Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 07:49
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef hier:
Flauw hoor, onder een andere naam jezelf de hemel in prijzen.
Wat krijgen we nou? De Abt doet aan zelfverheerlijking

Moest ik ff kwijt

Maar dit bericht vormde ook gelijk een inspiratiebron, met name omdat hij zichzelf onder een andere naam hier meldde.

Dit forum is eigenlijk een aanhoping van persoonlijke en interrelationele problemen, waarbij het prive-leven van anderen tevens voor iedereen zichtbaar wordt gemaakt. Een relatie is immers iets persoonlijks tussen 2 personen. Voelen jullie je nou nooit schuldig bij het posten?

Stel dat jouw vriend of vriendin erachter komt dat jij hier post over de problematiek in jullie relatie. Wat dan? Voelt diegene zich dan niet naakt, op een tafelblad geserveerd?

't is maar een gedachte, geen direct verwijt ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 07:56
Thutshui
Thutshui is offline
Nee, ik weet zeker dat Marije d'r geen problemen mee heeft wat ik hier en op Seksualiteit post. Ze doet het zelf ook af en toe maar is wat minder vaak online.

Maar ze heeft er dus geen problemen mee.

Gelukkig
Oud 17-07-2002, 07:59
Tactic
Tactic is offline
Zolang je geen achternamen, adressen, telefoonnummers en E-mailadressen doorspeelt op het forum valt het allemaal wel mee.

Internet kan redelijk anoniem zijn! Persoonlijk zou ik in ieder geval nooit mijn lief bij de naam noemen hier. Heeft weinig zin. Gebruik dan de eerste letter van de naam ofzo.

En ik voel me er niet schuldig bij.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 08:57
sas_andrea
sas_andrea is offline
Nee hoor, mijn vriend weet er wel van. Hij heeft gewoon zoiets van als ik dat nou nodig heb, moet ik dat vooral doen. Dus ja....
Oud 17-07-2002, 10:14
Verwijderd
ghehehe, dat van de Abt was nogal... duidelijk
Had ik trouwens niet van hem verwacht zoiets...
Maar tis op zich wel een goeie vraag..
Ik heb bijv. op sex echt dingen opgeschreven waarvan ik denk "oei, hij moest eens weten.."
Maar daar voel ik me niet echt schuldig over, zeker niet na wat hij uiteindelijk heeft gedaan. Maar anders ook niet...
Hij wordt op zich niet bekend gemaakt, ik praat over iemand maar er is hier echt niemand die hem kent.
Het zijn ook geen kwaad bedoelde dingen, ik had het gewoon nodig om advies te vragen.
Als hij met goeie bedoelingen of uit onzekerheid zoiets over mij had gedaan, had ik het ook niet erg gevonden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 10:23
sead-nbm
sead-nbm is offline
nee ik voel me nergens schuldig over. als ik ergens mee zit dan vraag ik raad aan mensen die mij mischien kunnen helpen. nou en daar is het forum een goede plaats voor. en ik noem inderdaad geen namen dus vind ik het verder geen probleem. en ik zou het ook geen probleem vinden als mijn vriendin hier zou posten
Oud 17-07-2002, 10:26
~Roosje~
~Roosje~ is offline
Citaat:
******** schreef:
Wat krijgen we nou? De Abt doet aan zelfverheerlijking

Moest ik ff kwijt
ff een waarschijnlijk een dom vraagje: maar hoe weet je dat het de abt van sion was die onder de naam"de prediker" op het forum verschijnt?

Liefs Roos
Oud 17-07-2002, 10:29
Verwijderd
Citaat:
~Roosje~ schreef:

ff een waarschijnlijk een dom vraagje: maar hoe weet je dat het de abt van sion was die onder de naam"de prediker" op het forum verschijnt?

Liefs Roos
Ik vond het allemaal nogal toevallig, zo'n topic...
En "de prediker" verscheen ook ineens in de discussie over leeftijden... met opmerking tegen ******** van "anderen worden om zo'n uitspraak gebanned"....
Al met al nogal doorzichtig.
Of het dezelfde is kan een fb+ aan het IP zien.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 10:48
Manuzhai
Manuzhai is offline
Mwah, soms voel ik me een beetje schuldig. Meestal echter niet. Het zouden net zo goed verzonnen verhalen kunnen zijn die ik hier post; niemand kan ze controleren oid.
Oud 17-07-2002, 12:00
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Nee, niemand weet wie ik ben en niemand van m'n vrienden/kennissen weet dat ik hier af en toe post.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 12:06
dewdrop
dewdrop is offline
Soms is het gewoon heerlijk om over je problemen of over leuke dingen te praten met mensen die jou niet kennen, en jij hen niet kent!! Ennuhhh ik noem ook nooit personen bij naam!!
Oud 17-07-2002, 12:22
Isischild©
Isischild© is offline
Nou, ik praat niet over problemen enzo (want die zijn er niet!) en jullie weten toch niet wie ik ben (lang leve het anoniem-zijn!).. dus wat maakt het uit?
Oud 17-07-2002, 12:32
Verwijderd
Mn ex weet ervan.. Hij leest hier ook, alles wat ik over het uitmaken had geschreven enzow heeft ie gwoon gelezen.. hij post alleen niej..

Dus, neej.. kvoel me niet schuldig.. Als ie iets vervelend zou vinden zou ie het wel zeggen en dan zou ik er rekening mee houden
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 13:55
Piccola
Piccola is offline
Nee, ik voel me zeker niet schuldig.
Mijn vriend weet ook dat ik hier ervaringen/problemen neerzet. Hij vindt dat het mijn zaak is en dat als ik hier behoefte aan heb dat ik gewoon moet doen.
Hij heeft het op een ander forum ook wel eens over mij/ons.
We lezen het trouwens nooit van elkaar. Hij komt hier nooit en ik niet op 'zijn' forum.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 14:00
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
waarom zou ik me schuldig voelen? ten eerste ik vind het leuk om te weten hoe andere mensen denken en lees dus ook aardig wat van die topics overal, maar ik vind het ook leuk om te weten hoe mensen over dingen denken die ik belangrijk vind en waar ik nieuwschierig naar ben.. Het is gewoon best nog wel leerzaam hoor en trouwens je moet je nooit ergens schuldig over gaan voelen, wordt je leven niet beter op hoor
Oud 17-07-2002, 15:57
Elsepels
Elsepels is offline
K denk niet dat ie het leest en ik heb een schuilnaam dus zo anoniem als wat
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:07
Angeles
Angeles is offline
Om die reden zou ik dus ook niet snel écht persoonlijke details uit mijn relatie op een forum neergooien. Wat anderen doen moeten ze zelf weten, maar ik kan me zo voorstellen dat mijn vriend het niet prettig vind als ik alles van ons op internet gooi. Het is niet dat we ons ergens voor schamen, maar bepaalde dingen zijn gewoon privé. Ik ben ook wel eens verbaasd over dingen die soms worden neergezet, ook al is het onder een andere naam. Herkenbaar is het heus wel.

Over dat andere. Jezelf de hemel in prijzen onder een andere naam doet in mijn ogen echt ontzettend veel afbreuk aan je geloofwaardigheid.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:16
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik zet nooit echt namen dr bij als ik het heb over dingen met anderen hier
Oud 17-07-2002, 17:29
miro
miro is offline
Ja ik voel me wel eens schuldig. Maar soms moet ik t gewoon even kwijt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten