Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan een schijf juist formatteren met de xp installatie. Misschien heb je de partities (per-ongeluk) weg gegooid tijdens die installatie. of als het een 2e schijf is, kijk eens in windows bij Device Manager of de schijf actief is (Windows toets + Pause » tabblad hardware » Device Manager) |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de C schijf net zoals ik altijd doe geformateerd, aan de andere partities heb ik niets gedaan. Toen ik na de herinstallatie van XP in windows kwam, was alles weer in orde ( de schijf was zichtbaar en ik kon bestanden ervan openen) en wilde ik dus beginnen met internet in te stellen dmv een programma van mijn provider (telenet) die alles automatisch doet.
Aangezien ik toen geen internetverbinding kreeg, dacht ik dat de instellingen misschien pas actief werden als de pc opnieuw opgestart werd. Dat heb ik toen gedaan en vanaf die reboot was mijn 2e harde schijf (2 partities) gewoon weg... Het is een schijf van 160 GB, misschien heeft dat er iets mee te maken? Aangezien ik een andere windows had gebruikt om te formateren (met sp2 erop) dacht ik dat het daaraan lag en heb ondertussen windows die er eerst op stond terug geïnstalleerd, bij deze installatie (het kiezen op welke partitie het OS moet komen) zag ik dus enkel nog mijn eerste HD (ook 2 partities) na de herinstallatie is mijn schijf dus nog steeds weg. Device manager heb ik nog niet gekeken, doe ik dadelijk als ik thuis ben. Hij staat er niet tussen in schijfbeheer, wat is initen? Ben ik dan al mijn data kwijt?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Harde schijf verdwenen? Forest | 29 | 12-04-2006 18:14 | |
Software & Hardware |
[harde schijf] partities verdwenen vampiro | 8 | 12-03-2006 22:43 | |
Software & Hardware |
[Harde Shijf] 30 gig kwijt? Installeren lukt niet? Someboy | 2 | 26-06-2005 09:21 | |
Software & Hardware |
[Hardeschijf] Installeren geeft problemen Someboy | 11 | 19-06-2005 13:56 | |
Software & Hardware |
WIN XP instal crusader | 4 | 19-08-2003 14:56 | |
Software & Hardware |
Harde schijven verdwenen ..... Verwijderd | 3 | 06-05-2002 10:48 |