ik het zelf redelijk irritant als mensen dat voor mijn neus zitten doen, dus dan doe ik het ook niet.

Vriend(inn)en krijgen meestal een knuffel of drie zoenen.
Oud 03-08-2006, 15:14
Verwijderd
Ik was redelijk klef met m'n vriend die ik dik twee jaar had. Maar na een tijdje, werd dat minder in gezelschap, we wisten van elkaar dat we van elkaar hielden dus dat was niet meer nodig. Begroeting gewoon met een kus, als we elkaar lang niet hadden gezien een knuffel en een zoen denk ik.

M'n vrienden knuffel ik ook wel, niet altijd ofzo maa rdat komt wel voor. En afscheid een kus op hun wang, geen drie
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 18:12
woezel
woezel is offline
ik ben niet klef eigenlijk, mn ex begroette ik gewoon met een kus, hand in hand ook meestal, niet altijd.
Bijna al mn vriendinnen begroet ik met een kus, net zoals mn meeste vrienden maar die meestal nog met een korte omhelzing die het niet waard is om knuffel genoemd te worden, aangezien het ook een vrij stom woord is. soms is die kus op de mond, en soms niet! HA. urhg.
Oud 03-08-2006, 18:22
Soezen
Soezen is offline
Mijn vriend begroet ik met kus ( soms dikker dan anders ). Verder lopen we hand in hand samen en af en toe geven we elkaar dan een kus. Niet overdreven ofzo.

Als ik afspreek met vrienden geef ik een kusje, en bij sommige komt er een omhelzing bij kijken.
(met wat alcohol in het spel ben ik wel wat kleffer bij mijn vriend en gewone vrienden, geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 19:05
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik kan hele kleffe buien hebben maar normaal ben ik gewoon knuffelig. En ik vind het jammer als de andere persoon dat niet is. Ook met vriendinnen kan ik heel knuffelig zijn, maar met een jongen ben ik vooral in het begin echt te klef .
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 19:07
Lavastus
Lavastus is offline
lichamelijk contact is top. hoe moet je anders die verwurging aanzetten?

oh nee, een verwurging is een ander woord voor relatie....
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 13:56
Lotte
Lotte is offline
Mijn gevoelens zijn een keer flink verminderd toen de jongen heel klef bleek te zijn (de hele tijd moest ik tegen hem aan liggen, de hele tijd zoenen, kus als ik ook maar 5 min. wegging)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 15:44
Whateverrr
Whateverrr is offline
Ik heb een hekel aan mensen die overdreven klef zijn.

Met mijn vriendinnen ben ik niet zwaar knuffelig, al zijn er soms moment dat we even knuffelen.. We geven elkaar meestal wel 3 kusjes bij afscheid

Met mijn exvriendjes was ik niet klef, ik ben liever intiem met iemand als we gewoon lekker met zijn 2en zijn.
Oud 04-08-2006, 19:11
WolterB
WolterB is offline
We kunnen vrij klef zijn/doen, maar niet op ongepaste momenten en overal uitgebreid zoenen. Dat is iets waar ik een hekel aan heb
Gewoon een kusje of knuffel moet gewoon kunnen vind ik en daar heb ik ook absoluut geen problemen mee bij anderen. Ze moeten lekker doen wat ze zelf willen, zo lang ik maar niet t'e kleffe dingen hoef te zien
Oud 05-08-2006, 16:36
Flip!
Flip! is offline
Als ik hem zie, geven we elkaar een zoentje (tenzij ik op mijn werk ben).
En we zijn niet heel klef meer, we knuffelen wat meer en geven elkaar meer kusjes, maar geen klef gelebber meer. Alleen tijdens seks
Oud 05-08-2006, 16:43
Pluis
Pluis is offline
Knuffelen is niet alleen voor mijn vriendje, ik knuffel iedereen die ik lief vind. Ik ben gewoon een knuffelmeisje. Ik heb overigens ook vrienden die ik gewoon een kusje geef op hun wang/mond.

En qua klef zijn. Als we met z'n 2en zijn, zijn we heel klef. Zo gauw er anderen bij zijn beperken we het meestal tot handjevasthouden, of als ie langs loopt krijg ik een aai over een heup. Ik word een beetje ongemakkelijk van zoenen in het openbaar, dus dat doen we eigenlijk alleen als ik hem begroet/gedag zeg op het station, of als we uit zijn en ik heb wat gedronken en heb schijt aan alles en geniet van het moment.
Oud 07-08-2006, 19:46
lieve
lieve is offline
Hi,
mijn vriend en ik wij geven elkaar wel eens graag een knuffel, maar het is nu niet dat we niet van elkaar af kunnen blijven. We zullen ook alleen maar knuffelen als er niet te veel mensen in de buurt zijn. Ipv midden in een winkelcentrum ofzo.
Als we elkaar begroeten geven we elkaar een zoen op de mond. Alsook als we elkaar 'salu' zeggen.
Als we samen bv. op straat lopen dan lopen we hand-in-hand.

Het is op de duur een gewoonte geworden deze dingen te doen. Je staat er niet meer bij stil.

Als we ergens lopen en er staat zo'n koppeltje elkaar 'op te eten' als het ware, dan geven we wel eens een opmerking van ' ik heb ook mijn gevoelens hé!'
Maar verder over nadenken doe ik niet.
Reageren

Regels voor berichten