Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Maastricht is goed voor bedrijfseconomie. Maar de EUR is zeker niet slecht. Voor bedrijfskunde moet je wel bij de EUR zijn.
Ja. Zelf geen ervaring maar het is wel zo. links: http://www.eur.nl/scholieren/opleidi...ing_aanmelding http://www.eur.nl/ea/colloquium_doctum/kennisniveau Je moet dan kijken naar wiskunde niveau 2. Is wel te doen. ![]() VWO wiskunde a is niet genoeg heb ik zelf ervaren.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Welk niveau is nodig voor opleiding BE, 2? |
![]() |
||
Citaat:
Als je nog meer vragen hebt dan moet je maar mailen owja en ze hebben dit jaar de opleiding geďntensiveerd, dus je hebt aardig wat uren college en je moet aardig wat opdrachten maken voor een cijfer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook HBO gedaan en ik stoorde me ook altijd enorm aan projecten en het slechte presteren van groepsgenoten. Nu studeer ik in Maastricht en we hebben heel weinig groepsuren, als in dat we samen iets moeten produceren. Bij het PGO, waar jij heb over hebt, ben je niet afhankelijk van je groepsgenoten. Iedereen bestudeert de stof en daar ga je over praten. Indien bepaalde belangrijke zaken niet aan bod komen, is het aan de begeleider om dit toe te voegen. Op die manier ligt het aan jezelf of alle literatuur bestudeerd hebt en aan de tutor, of hij aanvullingen geeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote VAVO topic /sprint opleiding/ avondonderwijs 2 xxceline | 282 | 13-06-2011 19:54 | |
Algemene schoolzaken |
wo-Propedeuse AgaRinho | 14 | 19-04-2011 19:20 | |
Algemene schoolzaken |
economische opleiding leipo | 8 | 26-01-2006 18:29 | |
Algemene schoolzaken |
na HBO propedeuse naar het WO Milly | 95 | 03-01-2005 18:57 | |
Algemene schoolzaken |
welke economieopleiding? synclinorium | 50 | 21-09-2004 17:49 | |
Algemene schoolzaken |
Na HBO Universiteit? Brutus | 84 | 19-05-2003 18:45 |