Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (sorry, kon het niet laten ![]() eerlijk gezegd: ik dacht dat ook toen ik het uitmaakte met m'n vorige vriend, en hij leeft ook nog ![]() 'k wil maar zeggen dat je je van dŕt gevoel iig al niets moet aantrekken. ŕls je écht ongelukkig bent in je relatie (waar ik eerlijk gezegd een beetje aan twijfel * ) moet je het uitmaken. jouw geluk is even belangrijk als dat van hem, en hij geraakt er wel overheen. * waarom twijfel ik eraan dat je écht ongelukkig zou zijn in je relatie? omdat je ongeveer een jaar samenbent met je (eerste echte) vriendje. elke relatie heeft zo wel eens een periode. vaak gaat dat gewoon over en ben je nadien weer net zo gelukkig met elkaar als toen je mekaar nog maar net kende. maar net zo vaak kappen de mensen met de relatie nog voor die periode de kans heeft gekregen om 'over te gaan'. afwachten ('vechten') of ermee kappen: your choice |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Veder denk ik dat de enige reden dat je het niet uitmaakt is omdat je het zielig vind voor hem en omdat je gewend bent een relatie met hem te hebben en daardoor denkt dat je van hem houd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naja, inmiddels zijn we weer bij elkaar, wonen samen maar onze relatie is heel erg veranderd sinds toen, dus dat is het eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een vriend die zgn voor de trein gaat springen en een manisch depressieve kerel.... Ben je sociaal werker? Damn, kies een normaal persoon en laat deze gasten lekker gaan. Daar ga je je leven toch niet aan verpesten, daar wordt je nooit gelukkig mee. Kortom: Beide contacten verbreden, de stad in gaan en nieuwe, normale gasten scoren. In Rotterdam loopt genoeg rond aan vrouwen en mannen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Praat vooral niet met hem, maak het ook niet uit want dat is zielig en dan ben je een gemene trut, dus laat de situatie maar mooi voor wat 'ie is. Oh, en fake dat je toch seks wilt, anders wordt hij misschien achterdochtig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
"en niet op een forum", joh, ik leg toch uit wáárom ik 't op een forum plaats. En daarnaast praat ik liever live met hem, en hij woont 100 km verderop, dus dat kan niet zo vaak. En de laatste keer dat 't wel kon, vierde ik 't hele weekend m'n verjaardag en dan tikt 't aardig aan en ik wilde gewoon ervaringen van andere mensen. Dus ik vind gewoon die hele opmerking een beetje overbodig. En ja, ik ervaarde 'm ook niet bepaald als prettig.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En dat vond ik niet fijn en dat zei ik en toen kwam die hele discussie, dus uiteindelijk slaat 't nog nergens op.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
HELLUP Wat is er aan de hand met mijn kat Marlieske | 5 | 05-04-2002 20:01 | |
Software & Hardware |
Bitsim HELLUP kan iemand me uitleggen hoe je de bitsim programmeerd keffie | 2 | 09-03-2002 11:12 | |
Software & Hardware |
Hellup mijn Ps2 Mushra | 3 | 25-12-2001 12:51 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
HELLUP!! Essay in het engels in de vorm v/e brief.... @Moon | 1 | 19-09-2001 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
nog niet af.. hellup?? star9 | 1 | 06-09-2001 21:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hellup! somebody13 | 1 | 03-03-2001 13:37 |