Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Eerste keer dat je gaat trippen, of eerste keer op truffels? Als het je allereerste keer is zou ik het van te voren voor de zekerheid niet doen, altijd oppassen, je weet maar nooit hoe het je trip beinvloedt. Als je eenmaal lekker in je trip zit zou ik simpelweg kijken of je er zin in hebt. Heb je er zin in, steek dan gewoon een joint op en kijk voorzichtig hoe het valt. Niet gelijk een dikke paap in je eentje opsmoken natuurlijk, maar gewoon rustig oproken. Vind je het chill, nou, mooizo, bevalt het niet, dan denk ik dat je dat wel na een paar hijsjes wel door hebt en kan je die blow zo wegleggen.
Als je wel vaker blowt en je hebt al een beetje tripervaring, kan je van te voren gewoon rustig blowen, ik denk dat dat geen problemen oplevert. Maargoed, nooit stoned als een aap die paddo's opeten, dat is nooit verstandig, maar dat begrijp je zelf denk ik ook wel. Wann typte een paar dagen geleden dit: Citaat:
Veel plezier vrijdag ![]() ![]() ohja, nog iets: van te voren niet eten is echt cruciaal voor de tijd voordat het begint te werken! Een keer had ik paddo's op een uurtje na het avondeten, toen duurde het bijna twee uur voor ze werkten, afgelopen zaterdag met die truffels had ik in de 7 uur ervoor niets gegeten, toen duurde het slechts een ruime 20 minuten. Laatst gewijzigd op 01-04-2009 om 19:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en anders, je hebt wel gelijk ![]() |
![]() |
|
4 uur van te voren niet eten is aan te raden. Eten kan voor misselijkheid zorgen bij het opkomen van de trip.
In theorie zou je ook niet teveel vitamine c tot je moeten nemen. En zeker voor de eerste keer zou ik met een lage dosering beginnen, kun je het rustig opbouwen. Eerst 1/3 en later de rest ofzo. Snij de truffels in stukjes en laat ze even in warm (niet heet of kokend) water weken. Eet en drink de truffels, kauw er lang en goed op. Ga pas blowen als je een duidelijk idee hebt wat de truffel voor een effect heeft. Ervoor blowen kan je trip wat rustiger/matter laten verlopen wat voor sommige mensen juist als een tegenvaller wordt ervaren. Mijn ervaring met blowen op het moment dat de trip afneemt is juist erg positief. De trip werd juist weer een stuk sterker en ik had zeker het idee dat een een uur of 2 verlengd heeft. Trip versterkende/verlengende middelen kun je inderdaad bij de smartshop halen, maar probeer het eerst gewoon zonder. Dan krijg je tenminste een idee wat de truffel kan doen. Ga niet gelijk voor het extreme. Althans, dat vind ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hm tja blijkbaar verschilt het toch nogal per persoon...de een tript er het hardst van al op en de ander vind het maar matig. helaas...
ik vraag me af wat het effect is van twee bakjes truffels in één keer opeten. extra heftig of werkt dat alleen maar verlengend, weet iemand dat? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Blowen + truffels was fijn, kan het niet echt vergelijken met alleen de truffels op
![]() Sorry voor het lange wachten jongens, tripreport staat hier
|
Hmm, ik dacht ik maak maar geen nieuw topic, kleine vraag. Ik heb zaterdag met een vriendin truffels op (we hadden 1 portie gedeeld), maar ik voelde er niet veel van. Ja gezichten op tv vervormden een klein beetje en het licht ging steeds feller en minder fel, maar verder was het meer relaxt ofzo. Hebben we dan gewoon te weinig genomen ofzo?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is een halve portie (half doosje) gewoon echt te weinig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Rook er ook een dikke joint op
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij kan van die truffels de zwaarste nog niemand kwaad doen. ![]() vanavond gelukkig weer echte. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar volgens mij is het wel puur persoonlijk hoe je er op reageert, zoals bij alle drugs overigens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Had je kort daarvoor nog getript ofzo?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Bijnemen bij truffels (en aanverwante vragen) pj eilander | 3 | 17-10-2013 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels Verwijderd | 1 | 03-09-2013 22:57 | |
Drugs & Alcohol |
Waar kopen jullie je truffels? BartC | 13 | 04-04-2010 08:33 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels DaFrostyOne | 27 | 22-08-2005 15:46 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels black tiger | 54 | 02-01-2004 12:30 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels Destrøyer | 9 | 12-02-2003 10:12 |