Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Yep, dat had ik heel erg bij een vriendin van me. Zij is erg intelligent, hij was echt dom. Ze hadden een totaal andere smaak en het enige wat ze eigenlijk deed was hem 'opvoeden' tot haar niveau. Vond hij in het begin niet zo erg, maar later wel. Hij heeft er toen een einde aan gemaakt (aan hun relatie, niet aan zijn leven ofzo).
Ik heb haar nooit verteld dat ik ze niet goed bij elkaar vond passen, ook heb ik haar nooit verteld dat ik hem niet mocht... Tja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het echter zo is dat er een persoon onder lijdt en ik weet daarvan, zou ik er wel wat van zeggen, want dan is die persoon er dus ook niet gelukkig mee.. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 19:52. |
![]() |
|
Nee, want hoe zou ik beter kunnen weten wie er goed voor iemand is dan diegene zelf? (tenzij t overduidelijk is natuurlijk - als ik weet dat hij vreemdgaat zal ik het wel tegen mijn vriendin zeggen)
En ook al heb je gelijk...mensen willen toch altijd zelf hun hoofd stoten om te geloven dat het pijn doet
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ja dat zie ik ook wel eens ja..
maar als zij zich happy bij elkaar voelen en het leuk hebben samen, wie ben ik dan om te zeggen dat ze niet bij elkaar passen.. Als het uiteindelijk toch fout gaat, dan heb ik wel zoiets van "tja had ik ook wel verwacht" maar dat hoef ik niet tegen ze te zeggen dan, dat hebben ze zelf ook door, dat ze gewoon niet (meer) bij elkaar passen. Maar zolang ze plezier hebben dan vind ik het allemaal goed, het is hun relatie en ik heb daar niks mee te maken.. ![]() maar ik heb dat zeker wel eens gezien bij mensen ja, dat je echt denkt "gaan die 2 met elkaar??? ![]() Maar daarentegen heb je ook weer stelletjes die juist ontzettend leuk bij elkaar passen.. (en ook dat kan nog altijd fout gaan..)
|
Verwijderd
|
ik laat doorschemeren wat ik ervan vindt. kijk ik zal niet iemand afkraken vanwege z'n kleding of whatever maar als 2 mensen gewoon qua karakter niet bij elkaar passen, moet je ze dan aan laten modderen?
maar ja aan de andere kant, wie ben ik om te bepalen dat ze niet bij elkaar passen? (wat een twijfelaar toch weer. *zucht*) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63 Verwijderd | 500 | 19-10-2009 17:40 | |
Seksualiteit |
hoe oud waren jullie, toen je het voor de eerste keer deed *miesje* | 454 | 11-09-2006 09:10 | |
Liefde & Relatie |
2 'moeilijke' personen relatie, kan dit? groovy | 14 | 21-10-2005 02:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Islam vs islamisme; wat kan men in democratisch Europa verwachten? Gatara | 463 | 29-01-2005 13:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ayaan Hirsi Ali begint met zomeroffensief? Mujahideen | 200 | 21-09-2004 09:04 | |
Liefde & Relatie |
Foute mannen teddybeer1983 | 48 | 22-10-2003 17:39 |