Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2002, 23:44
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Ik wil dus graag dat mijn vriend bij mij blijft slapen, we hebben nu 7.5 maand samen, en mijn moeder keurt dit niet goed..

Ze weet niet dat ik 'het' al lang en breed met hem doe, maar ht gaat haar niet om het neuken ( om het even lomp te zeggen ), want dat 'kan je overal wel doen als ik niet thuis ben'.

Mijn vraag dus nu:

Hoe oud was je toen je voor het eerst bij je vriend/vriendin (legaal) logeerde en hoe lang had je toen verkering/een relatie met hem/haar?
Oud 14-07-2002, 23:46
zus en zo
zus en zo is offline
ik was 17
en bij mn ex had ik 2 dagen, maar hij woonde ver weg, dus moest wel.
en bij mn huidige vriendje, als t morgen mag, een week en anders worden het er 4.
Oud 15-07-2002, 00:13
Verwijderd
ik was net 16 en ik had 2 weken met hem, omdat ie ver weg woonde.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 07:00
miro
miro is offline
Ik was 15 en ging 4 maanden met hem.

Bij mijn huidige vriend bleef ik na +/- een maand bij hem slapen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 07:02
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef:
Ik wil dus graag dat mijn vriend bij mij blijft slapen, we hebben nu 7.5 maand samen, en mijn moeder keurt dit niet goed..

Ze weet niet dat ik 'het' al lang en breed met hem doe, maar ht gaat haar niet om het neuken ( om het even lomp te zeggen ), want dat 'kan je overal wel doen als ik niet thuis ben'.

Mijn vraag dus nu:

Hoe oud was je toen je voor het eerst bij je vriend/vriendin (legaal) logeerde en hoe lang had je toen verkering/een relatie met hem/haar?
Ik was 16, zij was 14, en we waren toen iets meer dan anderhalve maand samen.

Maar waar gaat het je moeder wel om trouwens?

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 08:29
rene-gn
rene-gn is offline
mijn vriendin bleef na zo'n 3,5 week bij mij slapen, na schoolfeest...op de logeerkamer.....(k heb nogal strenge ouders op dat gebied)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 08:41
Captain
Captain is offline
Mijn moeder doet er niet moeilijk over, die weet wel dat ik geen domme dingen doe. De moeder van mijn vriendin is na een week uiteraard nog wat terughoudend .
Oud 15-07-2002, 08:49
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef:
Mijn vraag dus nu:

Ik was 16 en ze bleef 'gewoon' 2 nachtjes logeren toen d'r al wel wat in de lucht hing, het ging de 2e nacht aan...
Oud 15-07-2002, 09:21
Verwijderd
kwas 17 en hij bleef na 2 keer slapen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 09:47
sead-nbm
sead-nbm is offline
hangt van het meisje af. mijn ouders vinden het zowieso wel goed. maar de ouders van mijn vriendin vinden het niet goed dus wij hebben ook nog niet legaal bij elkaar geslapen en we hebben nu al bijna 5 maand. bij mijn ex hadden we een maand ofzo.
Oud 15-07-2002, 09:47
~- Anakin -~
~- Anakin -~ is offline
ik was 17, hij 19 en hadden 2 weken. Trouwens niet bij elkaar in bed geslapen maar kwam zo uit.
Oud 15-07-2002, 10:14
ZHAzha
ZHAzha is offline
bij mijn andere vriendjes dacht ik geen eens aan slapen met hun

Maar toen kreeg ik een vriend en sliep gelijk al de eerste week bij hem STIEKEM
en na een maandje vroeg ik het en toen mocht het!
en nu slapen we 4 x per week ofzow bij elkaar

was btw 16
Oud 15-07-2002, 10:36
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kwas 17 en hij 19. Mijn ouders waren op vakantie, de zijne ook en khad mijn moeder wijsgemaakt da'k bij een vriendin bleef slapen Onze ouders hebben het nooit geweten
Ervoor hadden we trouwens ook al stiekem samen geslapen, en dat was toen ie was blijven slapen omdat ie zen sleutels vergeten was en kben dan stiekem bij hem gekropen
Nu hebben zijn ouders nog niet graag dat we samen slapen, ze keuren het niet goed (en we zijn al langer dan 2 jaar samen ) maar hij doet het gewoon wel Ik ga niet bij hem slapen (tenzij zen ouders weg zijn) maar hij mag wel hier blijven slapen van mijn ouders.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 10:44
Chica14
Chica14 is offline
ik was 14 en hij ook, het mocht van mijn moeder gewoon op mn kamer
Oud 15-07-2002, 12:04
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef:
waar gaat het dan wel om?
ik snap echt niet dat ie niet bij je mag slapen, hoor... maarja...
of misschien vinden je ouders hem wel stom?
Oud 15-07-2002, 12:33
Verwijderd
ja das goeie vraag.. ff denke... dat was op mijn verjaardag.. en dat was 2 dagen voordat we het 6 maanden hadden.... maarja onze situatie is wat anders... anders dan zou het namelijk nu nog niet gemogen hebben terwijl we al wel 13 maande hebbe...

want hij woont 250 km verderop dusja beetje gaar om voor 1 dagje te komen... toen mochten we trouwens niet op 1 kamer slapen hoor... nu ook niet... bij mijn ouders dan..maar bij zijn ouders mogen we nu wel op 1 kamer slapen oeh ik heb zin in volgende week maandag nou... en dan nu nog 4 en 'n halve maand wachte en dan ben 'k aan de pil en mag hij misschien eens bij mij thuis op dezelfde kamer slapen als mij zou leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:45
JournyIntoSound
JournyIntoSound is offline
Ik heb al behoorlijke tijd met mijn vriend. En slaap wel bij hem maar helaas niet op een kamer. Bij mij moeten ze van allebij de kant nog ff wennen dat we wat samen hebben. Het is een vooruitgang. En we mogen als het goed is ook binnen kort bij elkaar slapen. Maar wanneer binnenkort is ??? Tizz wel altijd gezeik hoor. Ze zijn niet bang dat we "het"gaan doen, maar als we bijelkaar slapen is de kans wel groter!! Dus dan zijn ze er wel bang voor maar willen ze het niet eens toegeven. En dan zijn wij de kinderen die nooit iets toe willen geven mmh. Ik denk nu maar dat ik gedult moet hebben. Maar ja ze kunnen het niet eeuwig uitgaan stellen.
grtz
Oud 15-07-2002, 13:48
Piccola
Piccola is offline
We waren toen 9 maanden samen.. Ik was (ben) toen 16 en hij 17!
Maar jah, we mogen het maar héél soms.. We zijn nu bijna 14 maanden samen en we hebben pas 3 keer bij elkaar geslapen!
Vanzijn ouders mogen we dat wanneer wij willen, maar mijn ouders haten mijn vriend dus ze proberen het steeds te voorkomen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten