Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2002, 16:36
Eaglewing
Eaglewing is offline
Zien jullie ook wel eens bij mensen in jullie omgeving dat ze een totaal verkeerde vriend/vriendin hebben die totaal niet bij hen past? Zeg jij er dan iets van of laat je het maar zo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2002, 16:37
Aurora
Aurora is offline
Jah sommige combi's zijn inderdaad erg apart zeg maar..!! Maar wie ben ik om daar wat van te zeggen?
Oud 05-07-2002, 16:38
Verwijderd
Ohja, breek me de bek niet open.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:40
Verwijderd
Ze zegt dat ze gelukkig is (ik heb er dus wat van gezegd) en nu laat ik het maar zo.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:52
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
ik snap zowieso de meeste combinatie mensen niet
Oud 05-07-2002, 17:39
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Hm, ik zeg daar nooit iets over, zo iemand moet daar toch zelf achter komen, vind ik. Ik heb niet het recht me daarmee te bemoeien.
Oud 05-07-2002, 18:00
girl18
girl18 is offline
iedereen heeft slechte en goede kanten vind ik maar.. als ik een vriendin heb en die heeft een slecht vriendje ga ik me er niet mee bemoeien alleen als die gozer vreemd gaat enzo meer niet.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 13:04
Tox
Tox is offline
Citaat:
bloem schreef:
Jah sommige combi's zijn inderdaad erg apart zeg maar..!! Maar wie ben ik om daar wat van te zeggen?
iddem dito, ja vind ik ook. Als ze toch verliefd zijn.
Oud 06-07-2002, 17:23
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
^ ^ ^ mee eens
Oud 06-07-2002, 17:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ligt eraan, als mijn neef een aparte vriendin heeft, kan ik t niet laten om er wat van te zeggen maar dat doet ie ook bij mij en daar bedoelen we verder niks mee. en zo heb k dat bij meer mensen met wie k t goed kan vinden. maar verder besteed ik er geen aandacht aan.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:54
miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Zien jullie ook wel eens bij mensen in jullie omgeving dat ze een totaal verkeerde vriend/vriendin hebben die totaal niet bij hen past? Zeg jij er dan iets van of laat je het maar zo?
ja zie ik wel, ken zelfs iemand die daardoor ook is gaan roken enzo maar ach ja laat ze maar aanrommele tis niet mijn probleem en dat ga ik er ook niet van maken
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:56
Desp
Desp is offline
Yep, dat had ik heel erg bij een vriendin van me. Zij is erg intelligent, hij was echt dom. Ze hadden een totaal andere smaak en het enige wat ze eigenlijk deed was hem 'opvoeden' tot haar niveau. Vond hij in het begin niet zo erg, maar later wel. Hij heeft er toen een einde aan gemaakt (aan hun relatie, niet aan zijn leven ofzo).

Ik heb haar nooit verteld dat ik ze niet goed bij elkaar vond passen, ook heb ik haar nooit verteld dat ik hem niet mocht... Tja...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Eaglewing schreef:
als het er puur om gaat dat ik ze niet bij elkaar vind passen zeg ik dr niks van en doe dr niets mee want als zij gelukkig zijn samen moeten ze dat fijn blijven, of ze nu bij elkaar passen of niet..

Als het echter zo is dat er een persoon onder lijdt en ik weet daarvan, zou ik er wel wat van zeggen, want dan is die persoon er dus ook niet gelukkig mee..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 10:41
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
'k zie het wel gebeuren, en zeg er dan ook wat van, mja, of ze/hij dan wil(len) luisteren is weer een ander verhaal...
Oud 07-07-2002, 10:46
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
miss_virus schreef:

ja zie ik wel, ken zelfs iemand die daardoor ook is gaan roken enzo maar ach ja laat ze maar aanrommele tis niet mijn probleem en dat ga ik er ook niet van maken
En als het je jongere zusje is?!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 11:53
EternalDeath
EternalDeath is offline
ja, dat zie ik over het algemeen heel vaak. Dan denk jemig wat moeten die met elkaar
Maar ach, als ze samen gelukkig zijn bemoei ik me er echt niet mee!
Oud 07-07-2002, 19:50
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
bloem schreef:
Precies! Ik hou me er buiten. Als zij samen gelukkig zijn dan ga ik nix zeggen of proberen iets te verpesten oid! Das niet mijn taak, dat wil ik ook niet en ik wil ook niet dat iemand zoiets bij mij flikt! Er zijn genoeg mensen die mij en mijn vriend ook liever uit elkaar zien gaan, omdat ze vinden dat we niet bij elkaar horen enzo... Dit is heel vervelend, irritant en achterlijk! Het doet mij pijn als ik dit soort dingen van mijn familie hoor ofzo... Dus dan doe ik zoiets ook niet bij anderen.

Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 20:25
stout!
stout! is offline
Nee, want hoe zou ik beter kunnen weten wie er goed voor iemand is dan diegene zelf? (tenzij t overduidelijk is natuurlijk - als ik weet dat hij vreemdgaat zal ik het wel tegen mijn vriendin zeggen)
En ook al heb je gelijk...mensen willen toch altijd zelf hun hoofd stoten om te geloven dat het pijn doet
Oud 08-07-2002, 15:00
Alet
Alet is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Hangt er vanaf hoe dicht de persoon bij me staat, als ik hem/haar goed ken zal ik het wel voorzichtig laten doorschemeren. Anders niet, zie ik geen reden toe. Wie ben ik dan om me ermee te bemoeien..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 15:04
PardonMe
PardonMe is offline
ja dat zie ik ook wel eens ja..
maar als zij zich happy bij elkaar voelen en het leuk hebben samen, wie ben ik dan om te zeggen dat ze niet bij elkaar passen..
Als het uiteindelijk toch fout gaat, dan heb ik wel zoiets van "tja had ik ook wel verwacht" maar dat hoef ik niet tegen ze te zeggen dan, dat hebben ze zelf ook door, dat ze gewoon niet (meer) bij elkaar passen.
Maar zolang ze plezier hebben dan vind ik het allemaal goed, het is hun relatie en ik heb daar niks mee te maken..

maar ik heb dat zeker wel eens gezien bij mensen ja, dat je echt denkt "gaan die 2 met elkaar??? "
Maar daarentegen heb je ook weer stelletjes die juist ontzettend leuk bij elkaar passen.. (en ook dat kan nog altijd fout gaan..)
Oud 09-07-2002, 09:12
Verwijderd
ik laat doorschemeren wat ik ervan vindt. kijk ik zal niet iemand afkraken vanwege z'n kleding of whatever maar als 2 mensen gewoon qua karakter niet bij elkaar passen, moet je ze dan aan laten modderen?

maar ja aan de andere kant, wie ben ik om te bepalen dat ze niet bij elkaar passen? (wat een twijfelaar toch weer. *zucht*)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten