Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2006, 10:43
Verwijderd
Ik ga een abbonnement nemen via Orange en ik twijfel tussen de volgende 3 telefoons: Samsung E770, Siemens SL75 en de SE W300i

Heeft iemand ervaringen met een of meerdere van deze telefoons en zoja welke zouden jullie mij aanraden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2006, 12:16
Verwijderd
Heb zelf een SE (iets ouder model zonder mp3 speler). En ik vind hem wel relaxed. Goede software enzo. Enige nadeel: hij is vrij log qua uiterlijk in vergelijking met de andere 2 telefoons.
Batterij duur daar en tegen is wel super.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 12:36
bamiPoep
bamiPoep is offline
geen van 3, allemaal achterhaald

maar e770 heeft beste camera w300 heeft leuke mp3speler met leuke functies
Oud 13-10-2006, 10:57
hasseltboy
hasseltboy is offline
Misschien helpt dit je enigzins?

http://www.kieskeurig.nl/nl/product....e+telefoon.htm
Oud 13-10-2006, 11:23
Balance
Balance is offline
Ik heb de e770

al best wat problemen mee gehad. Hij ging slecht samen met m'n oude sim waardoor ik veel last had van gekraak op m'n toestel.
Nu heb ik een nieuwe sim, maar af en toe krijg ik nog klachten over het geluid. Maar ik weet niet of dat aan de provider (telfort) of aan het toestel ligt.

Je kan je eigen ringtones op je telefoon zetten, maar daarbij kan je dan niet de trilfunctie aanzetten. Dat maakt het behoorlijk nutteloos om je eigen ringtone te kiezen, beetje jammer. Verder moet je speciale oordopjes kopen voor de mp3speler, want er gaan geen gewone oordopjes in. Voor de rest kun je de linkertoetsen op de zijkant wel blokkeren, maar de rechterknop niet, terwijl die nou juist voor foto's maken is. Dus geregeld zwarte foto's vanuit je broekzak.

Nou ja, dat waren wel de negatieve kanten. Voor de rest werkt het menu prima, geeft ie mooi beltoongeluid, gaat sms'en makkelijk met het woordenboek etc. Maar ik denk dus niet dat ik hem nogmaals gekocht had als ik dat van te voren had geweten.
Oud 13-10-2006, 14:52
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-10-2006 @ 12:23 :
Ik heb de e770

al best wat problemen mee gehad. Hij ging slecht samen met m'n oude sim waardoor ik veel last had van gekraak op m'n toestel.
Nu heb ik een nieuwe sim, maar af en toe krijg ik nog klachten over het geluid. Maar ik weet niet of dat aan de provider (telfort) of aan het toestel ligt.

Je kan je eigen ringtones op je telefoon zetten, maar daarbij kan je dan niet de trilfunctie aanzetten. Dat maakt het behoorlijk nutteloos om je eigen ringtone te kiezen, beetje jammer. Verder moet je speciale oordopjes kopen voor de mp3speler, want er gaan geen gewone oordopjes in. Voor de rest kun je de linkertoetsen op de zijkant wel blokkeren, maar de rechterknop niet, terwijl die nou juist voor foto's maken is. Dus geregeld zwarte foto's vanuit je broekzak.

Nou ja, dat waren wel de negatieve kanten. Voor de rest werkt het menu prima, geeft ie mooi beltoongeluid, gaat sms'en makkelijk met het woordenboek etc. Maar ik denk dus niet dat ik hem nogmaals gekocht had als ik dat van te voren had geweten.
Jah dat van die ringtones en trillen heeft mijn D600 ook dus k neem aan dat dat op elke smasung wel is. Dat het geluid bagger is hoor ik wel vaker van deze telefoongebruikers. En die speciale oordopjes heeft mijn d600 ook, maar die gebruik ik nooit want k zet de muziek altijd gewoon aan zodat iedereen kan meeluisteren.

Werder vind ik de e770 wel relaxed uitzien
Oud 14-10-2006, 17:38
Balance
Balance is offline
Citaat:
remy476 schreef op 13-10-2006 @ 15:52 :
Jah dat van die ringtones en trillen heeft mijn D600 ook dus k neem aan dat dat op elke smasung wel is. Dat het geluid bagger is hoor ik wel vaker van deze telefoongebruikers. En die speciale oordopjes heeft mijn d600 ook, maar die gebruik ik nooit want k zet de muziek altijd gewoon aan zodat iedereen kan meeluisteren.

