Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@ ts: als jij het leuk vind om met computers en techniek te werken, dan ga je toch die studie doen... het is je eigen toekomst, dus je moet het zelf bepalen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Is dit te doen? Ja zeker, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik in een erg leuke klas zit. Toen ik voor deze opleiding koos heb ik er nooit zo over nagedacht omdat deze richting gewoon iets was wat me erg leuk leek, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. De meeste mensen die ik ken ( en mensen op stages) reageren eigenlijk altijd heel erg leuk, als ik me voor kom stellen ofzo, en zeg dat ik een ICT opleiding doe. Het heeft soms ook wel z'n voordelen als enige meisje in een klas ![]() ![]() Wat wel een nadeel is (althans soms zie ik dat zo) is dat je wel veel aandacht krijgt. Soms word je daar nogal moe van ![]() ![]() Soms zie ik weleens meisjes uit een typische meisjes (spw) klas die alleen maar ruzie hebben. En ik hoor het ook vaak van een vriendin. Dan vind ik het niet echt erg om in een jongens klas te zitten. ![]() Als je verder iets wilt weten ofzo PM me maar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sorry hoor, maar dat sociaal niet vaardig zijn blijkt wel uit jouw reply...
Laatst gewijzigd op 21-09-2006 om 19:59. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
TS ga studeren wat je wil doen, Snees zoek ook wat leuks en houd eens op met al die gefrustreerde vooroordelen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga er hierna niet verder meer op in, maar als jij denkt dat alle betastudenten stoffige nerds zijn, dan raad ik je toch eens aan om eens verder te kijken dan je eigen neus lang is. Uit eigen ervaring (als beta-student) kan ik je zeggen dat ik altijd leuke en gezellige medestudenten heb gehad, en dat ik en andere betastudenten echt geen sociale outcasts met maar een beperkt interessegebied zijn. Er zitten bij iedere studie wel een paar mensen die niet altijd even gezellig zijn, maar daar moet je je gewoon niet aan storen. Iedereen beleeft zijn studie anders. Als iemand geen zin heeft om te studeren zoals jij blijkbaar "studeert", hoeft dat nog niet perse iets slechts te zijn.
Laatst gewijzigd op 21-09-2006 om 22:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar bij bouwkunde of de chemische opleidingen zitten inderdaad veel meisjes.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja, hoe voelt het, als vrouw in de beta?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alfa`s ---> groter "kennis/ervaren" beta`s ---> groter "nieuwsgierigheid/onderzoekend" Om het maar grofweg over het algemeen te zeggen. En voor de rest: VOORZICHTIG met oordelen!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Pick Up Artiesten Mening Alex111 | 232 | 03-12-2007 00:04 | |
Vrije tijd |
kunnen vrouwen even goed voetballen als mannen? clienus | 54 | 23-03-2005 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 |