Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hangt van het meisje af. mijn ouders vinden het zowieso wel goed. maar de ouders van mijn vriendin vinden het niet goed dus wij hebben ook nog niet legaal bij elkaar geslapen en we hebben nu al bijna 5 maand. bij mijn ex hadden we een maand ofzo.
|
Kwas 17 en hij 19. Mijn ouders waren op vakantie, de zijne ook en khad mijn moeder wijsgemaakt da'k bij een vriendin bleef slapen
![]() ![]() Ervoor hadden we trouwens ook al stiekem samen geslapen, en dat was toen ie was blijven slapen omdat ie zen sleutels vergeten was en kben dan stiekem bij hem gekropen ![]() Nu hebben zijn ouders nog niet graag dat we samen slapen, ze keuren het niet goed (en we zijn al langer dan 2 jaar samen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik snap echt niet dat ie niet bij je mag slapen, hoor... maarja... of misschien vinden je ouders hem wel stom?
|
Verwijderd
|
ja das goeie vraag.. ff denke... dat was op mijn verjaardag.. en dat was 2 dagen voordat we het 6 maanden hadden.... maarja onze situatie is wat anders... anders dan zou het namelijk nu nog niet gemogen hebben terwijl we al wel 13 maande hebbe...
want hij woont 250 km verderop dusja beetje gaar om voor 1 dagje te komen... toen mochten we trouwens niet op 1 kamer slapen hoor... nu ook niet... bij mijn ouders dan..maar bij zijn ouders mogen we nu wel op 1 kamer slapen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb al behoorlijke tijd met mijn vriend. En slaap wel bij hem maar helaas niet op een kamer. Bij mij moeten ze van allebij de kant nog ff wennen dat we wat samen hebben. Het is een vooruitgang. En we mogen als het goed is ook binnen kort bij elkaar slapen. Maar wanneer binnenkort is
![]() ![]() ![]() grtz
|
![]() |
We waren toen 9 maanden samen.. Ik was (ben) toen 16 en hij 17!
Maar jah, we mogen het maar héél soms.. We zijn nu bijna 14 maanden samen en we hebben pas 3 keer bij elkaar geslapen! ![]() Vanzijn ouders mogen we dat wanneer wij willen, maar mijn ouders haten mijn vriend dus ze proberen het steeds te voorkomen! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Liefde & Relatie |
blijven slapen, wat mee? mystery86 | 77 | 18-08-2005 10:25 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin blijven slapen Maroon | 34 | 14-03-2005 12:44 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar blijven slapen * Marne * | 50 | 12-11-2003 14:23 | |
Liefde & Relatie |
Vriend blijft slapen, ouders weten het niet, wat nu? xxlalalaxx | 39 | 25-08-2003 11:10 | |
Liefde & Relatie |
vriend blijven slapen Kali | 68 | 18-05-2003 17:21 |