Advertentie | |
|
![]() |
|
metallicat en 86dagreed niet zo onaardig doen als het kan.
Waarom bestaat muziek, omdat mensen hun gevoelens willen uiten en dat niet altijd zo makkelijk met woorden kunnen... Of mensen willen even alle gevoelens en gedachtes aan de kant zetten.. Sommige mensen uiten zich met het maken van muziek, andere met schilderen, dichten, weet ik veel wat... daarom bestaat muziek..
|
ik denk dat er eens een paar mensen waren die een ritme vonden in iets..daarbij steeds meer klanken gingen toevoegen en dan steeds meer en daar voldoening in zagen/voelden..en daar psychish verslaaft aan raakten..
||
Citaat:
![]() Ik had zo'n tekenfilm gezien die daar over ging, volop informatief.. Ik denk dus dat het gewoon bepaalde dingen in je lichaam raken.. En dat je je daardoor bewogen voelt er op te reageren.. Maja idd ook om je gevoelens te uiten..
||
![]() |
Citaat:
ontopic ben ik het eens met Roxy en Sirenie. ik ben lui ja Alleen dat van die wereldvrede, daar ben ik niet zo zeker van. T zou wel een stap in de goede richting kunnen zijn.
|
Dunno. Je hebt verschillende emoties en die kun je ontketenen doormiddel van muziek ofzo. Ik bedoel als je moet huilen van een liedje....huil je niet om enkel het nummer, maar om iets wat al in je zat en dat word doormiddel van muziek losgemaakt ofzoiets. I guess. Ik zou dan dus een kwaad/aggressief mannetje moeten zijn gezien de muziek die ik luister. En ja dat klopt wel
![]() Nogmaals dunno. Ik speculeer/lul maar wat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
music is like a box of chocolates, you never know what you'll get
ik doe niet zo filosofisch. muziek maakt mij blij, laat me lachen, laat me huilen, laat me nadenken etc. wereldvrede via muziek is een utopie. bands binnen een bepaald genre maken al ruzie met elkaar, dus hoe moet muziek dan in godsnaam wereldvrede brengen? daarvoor botsen de meningen van een ieder veel teveel. |
![]() |
|
muziek is een van de manieren om zin te geven aan je leven, emotieuiting, en het kan tevens ook een medium zijn om bepaalde boodschappen over te brengen, waar jij van vind, dat anderen die moeten horen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.2 Dark Phoenix | 500 | 03-12-2013 19:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Glas Verwijderd | 10 | 09-10-2004 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |