![]() |
|
![]() |
Gemeen, want ik heb sinds een paar weken een iPod Nano.
Lees er hier meer over: http://www.crooze.fm/php/modules.php...rticle&sid=261 De Nano wordt dunner, zelfde prijs voor 2x zoveel gig, de batterij gaat 24 uur meer en er komen kleurtjes. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik de batterij duur wel super relaxed bji die nieuwe ipod. 24 uur is echt vet lang, nu haalt ie maar een uur of 10/12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het kwam dus echt niet uit de lucht vallen. Als de ipod nano nu NOG dunner wordt dan ga ik echt huilen gewoon want dat kan gewoon niet zo dun. |
![]() |
||
Citaat:
![]() apple is toch maar crap, koop toch wat fatsoenlijks |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En reageer hier niet met dat eeuwíge 'apple is stom en niet' gezeur. Daar gaath et niet om in deze topic. |
![]() |
||
Citaat:
mij boeit het niet waar het hier volgens jou om gaat, en ik reageer hoe ik wil ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
.. de goeie ouwe discmans achja.. ik ben blij met mijn ippid
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Meestal ook nog met een JOEKEL van een koptelefoon op zodat ze niets missen. Mijn 30 gb ipod knal ik soms ook gewoon vol met lossless, dan heb je echt wel kwaliteit hoor ! Of jij moet nog van het type, ik koop een geperste cd want die zijn altijd beter zijn ?! Want je hebt ook nog SACD's die zijn namelijk een stuk beter dan de CBR crap die op een blinkend schijfje genaamd CD staat. Ongefundeerde argumenten daar hou ik nie van... |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest, je bent in de minderheid. Sure, er is veel uit een iPod te persen. De matige audiokwaliteit van de eerdere generatie iPods is iets van het verleden. Maar het merendeel noemt zijn mp3speler een 'mp3' en weet bij God niet wat bitrates en andere -voor hun- moeilijke technotermen inhouden en wil gewoon naar muziekjes luisteren. Maargoed, ga met je homies gerust voor lul staan met die gigantische oorschelpen waardoor je één plingeltje of plongeltje meer hoort. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Met een ipod kom je er niet bij in de buurt natuurlijk, aangezien de uitgang van de ipod gewoon standaard inferieur is net als die van elke andere mp3 speler. (Uitzonderingen daargelaten, iRiver en Cowon iAudio doen het beter!) 'portables en geluidskwaliteit gaat niet samen' Je moet eens wat verder kijken dan de standaard kutpods. 'zeker niet mp3' Oke luister eens een fatsoenlijk geripte cd via een goede installatie en vervolgens de cd versie, wedden dat je geen verschil kunt horen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Nieuwe iPod's YORDIOFZO | 29 | 27-02-2008 23:11 | |
Software & Hardware |
ipod---> nieuwe ipod Tiño | 6 | 26-10-2006 15:54 | |