Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2007, 17:02
*oma*
*oma* is offline
Ja, er is weer uitverkoop!
Trap je er in en koop je van alles wat niet eens in je maat is "maar ach, het was zo goedkoop". Of beland je toch weer bij de nieuwe collectie?
Wat zijn je grootste uitverkoop ergenissen en wat zijn de toppers (hihi).

Oja en sappige uitverkoop-gerelateerde verhalen zijn natuurlijk ook altijd welkom, alsmede graaiende vrouwen op youtube filmpjes.

Vertel!
Oud 25-01-2007, 17:07
Verwijderd
ik vind het irritant dat er weinig degelijks te vinden is en dat het zo'n bende is in winkels. maar ik dacht dat uitverkoop nu wel eens afgelopen zou zijn?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:07
ZerO
ZerO is offline
Is er nog steeds uitverkoop? Het is al weken bezig toch

Ten eerste heb ik vrij weinig geduld om in die GIGANTISCHE stapels iets te zoeken. Ten tweede word ik gek van graaiende mensen naast me dus als ik ga, dan ga ik op een dinsdag ochtend. Ten derde zitten er nauwelijks kleine maten tussen dus dan houd het gauw op voor mij. Ook al kost een shirt 3 euro als het maat L is dan koop ik het niet, omdat ik weet dat ik het nooit zal dragen
Oud 25-01-2007, 17:08
Verwijderd
Oh ik had het er net nog over met een vriendinnetje, ik vind het echt superirritant, er is sowieso vrij weinig in mijn maat, alles ligt door elkaar en het maakt de winkels superdruk en ongeordend.
Uiteraard telt dat allemaal niet mee als ik iets leuks zie, maar over het algemeen, neen, liever niet.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik let nooit zo op of het uitverkoop is of dat iets wat ik leuk vind wel in de uitverkoop is, maar een lage prijs is wel handig wanneer ik eens niet kan kiezen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:18
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb mooie nikes in de uitverkoop gezien die ik morgen ga passen . verder vind ik het altijd wel leuk om zo goedkoop mogelijk dingen te vinden en ik heb het geduld er ook wel voor (tenzij het heet/benauwd/druk is) maar maat 36/38 is altijd al weg . ik koop dus eigenlijk niet meer omdat het uitverkoop is ofzo, maar vind het wel leuker om iets in de uitverkoop te kopen omdat het me dan geld bespaard.

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:22
belli
belli is offline
uitverkoop vind uitverkoop leuk shoppen. leid een nogal duur leven, dus af en toe een paar setjes wat goedkoper kopen komt me niet slecht uit. zolang het niet in de h&m is....
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
meestal raak ik gefrustreerd in de uitverkoop omdat alle XS-en en S-en al weg zijn en ik ga alleen voor broeken naar de uitverkoop want bij broeken let ik sowieso alleen op de heupmaat. lengtematen opzoeken heeft voor mij toch geen zin.
Oud 25-01-2007, 17:31
Verwijderd
ik haat uitverkoop.. werk in een kleding/ sneakerswinkel en het is echt een kuttijd..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:31
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het is altijd zo'n teringzooi tijdens de uitverkoop
Oud 25-01-2007, 17:35
havana
havana is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 25-01-2007 @ 18:31 :
het is altijd zo'n teringzooi tijdens de uitverkoop
dat en ik eindig altijd bij de nieuwe collectie
Oud 25-01-2007, 17:35
Broeder
Broeder is offline
Korting vind ik wel KEK, maar overvolle winkels niet. Zeker niet als wanneer ik dan eindelijk iets naar m'n zin gevonden heb tussen al die zoekende handen en blijkt dat het er weer eens niet in een fatsoenlijke maat is.
Oud 25-01-2007, 18:21
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
ZerO schreef op 25-01-2007 @ 18:07 :
Is er nog steeds uitverkoop? Het is al weken bezig toch
Ja klopt.

Ik vind uitverkoop wel leuk, maar meestal zitten er alleen maar lelijke dingen tussen in onmogelijke maten... Bovendien is het altijd een troep, waardoor het moeilijk is iets te vinden.
Oud 25-01-2007, 19:41
innogen
innogen is offline
Uitverkoop is wel tof, alleen ik hou niet zo van al die mensen IN die uitverkoopwinkels.
Oud 25-01-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 25-01-2007 @ 20:41 :
Uitverkoop is wel tof, alleen ik hou niet zo van al die mensen IN die uitverkoopwinkels.
qft.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 19:57
Verwijderd
vond uitverkoop altijd kut, omdat k in een kutwinkel werkte waar t altijd een onwijze teringzooi was door de uitverkoop en bepaalde volksstammen alleen het nederlandse woord korting leken te kennen..

verder hou k niet echt van winkelen in de uitverkoop omdat ze óf nix leuks hebben óf niet in mijn maat..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 09:37
biep
biep is offline
Heerlijk smorgens naar de Hunkemoller, de hele winkel voor mezelf en met 70% korting lingerie voor het hele jaar inslaan
Verder koop ik in de uitverkoop ook vaak truitjes die ik maar 'mwoh' vind met 't idee dat ik ze altijd nog wel bij mn paard aan kan.
Oud 26-01-2007, 12:47
Stevill
Stevill is offline
Citaat:

Ten eerste heb ik vrij weinig geduld om in die GIGANTISCHE stapels iets te zoeken. Ten tweede word ik gek van graaiende mensen naast me dus als ik ga, dan ga ik op een dinsdag ochtend. Ten derde zitten er nauwelijks kleine maten tussen dus dan houd het gauw op voor mij. Ook al kost een shirt 3 euro als het maat L is dan koop ik het niet, omdat ik weet dat ik het nooit zal dragen
Dat + lees voor klein groot.
Oud 26-01-2007, 13:06
llell
llell is offline
Veel sokken, veel ondergoed gekocht, bijna kocht ik een BH die eigenlijk niet zo lekker zat, maar ik wist t te verkomen. Verder een muts en handschoenen gekocht, beide kreeg ik 1 euro goedkoper, nep-korting dus
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 13:07
Verwijderd
ik heb gister een bh gekocht met 50% korting die te klein bleek te zijn :')
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 13:08
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Ten eerste heb ik vrij weinig geduld om in die GIGANTISCHE stapels iets te zoeken. Ten tweede word ik gek van graaiende mensen naast me dus als ik ga. Ten derde zitten er nauwelijks kleine maten tussen dus dan houd het gauw op voor mij. Ook al kost een shirt 3 euro als het maat L is dan koop ik het niet, omdat ik weet dat ik het nooit zal dragen
Oud 26-01-2007, 13:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
z0pje schreef op 26-01-2007 @ 14:07 :
ik heb gister een bh gekocht met 50% korting die te klein bleek te zijn :')
snel wat afvallen dan!
Oud 26-01-2007, 13:30
moschino
moschino is offline
nee, ik haat de uitverkoop, het is druk, mensen staan te dringen en er iets niets in je maat. als ik iets zie wat ik leuk vind dan koop ik het meteen en wacht niet tot de uitverkop
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 13:55
ragdoll
ragdoll is offline
een van de grote problemen der uitverkoop is dat bijna alles zo spuuglelijk is. Ik vind echt zelden iets. En als ik iets vind is het altijd xs of xxl verdomme
Dus om mijn bloeddruk op een gezond peil te houden sla ik de sale meestal over
Oud 26-01-2007, 14:15
Verwijderd
Ik let nooit op uitverkoop, het is wel handig als iets afgeprijsd blijkt te zijn, maar ik kijk er niet naar. Ik heb wel een leuk jasje gekocht dat niet dicht ging, maar aangezien ik het nooit dicht zou dragen vond ik het voor 20 euro dan weer wel goed.

