Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Ik word ook geholpen op het spyware/virus topic, als daar niks uitkomt sla ik mijn muziek op (op dvd's oid) en installeer ik windows opnieuw. Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 14:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oja, als ik mijn muis heen en weer beweeg op het bureaublad is dat ook reden om naar 30% te gaan, waarna de muziek begint te haperen. Als ik dat in bijv. een s.com venster doe gebeurd er niks bijzonders.(2%) Ik weet niet of dit soort dingen van belang zijn, ik vermeld het maar even voor de zekerheid. Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 15:36. |
![]() |
|
![]() |
Met het programma procexp (http://www.microsoft.com/technet/sys...sExplorer.mspx) zie ik dat het geheugen vooral word gebruikt voor hardware interrupts. Bij vrijwel elke actie ca. 30/40%, soms meer. Is dit normaal? Ik kan er zelf niks over vinden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me dat ergens gewoon een hardwareconflict zit in de IRQ- of DMA-sfeer, of dat je spyware of andere meuk hebt draaien die bezig is. Neem aan dat je al al gecheckt hebt? Wat kwam daaruit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb zelf ook veel op google gezocht. Hardwareconflict werd daar ook vaak als oorzaak aangedragen. Als drivers checken en windows reinstalleren geen soelaas biedt, zal ik ermee naar een reparateur gaan. Een laptop openschroeven en repareren gaat mij iets te ver. Het resultaat zal ik posten (voor het geval dat iemand anders hetzelfde probleem heeft). Iedereen bedankt! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hoe omgaan met laptop accu? Maylena | 13 | 24-12-2013 11:30 | |
Software & Hardware |
Temperatuur van mijn CPU - is dit ernstig? Severus | 33 | 02-05-2007 22:46 | |