![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Moest ik ff kwijt ![]() Maar dit bericht vormde ook gelijk een inspiratiebron, met name omdat hij zichzelf onder een andere naam hier meldde. Dit forum is eigenlijk een aanhoping van persoonlijke en interrelationele problemen, waarbij het prive-leven van anderen tevens voor iedereen zichtbaar wordt gemaakt. Een relatie is immers iets persoonlijks tussen 2 personen. Voelen jullie je nou nooit schuldig bij het posten? Stel dat jouw vriend of vriendin erachter komt dat jij hier post over de problematiek in jullie relatie. Wat dan? Voelt diegene zich dan niet naakt, op een tafelblad geserveerd? 't is maar een gedachte, geen direct verwijt ofzo ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En "de prediker" verscheen ook ineens in de discussie over leeftijden... met opmerking tegen ******** van "anderen worden om zo'n uitspraak gebanned".... Al met al nogal doorzichtig. Of het dezelfde is kan een fb+ aan het IP zien. |
![]() |
|
![]() |
Soms is het gewoon heerlijk om over je problemen of over leuke dingen te praten met mensen die jou niet kennen, en jij hen niet kent!! Ennuhhh ik noem ook nooit personen bij naam!!
|
![]() |
Nee, ik voel me zeker niet schuldig.
Mijn vriend weet ook dat ik hier ervaringen/problemen neerzet. Hij vindt dat het mijn zaak is en dat als ik hier behoefte aan heb dat ik gewoon moet doen. Hij heeft het op een ander forum ook wel eens over mij/ons. We lezen het trouwens nooit van elkaar. Hij komt hier nooit en ik niet op 'zijn' forum. |
![]() |
|
waarom zou ik me schuldig voelen? ten eerste ik vind het leuk om te weten hoe andere mensen denken en lees dus ook aardig wat van die topics overal, maar ik vind het ook leuk om te weten hoe mensen over dingen denken die ik belangrijk vind en waar ik nieuwschierig naar ben.. Het is gewoon best nog wel leerzaam hoor en trouwens je moet je nooit ergens schuldig over gaan voelen, wordt je leven niet beter op hoor
![]()
|
![]() |
Om die reden zou ik dus ook niet snel écht persoonlijke details uit mijn relatie op een forum neergooien. Wat anderen doen moeten ze zelf weten, maar ik kan me zo voorstellen dat mijn vriend het niet prettig vind als ik alles van ons op internet gooi. Het is niet dat we ons ergens voor schamen, maar bepaalde dingen zijn gewoon privé. Ik ben ook wel eens verbaasd over dingen die soms worden neergezet, ook al is het onder een andere naam. Herkenbaar is het heus wel.
Over dat andere. Jezelf de hemel in prijzen onder een andere naam doet in mijn ogen echt ontzettend veel afbreuk aan je geloofwaardigheid. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Straal uit dat Moslimjeugd erbij hoort Foresight | 133 | 05-05-2006 20:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Liefde & Relatie |
je vriendje zat zijn... jessi | 19 | 04-08-2003 20:29 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
column`s Verwijderd | 3 | 08-12-2001 18:28 |