Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2007, 15:10
Quantes
Quantes is offline
Ik zweet altijd al veel, maar bij temperaturen als deze en helemaal als het nog warmer wordt, is het wekrelijk verschrikkelijk. Met name bij mijn rechteroksel is dat probleem aanwezig, daar hangt een zeer penatrante lucht, die ik zelf met 2 maal daags wassen en 3 tot 4 keeer deo spuiten niet wegkrijg. Iemand en idee wat helpt, want het is echt heel vervelend.
Oud 10-05-2007, 15:26
*Sbien
*Sbien is offline
odorex! niet de deo's van dat merk, maar van die potjes. moet je 's avonds je oksels wassen, spul erop deppen met een watje, slapen, 's ochtneds eraf wassen en klaar is uw zweetloze oksel ik zweer dr bij! geweldig spul.. hoef je maar 1 keer per week te doen ofzo. nouja jij miss wat vaker, weet niet precies hoe ernstig het is.. ik heb zelf geen last van overmatig zweten maar vindt zweetplekken gewoon niet prettig.

ohjaa wat ik wel vaak merk als ik t gebruitk heb.. ik zweet dan vaak wat meer op mn rug enzo, zal wel ergens een uitweg zoeken he
Oud 10-05-2007, 15:34
Kleedje
Kleedje is offline
Ik sluit me helemaal aan bij *Sbien.
Odorex is super spul!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 15:48
ekki
ekki is offline
Ik heb het idee dat het altijd spuiten van deo ook niet zo goed is. En anders is 'deoleen' ofoziets volgens mij ook een goeie.

Wel vervelend, ja.
Oud 10-05-2007, 17:07
Roos
Roos is offline
Odorex is goed spul ja. Voor overdag is de deo-roller van deoleen heel fijn.
Oud 10-05-2007, 17:30
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben naar de dokter geweest en heb er lotion op recept voor gekregen. Werkt heel goed .
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 18:54
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
*Sbien schreef op 10-05-2007 @ 16:26 :
ik zweer dr bij!
Ik las 'ik zweet erbij!'

Maar eh, ja, inderdaad, Odorex is goed spul.
Oud 12-05-2007, 19:20
po
po is offline
Ik wou eigenlijk ook Odorex gaan gebruiken, maar ik las ergens dat het kan zorgen voor haaruitval. Klopt dat? Want als het zo is, dan hoef ik 't niet te gebruiken..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 14:49
Quantes
Quantes is offline
Prima, vrijdag eens langs 't Kruidvat (??)/
Oud 16-05-2007, 15:14
Bloem
Bloem is offline
Van odorex krijg ik een soort uitslag als ik het vaker gebruik. Nu gebruik ik syneo5 naast mijn gewone deo, wel duur maar het werkt ook super
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 15:27
knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
po schreef op 12-05-2007 @ 20:20 :
Ik wou eigenlijk ook Odorex gaan gebruiken, maar ik las ergens dat het kan zorgen voor haaruitval. Klopt dat? Want als het zo is, dan hoef ik 't niet te gebruiken..
haaruitval is alleen maar mooi meegenomen bij meisjes lijkt me. iig okselhaaruitval .
Oud 16-05-2007, 23:33
BleuEyes
BleuEyes is offline
Odorex werkt bij mij het best.
Oud 20-05-2007, 13:18
Verwijderd
oke semi ontopic en ik vind t nutteloos om hier een nieuw topic over te starten: hoe krijg je zweetplekken en zweetgeur uit je kleren want sommige shirt blijven stinken al gebruik ik extra wasmiddel
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 13:23
noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
koekjes schreef op 20-05-2007 @ 14:18 :
oke semi ontopic en ik vind t nutteloos om hier een nieuw topic over te starten: hoe krijg je zweetplekken en zweetgeur uit je kleren want sommige shirt blijven stinken al gebruik ik extra wasmiddel
Nou ik kan je vertellen, die gaan er dus nooit meer uit ( die plekken dan) de geurtjes denk ik ook niet meer als je al veel wasmiddel hebt gebruikt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
noa-zut schreef op 20-05-2007 @ 14:23 :
Nou ik kan je vertellen, die gaan er dus nooit meer uit ( die plekken dan) de geurtjes denk ik ook niet meer als je al veel wasmiddel hebt gebruikt
oh ok, jammer. maar bestaat er niet van die zooi om dat te verwijderen net als van die bloedvlekkenverwijderaar ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 15:18
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 20-05-2007 @ 14:25 :
oh ok, jammer. maar bestaat er niet van die zooi om dat te verwijderen net als van die bloedvlekkenverwijderaar ofzo
Het bestaat geloof ik niet; het enige wat helpt is shirtjes op tijd (dus niet eerst een week laten slingeren) in de was doen, en niet shirtjes meerdere dagen achter elkaar dragen. Schoon shirtje aantrekken als het nodig is etc.

Ik heb er best vaak last van dat mijn shirtjes na een 15-keer dragen en wassen gaan stinken. Dan wil ik ze niet weggooien maar dat moet eigenlijk wel.

Als iemand een middeltje er tegen weet hoor ik het graag, maar ik heb ns gezocht en kon het niet vinden
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 15:23
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
koekjes schreef op 20-05-2007 @ 14:18 :
Gebruik vanish, heeft geholpen bij een van mijn shirts.

voor TS: gebruik zoals iedereen al zegt odorex, gebruik het nu 2 weken en het is de eerste deo die bij mij goed werkt.
Oud 20-05-2007, 15:52
Herman15
Herman15 is offline
als je dat Odorex gaat gebruiken heb je dus ook geen last meer van zweetvlekken met uitgaan? dat is het enige waarvan ik er last van heb... Wil graag andere shirts dragen maar daar zie je het meteen.. nu heb ik er wat waarbij je het niet ziet.. maar met dit spul gat dat dus weg?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 11:08
Konijn
Konijn is offline
Over het wegkrijgen van zweetplekken en zweetgeur uit shirtjes: het schijnt te helpen als je je shirtjes voor het wassen laat staan in een emmer met een scheut azijn.
Zelfs gele plekken onder de oksels in witte shirtjes schijnen er mee weg te gaan.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd trouwens (ben het wel van plan, maar moet nog azijn kopen).

Regels voor berichten