Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet het niet zo goed. kan hem dit keer niet zo goed peilen ![]()
||
Citaat:
toen ik na een onduidelijk gesprek vroeg of het betekende dat hij mij dus niet leuk vond zei hij dat dat niet zo was. anders had hij het wel gezegd. het is dus twijfel waar hij mee zit. ik weet niet of het nu duidelijk is wat ik bedoel. maar ik weet zeker dat datgene wat Mephostophilis zei niet klopt in zijn geval. daar ken ik hem te goed voor.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bovendien kent ze hem al langer als gewone vriend dus weet ze wel in hoeverre dat waar is. Ik zou het denk ik doen zoals ik al eerder zei en als hij heel erg verlegen is en na tijd nog niks heeft gevraagd, even kleine hint geven maar wel zo dat hij het echte 'woord' moet vragen. Maar dan heeft hij iig een opstapje om over zijn verlegenheid te stappen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken genoeg situaties waarin dat in eerste instantie ook gezegd is en waaruit later toch hele goede relaties zijn ontstaan. @TS: Ik zou hem vragen wanneer hij wel kan, als hij echt wil dan zal er vast wel een moment zijn waar op hij wel kan, toch? Al is het maar over twee weken een uurtje ofzo. Als hij liever zelf het initiatief neemt, dan had hij dat moeten doen, daar heeft hij de tijd voor gehad, toch? En als hij je idd niet leuk vindt, dan moet hij dat zeggen en mogelijke afspraakjes afkappen, is mijn mening, dus daar zou ik niet vanuit gaan als hij zegt iets af te willen spreken, enz. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Iniatief nemen van haar kant JamesR10 | 10 | 31-08-2016 20:54 | |
Liefde & Relatie |
Dichtklappen bij 'afscheid' van date (hoe initiatief nemen) MaStar | 39 | 17-05-2013 08:07 | |
Liefde & Relatie |
Initiatief nemen? Verwijderd | 46 | 17-04-2012 21:33 | |
Liefde & Relatie |
Initiatief in een relatie Verwijderd | 30 | 14-07-2005 18:27 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Initiatief-Neem-Probleem-Topic Orifice | 15 | 27-11-2002 19:51 | |
Liefde & Relatie |
initiatief nemen lady_x | 21 | 10-06-2002 00:41 |