Grappig overigens dat er zoveel geklaagd wordt dat de kleine maten altijd weg zijn, ik vind altijd dat de grote maten altijd zo snel weg zijn ^^.

Schoenwinkels struin ik wel af als het uitverkoop is en ik in de stad ben, maar die kortingen vind ik dan weer te laag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2007, 16:40
pollewop
pollewop is offline
Ik vind de uitverkoop alleen prachtig als ik de enige in de winkel ben met het winkelpersoneel. Anders word ik geschift van al dat gedoe om dingen die toch niet zonder reden afgeprijsd zijn.
Oud 26-01-2007, 16:42
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb vandaag de schoenen die te zien zijn in het wat heb je nieuw topic in de uitverkoop gekocht voor 40 euro ipv 70
Oud 26-01-2007, 21:51
Verwijderd
een nieuwe winterjas ik heb net van de week de rits van mijn oude (lichtelijk versleten) winterjas gemold dus ik dacht, dan maar een nieuwe.
13 euro bij de only, past perfect en zit heel lekker warm Dat mag van mij wel vaker zo.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 22:03
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
pollewop schreef op 26-01-2007 @ 17:40 :
Ik vind de uitverkoop alleen prachtig als ik de enige in de winkel ben met het winkelpersoneel. Anders word ik geschift van al dat gedoe om dingen die toch niet zonder reden afgeprijsd zijn.
Ik ben zulk winkelpersoneel in een uitverkoopwinkel en ik word schijtziek van al die kutwijven die een zooi van de winkel maken. Morgen weer werken yay
Oud 27-01-2007, 13:12
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Electriq schreef op 26-01-2007 @ 23:03 :
Ik ben zulk winkelpersoneel in een uitverkoopwinkel en ik word schijtziek van al die kutwijven die een zooi van de winkel maken. Morgen weer werken yay
ik vraag me altijd af hoe het zo'n teringzooi wordt in die winkels. iemand moet daar toch mee beginnen.
verder heb ik niet zo veel met de uitverkoop, want maat M is er toch nooit bij. Geldt ook voor schoenen. In maat 39 hebben ze altijd alleen nog de meest walgelijke over.
Oud 27-01-2007, 13:25
pollewop
pollewop is offline
Citaat:
Sorry he. Succes.
Oud 27-01-2007, 14:02
Verwijderd
Uitverkoop vind ik wel leuk maar wanneer is het niet ‘sale’? Er zijn mensen die niet dood gevonden willen worden tijdens de 3 dol dwaze dagen maar dat maakt mij niet zo veel uit. Maar het moet wel een beetje normaal te zoeken zijn, ik heb een hekel aan zo'n tafel die je associeert met humanitas kleren selecties. Bovendien is het altijd L-XL.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 26-01-2007 @ 14:09 :
snel wat afvallen dan!
ik ben sinds mn post 2kg afgevallen!!1!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 15:14
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik vind het altijd enorm frustrerend wanneer ik in de uitverkoop iets voor bijv 50% off zie wat ik enkele dagen daarvoor voor de gewone prijs heb gekocht .. Verder houd ik er wel van, veel kleding kopen die je vervolgens nooit draagt omdat het eigenlijk helemaal niet je smaak of maat is .
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 15:55
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik let wel op de uitverkoop. Ik vind kledingstukken al snel te duur. Als ik echt iets nodig heb, maakt het mij niet uit of het afgeprijsd is of niet, maar als ik ga winkelen en ik kom wat leuke dingen tegen let ik er wel op of het goedkoop is. Net nog een broek voor 4 euro en een sjaal voor 1 euro gekocht :')
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 17:42
Verwijderd
Ik ga bij de uitverkoop altijd naar veel te dure winkels waar ik gewoonlijk nooit kom, om pumps te kijken/kopen. Voor heel veel dingen gaat het niet op, maar qua pumps met een beetje 'n hoge hak is het echt zo dat je bij goedkope troep na tien minuten al pijn aan je poten krijgt, terwijl je op iets van [random designer schoenenmerk] meestal gerust een hele dag kan rondwandelen. En gewoonlijk is dat comfort niet te betalen en ik heb ook geen 200 euro over voor fakking schoenen, maar goed, 70% korting wil weleens helpen

