Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zaten al in een andere levensfase toen het contact begon, maar dat was niet echt een probleem, omdat er nu grotere verschillen ontstaan is het dat wel geworden (voor TS dan tenminste). Zo zie ik het iig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil je best uitleggen wat ik bedoel. TS is 19, de mensen waar zij het over heeft zijn 25/26. TS heeft de middelbare school net afgerond en is net begonnen met studeren, de mensen waar ze het over heeft werken of zijn werkloos. TS hecht heel veel waarde aan de contacten die zij met hen heeft via internet, de mensen waar ze het over heeft hechten meer waarde aan de contacten die zij met mensen irl hebben (zo komt het iig over; daar besteden ze iig hun tijd aan). TS kan niet zonder de mensen, de mensen waar ze het over heeft hebben de behoefte aan contact met haar kennelijk minder. Enz. Daarnaast heeft TS het er over dat één van de twee personen haar 'schattig' vond. Al die dingen opgeteld kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat de levens van TS en de twee personen waar ze het over heeft niet echt heel dicht bij elkaar liggen, de mensen waar TS het over heeft zijn een stap verder in hun ontwikkeling (wat logisch is, ze zijn 6/7 jaar ouder). Jij mag het daar niet mee eens zijn, maar dit is mijn mening. En ik hoop dat ik die mag hebben van je. Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 16:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben het alleen oneens met de formulering een stap verder in de ontwikkeling, voor de rest begrijp ik je punt. Ik denk ook dat je het niet zo bedoeld als je het geformuleerd hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar in dit geval gaat dat niet echt op denk ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiks met dikke kleine kinderen #1589 Uice | 500 | 28-07-2011 10:30 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68 darkfairy | 494 | 07-09-2006 19:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden verliezen sourheartdealer | 29 | 15-06-2005 02:45 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Psychologie |
Raak ik haar kwijt? Benumbed? | 10 | 04-03-2004 09:59 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik nou doen?? ongekend | 5 | 22-02-2002 21:39 |