Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, je bent niet oud als je op 21 jarige leeftijd aan een HBO begint dus gewoon doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mocht het tegenvallen dan kun je altijd nog stoppen. Als je meteen gaat werken, ga je ook niet zo gauw meer terug naar school. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben wordt in juni 21 zelf en zit in het eerste jaar van het mbo. Je bent nooit te oud. Als je dat wel voelt kun je altijd een keer daar gaan praten voor deeltijd. Als jij de opleiding graag wilt doen bestaan er tal van mogelijkheden waarbij hogescholen altijd oplossingen willen en kunnen bieden.
||
Citaat:
als je van het vwo komt en bent blijven zitten ben je ook 19 of 20 als je hbo gaat doen.. ![]() gewoon doen als je wilt
||
Citaat:
21 is nog best jong, eigenlijk! Oftewel: Gewoon doen! En stel je vind de klas te jong, dan stap je gewoon over naar of neem je een kijkje bij de deeltijd opleiding, waar de gemiddelde leeftijd ong. 35 is. Dan kijk je wat je het leukst vindt! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Te oud? Weetikveel10 | 9 | 18-10-2012 19:25 | |
Studeren |
Ben ik te oud om aan een studie WO rechten te beginnen? Janoniem | 15 | 08-09-2011 20:27 | |
De Kantine |
Wanneer is een vrouw te oud om een kind te krijgen? Missy | 66 | 31-10-2007 17:31 | |
Liefde & Relatie |
te oud of kan het wel? sweet dreams | 55 | 21-04-2003 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Te oud (voor de liefde/verliefdheid) moenbase | 5 | 27-10-2002 16:09 | |
ARTistiek |
Jammer, je bent te oud.. Anoniempjuh | 3 | 29-11-2001 22:39 |