![]() |
|
Mijn vader heeft laatst een domeinnaam gekocht. Hij dacht dat hij daarmee klaar was en dat ie dan een website had. Dus ik heb m gezegd dat ik er wel eens naar wil kijken (niet dat ik er veel verstand van heb), maar ik kom er ook helemaal niet uit...
Hij heeft de domeinnaam gekocht bij telenet (belgie). Hij heeft met hen gebeld en ze hebben m gezegd dat hij naar www.net2ftp.com moest gaan en inloggen en dat hij daar zijn site kon onderhouden. Maar we snappen er allebei niks van, kan iemand me misschien uitleggen hoe dit werkt? Kan ik hier een site gemaakt in flash op zetten? T zal we een hele domme vraag zijn, maargoed. Bedankt ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor meer vragen, vind je Hier wat informatie en daar. vind je een kleine faq
Laatst gewijzigd op 08-12-2006 om 18:35. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe maak ik een website met gartis domeinnaam? Verwijderd | 16 | 21-05-2013 15:29 | |
Software & Hardware |
Website bouwen voor PWS Ratatouille | 9 | 19-11-2011 22:30 | |
Software & Hardware |
Onze website, commentaar graag! RobinL | 12 | 03-10-2010 15:57 | |
Software & Hardware |
domeinnaam kopen. Verwijderd | 9 | 04-08-2009 21:07 | |
Software & Hardware |
[Internet] .nl domeinnaam opsplitsen DG | 4 | 19-09-2004 17:06 | |
Software & Hardware |
[.nl domeinnamen] Waar kan ik er een aanvragen? Verwijderd | 20 | 08-07-2003 15:37 |