Werder vind ik de e770 wel relaxed uitzien
Dat ie er gaaf uitziet lijkt me nogal onbelangrijk als ie slecht geluid geeft met het bellen
Oud 14-10-2006, 17:46
Boogie
Boogie is offline
Die SE W300i ziet er wel erg goed uit.
Oud 20-10-2006, 04:09
n.
n. is offline
Citaat:
Boogie schreef op 14-10-2006 @ 18:46 :
Die SE W300i ziet er wel erg goed uit.
Als je voor stijl gaat is dat iig geen slechte keuze nee
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 11:42
Verwijderd
Wat een gedrocht.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 20:21
Bonga
Bonga is offline

neem deze..
Oud 28-10-2006, 16:23
Roos
Roos is offline
Ik heb de siemens SL75.

Ik kreeg deze gratis toen mijn SL65 (de voorganger) kapot ging. Opzich is het een prima telefoon, maar ikzal even de nadelen noemen. Let op: misschien is dit alleen MIJN telefoon en niet alle SL75'ers:
- als de wekker gaat, valt mijn mobiel soms uit, waardoor ik niet wakker wordt
- Java fouten bij de spelletjes
- als je een profiel kiest: er staat Trisignaall in plaats van Trilsignaal en dat kan je niet veranderen (staat dan ook in je beeldscherm)

Voordelen:
- mooie en kleine telefoon
- doet geen pijn aan je oren als je belt
- snellijst voor mensen die je het meest belt (gaat automatisch) (superhandig!)
- snelmenu voor functies die je vaak gebruikt (zelf instellen)
- een cocktail receptenboek
- op de achterkant zit een (bruikbaar!) spiegeltje
Oud 28-10-2006, 16:54
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
SL65 was echt een gruwelijke schijttelefoon, heb ik ook enkele maanden gehad, toen brak de verbindingskabel tussen bovenkant (beeldscherm) en onderkant (toetsen) . De SL75 schijnt een stuk beter te zijn.

Trouwens: cocktailreceptenboek? :')
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 21:17
Verwijderd
Citaat:
shoebuddy schreef op 26-10-2006 @ 21:21 :
[afbeelding]

neem deze..
i've got it;-)
kan ik je aanraden, zeker een goed toestel!!

Maar om binnen jouw keuze te blijven.
persoonlijk vind ik een samsung zowieso al niks.. althans.. de samsungs die in in mijn handen heb gehad.. kon ik gewoon niks mee met communicatie.. met IR en BT..

Siemens, kan er mee door, vind alleen de software van siemens telefoons over het algemeen nog een beetje traag, de voorloper (sl65) vond ik irriterend traag.

En tsjah, ikb en altijd al een beetje een SE fan geweest, W300.. goed geluid.. over het algemeen heeft SE snelle software ingebakken.. en heeft voor elke toepassing wel een telefoon, dus als je echt voor geluid gaat is dit een prima foon..

Zoals ik al zei.. ik heb de K800i.. en daar ben ik ook nog steeds zeer te vreden over.. weet ook niet of deze er tussen zit (voor een meerprijs ??)
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 00:17
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
lullow schreef op 28-10-2006 @ 22:17 :
i've got it;-)
kan ik je aanraden, zeker een goed toestel!!

Zoals ik al zei.. ik heb de K800i.. en daar ben ik ook nog steeds zeer te vreden over.. weet ook niet of deze er tussen zit (voor een meerprijs ??)
daarom raad ik 'm ook aan, bij een hi 20 abo voor 15 euro per maand, 19 euro bijbetaling tot eind deze maand..
Oud 29-10-2006, 15:56
Roos
Roos is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 28-10-2006 @ 17:54 :
SL65 was echt een gruwelijke schijttelefoon, heb ik ook enkele maanden gehad, toen brak de verbindingskabel tussen bovenkant (beeldscherm) en onderkant (toetsen) . De SL75 schijnt een stuk beter te zijn.

Trouwens: cocktailreceptenboek? :')
Ik vond de SL65 juist hartstikke fijn. Heb er nooit problemen mee gehad, totdat hij plotseling doodging en niet meer aanwilde. Al mijn foto's kwijt

En dat cocktail receptenboek is natuurlijk meer voor de gein
Op de SL65 zat een fitness programma toch? Inclusief 3D animatie voorbeelden
Reageren

Regels voor berichten