Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2006, 19:09
Dís
Dís is offline
haizz

ik heb deze mp 3 speler (volledig in zwart)van 1 GB. gekocht ergens deze zomervakantie.

http://i.expansys.com/i/b/b131068.jpg

Als ik liedjes uit mijn map wil slepen naar de mp3 speler, ging dat eerstaltijd goed. ik had zo'n 20 liedjes in mijn map. Het is gelukt om er zo'n 10 over te plaatsen, en sindsdien komt erop 'Fout bij het kopieren, kan het bestand of de map niet maken'.
Sindsdien kaner geen enkel liedje meer op, ik kan er wel verwijderen.
Weet iemand wat het probleem is?
Oud 29-10-2006, 19:37
freyk
freyk is offline
Ik denk dat je het gedeelte van je mp3 speler waar je mp3's allemaal staan (bestandsysteem) beschadigd is.
Dit kan bijvoorbeeld als je mp3speler los trekt van het kabeltje, terwijl hij nog aan het laden was.

Mijn oplossing: jouw mp3-speler ff formateren.
(mijn computer -> rechtermuisknop op de verwisselbare schijf dat als mp3 speler is -> formateren)
Let op: de bestanden op je mp3 speler zullen dan wel verwijderd worden.

Maar voordat je dat doet, kijk eerst wat de rest hier posten.

Laatst gewijzigd op 29-10-2006 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 21:57
Verwijderd
Had hetzelfde probleem met een ander type mp3 speler. Niets raars mee gedaan, ineens deed hij het niet meer. Kan je nog wel afspelen?

Ik zou ook proberen te formatteren. Als er software bij zat, installeren, en firmware updaten. Ik kon daar kiezen om meteen te formatteren, weet niet of dat bij jou ook zo is.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 06:34
Verwijderd
bij het erop zetten van nieuwe firmware gaan de mp3s bijna altijd verloren.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2006, 08:07
Dís
Dís is offline
Citaat:
freyk schreef op 29-10-2006 @ 20:37 :
-
Dit kan bijvoorbeeld als je mp3speler los trekt van het kabeltje, terwijl hij nog aan het laden was.
hij werkt met batterijtjes dus dat kan niet

En ik kan nog alles afspelen ,en liedjes verwijderen. Maar diezelfde en andere nieuwe liedjes krijg ik er niet meer op.
Oud 30-10-2006, 08:09
Dís
Dís is offline
en als ik eerst probeer om de mp3 ergens op mijn pc op te slaan en daarna formatteren?of gaat dat niet?
Oud 30-10-2006, 08:45
freyk
freyk is offline
Citaat:
Dís schreef op 30-10-2006 @ 09:07 :
hij werkt met batterijtjes dus dat kan niet
Ik nam aan dat je gebruik maakte van een data-kabeltje om je mp3's op de usb-stick te zetten.
Zo ja, dan moet je altijd gebruik maken van de "veilig verwijderen" van windows xp, om zo corrupte van je bestandsysteem te voorkomen.
Oud 30-10-2006, 09:12
Dís
Dís is offline
Citaat:
freyk schreef op 30-10-2006 @ 09:45 :
Ik nam aan dat je gebruik maakte van een data-kabeltje om je mp3's op de usb-stick te zetten.
Zo ja, dan moet je altijd gebruik maken van de "veilig verwijderen" van windows xp, om zo corrupte van je bestandsysteem te voorkomen.
nee dat deed ik niet, het werkt gewoon zoals de oudere mp3 spelers: gewoon die stick achteraan in een gaatje in de pc steken, en dan springt er op mn scherm :'verwisselbare schijf H' en dan moet ik aanklikken wat ik ermee wil doen (afspelen,bestanden weergeven,...)

het rode omcirkelde is wat in de pc gaat,en zo zet ik bestanden over,zonder iets anders.

Laatst gewijzigd op 30-10-2006 om 09:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten