Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je verder het gevoel voor die andere jongen gewoon voorbij moet laten vliegen. Je bent blij met je vriend, bent verliefd op hem en tot voor kort had je nog niet eens het idee in je hoofd om het uit te maken. Die gevoelens voor die ander zijn misschien vervelend of lastig, maar probeer je er niet te veel van aan te trekken. Ga iig niet op zoek naar situaties waarin je hem veel tegen zou komen en ga niet zoeken naar dingen die er misschien helemaal niet zijn. En als het gevoel dan op gegeven moment echt niet weg gaat of sterker wordt, kun je altijd nog overwegen om daar wat mee te doen. Maar nu overhaaste beslissingen nemen, lijkt me niet heel handig.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als hij aan jou merkt dat er iets is (en dat lijkt me wel, aangezien je zegt dat je alleen maar aan die ander kunt denken en bij die ander wil zijn), dan is het misschien toch maar beter om daar eerlijk over te zijn. Dan weet jouw vriend iig wat er in je omgaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom een goede en fijn relatie weggooien als het dus inderdaad een goede en fijne relatie is? Verliefdheid overkomt je, het belangrijkste is wat je ermee doet. Als je hem dus inderdaad gaat opzoeken, knuffelen, blijft zwijmelen dan voed je het. Besteed je er echter zo weinig mogelijk aandacht aan, dan trek je de vleugeltjes uit de vlindertjes en kunnen ze dus ook niet meer fladderen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En nazoeken is imo niet extreem nee. Als je niet wil dat bekenden iets van je lezen, moet je het maar niet posten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Mijn vriend zei me vrijdag dat hij liever had gehad dat ik vreemd gegaan was ![]() Tja... ik wou het ook niet vertellen voor ik zekerheid had omdat ik hem niet onnodig pijn wou doen, hij was er altijd zo bang voor dat het zou gebeuren... maar ik had geen zekerheid tot een tijdje nadat het uit was ![]() ![]() If I could turn back time... Waarom ik het überhaupt zo heb laten gaan dat weet ik nu niet eens meer... sinds toen (nu ongeveer een maand geleden) lopen mijn gedachten zo door elkaar en spreken ze elkaar tegen... Als ik denk "Je gaat die twee super jaren met hem toch niet zomaar weggooien, je houd toch van hem?" kwam er een tegengedachte "maar je hebt wel gevoelens voor een ander, en op dit moment lieg je gewoon tegen hem en doe je hem steeds pijn... " Zo ging het de hele tijd door... Ik wist gewoon echt niet meer wat ik moest doen... Tja nu weet ik het wel... dat dit niet de manier was, dat ik dit niet had moeten doen ![]() Maar Wouter, ik hoop dat het goed komt tussen jou en Crystall Girl!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op iemand anders TOMMYHILFIGERRR | 16 | 08-01-2012 17:17 | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Liefde & Relatie |
bezet, maar toch verliefd op iemand anders.. smashmint | 42 | 16-05-2005 20:44 | |
Psychologie |
Iemand die je leven probeerde te verwoesten die je niet met rust laat MazeMouse | 4 | 24-03-2003 01:50 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een ander dan je vriend(in)? fruitvliegje | 6 | 31-08-2002 23:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriendje ver weg, en verliefd op iemand anders.. (help??) Droomvlucht | 17 | 31-03-2002 00:27 |