Bij mijn vriendin: Een kus op de mond bij begroeting en afscheid, verder zijn wij alleen klef als we alleen zijn, wij vinden het allebei ongepast klef te doen in het openbaar. (uitzondering van een gewone kus op de mond heel af en toe, maar dat vind ik niet echt klef). Verder zijn we op school in de pauzes ook altijd bij elkaar, maar daar zijn we ook niet kleffer dan normaal.
We ergeren ons altijd dood aan mensen die mega klef zijn op school. Een vriendin van haar en haar vriend zitten naast ons in de pauze en zijn MEGA klef. Staan altijd te tongzoenen in de pauzes, stevig te knuffelen, op elkaar te klimmen...echt niet meer normaal gewoon. Maar goed, zij moeten dat natuurlijk zelf weten wat ze doen, het probleem is alleen dat mijn vriendin en ik er steeds mee geassocieerd worden
En bij vrienden, geen geknuffel, heb ik totaal geen behoefte aan (maar met mn vriendin knuffel ik heel graag

). Verder ook geen kus bij begroeting ofzo, alleen de standaard 3 kussen als er iets te feliciteren is oid, maar ook alleen als hun zelf initiatief nemen. (Dit geldt natuurlijk alleen voor vrouwelijke vrienden).