![]() |
|
ik heb het nooit helemaal begrepen. je stuurt je eigen dromen, maar wie zegt dat je dan niet gewoon wakker bent? en een topic om verder over het onderwerp te praten.
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vroeger had ik heel vaak last van dergelijke dromen, ik besefte dat het droomde en had ik ook regelmatig dat ik ze kon 'sturen' (wat niet hetzelfde is als wakker zijn, ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik weet wel dat het zo is). Tegenwoordig heb ik het minder...ik heb nog wel zo nu en dan dat ik weet dat ik droom, maar dat ik het ook kan sturen heb ik veel minder vaak. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Over stond er in het NRC Handelsblad van 31-08-2006 dat mensen die computerspelletjes spelen vaker lucide dromen dan mensen die dat niet doen waarbij ze schreven over een onderzoek van Jayne Gackenbach (Grant MacEwan College, Edmonton, Canada).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-02-2007 om 19:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan niet lucide dromen, of in elk geval, het is me nog nooit gelukt. Ik had laatst wel een echt kutte droom, maar toen besefte ik halverwege dat het een droom was. En toen deed ik mijn ogen dicht en probeerde ik heeeeeeeeeel hard en toen ik ze weer open deed lag ik in bed. (:
|
![]() ![]() stom eigenlijk dat die heks niet kon vliegen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sex in Lucide Dromen. Isa | 38 | 11-08-2007 18:59 | |