Nog een voordeel is trouwens dat niemand naar die winkels gaat want men denkt van 'bwah te duur', dus daar is het lekker rustig. Geen uitverkoophectiek En bovendien heb je dan ook relatief unieke items, dus dat is ook wel gaaf.

Ik vind trouwens dat DVD-zaken ook uitverkoop moeten hebben.
"Nieuwe collectie - kutfilms! Alle gave films moeten weg, 99% korting!" YESSSSSSS.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 18:08
Crimson
Crimson is offline
in winkels zoals forecast, gsus, men at work is het nooit een teringzooi tijdens de opruiming, maar wel broeken die normaal 100 euro zijn voor 45-60 euro, vind ik best aangezien die 4x zo lang mee gaan als een h&m broek
maar was vandaag in de zara, en daar word je wel claustrofobish ja maar goed
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 23:50
Verwijderd
k ga met de uitverkoop altijd naar de body shop en de h&m op rare tijdstippen als er geen hond is

ik haat winkelen en zeker als t stampvol is
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 02:20
Hourglass
Hourglass is offline
Doe niet aan uitverkopen, koop alleen heeel zelden iets als ik ergens echt niet omheen kan draaien, en dan zoek ik eerst of ik t niet 2dehands kan vinden of voor n heel klein prijsje, tenzij ik iets echt heel mooi vind of iets nets wil.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 08:43
Tim
Tim is offline
Ik heb in de Bijnekorf veel merkleding gekocht voor echt helemaal niks ! Tommy hilfiger was iets van 15 euro !
Oud 28-01-2007, 13:57
Verwijderd
Altijd als ik denk handig daar ga ik naar binnen want daar kost alles 10 euro kom ik naar buiten met iets uit de nieuwe collectie. nouja vaak dan.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 19:00
Shadina
Shadina is offline
Ik heb de eerste dag van de uitverkoop in Antwerpen meegemaakt, dus volgens mij kan ik voortaan alles aan. Ik heb dan ook geen problemen met graaiende vrouwtjes etc, vind het juist wel grappig. Hoe ze hun mannen ook africhten.

Heb zoals eerder gezegd alleen wel een hekel aan de teringzooi, en mijn maat is erg zeldzaam tijdens de uitverkoop.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 19:03
Gadje
Gadje is offline
Het probleem met de uitverkoop is dat het vaak troep van een paar collecties geleden is. En de winkels die wel de laatste collectie de deur uit doen halen er niet veel korting af. Ik vind niet vaak iets in de uitverkoop. Maar maakt niet uit, ik koop toch al teveel.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 19:08
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik mijd de uitverkoop.

als ik iets wil, wil ik het en dan had ik het al voor de uitverkoop. en dingen kopen omdat ze toch maar goedkoop zijn is slecht voor je kledingkast én je portemonnee.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 00:21
Verwijderd
uitbreiding van je kledingkast lijkt me nou niet per se slecht?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 11:05
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Urm schreef op 29-01-2007 @ 01:21 :
tenzij het er niet meer in past
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 29-01-2007 @ 12:05 :
tenzij het er niet meer in past
uitbreiding van je kledingkast zorgt er nu juist voor dat er meer kleding in past
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 16:29
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Urm schreef op 29-01-2007 @ 01:21 :
ik weet ook niet waarom ik het zo zei, ik zal er wel iets mee bedoeld hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 16:49
Verwijderd
Ik heb een hele leuke trui voor 8 euro en heb me voor de rest kunnen inhouden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten