![]() |
||
Citaat:
![]() En het klinkt heel herkenbaar hoor, @TS. Geen zorgen om maken.
||
Citaat:
Maar als ik jullie reacties lees dan is er niets aan de hand en heeft iedereen dat wel eens... Heeft één van jullie zomaar wel eens iets wits in z'n keel gehad? Het zit trouwens niet zozeer op m'n amandel dan meer eronder.
||
Citaat:
||
Citaat:
De eerste keer dat ik zoiets wits had, maakte ik me ook zorgen. Ben toen bij de dokter geweest en die vertelde me dat het niets was om je zorgen over te maken.
||
Citaat:
Op dit moment zoek je gewoon bevestiging, via een forum nog wel en dat kun je beter niet doen. Praat er gewoon met een (vertrouwens) persoon over, ga eventueel nog een keer terug naar een dokter maar zet het dan ook echt van je af. Wat nou als ik hier nou neerzet "Nou, ik denk toch echt dat het kanker is..."?
||
Citaat:
Ook niet vervelend bedoeld trouwens
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dat is in dit geval niet nodig, ik heb het zelf ook wel eens gehad, bij mij ging het na een tijdje gewoon weer weg..
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dit moet een grap zijn, toch?
||
Citaat:
||
Citaat:
1 bittere, bijtende spot
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oh, en meestal ben je alleen maar serieus. Tenminste, de dingen die ik van jou lees.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over de witte plekken of brokjes zijn nogal wat uiteenlopende meningsverschillen. Volgens sommigen zijn het dode witte bloedcellen die samen met de ziekteverwekkers zijn gestorven. Anderen zeggen weer dat het voedselresten zijn, die zich hebben genesteld in je 'gangentjes' van je amandelen. Zijn je amandelen af en toe ontstoken dan is er niks aan de hand, maar zijn ze op een gegeven moment chronisch ontstoken dan moeten ze er toch echt uit. Je kunt namelijk niet bezig blijven met antibiotica-kuren. Ontstoken amandelen zijn meestal niet ernstig, maar vooral lastig. Zelf heb ik ruim anderhalf jaar rondgelopen met in eerste instantie 1 chonisch onstoken amandel, maar later dus met 2 chronisch ontstoken amandelen. Ik kreeg steeds weer antibiotica voorgeschreven, dit verminderde de pijn wel maar het gewenste resultaat bleef uit. Uiteindelijk heeft de huisarts mij doorverwezen naar de KNO-arts. Volgens hem was het zo duidelijk als wat, en 3 weken later lag ik op de operatietafel. De eerste weken na de operatie is zeker geen pretje, maar het resultaat mag er zijn; geen voortdurende pijntjes en kwaaltjes meer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tonsil stones voel je trouwens wel, maar zijn niet pijnlijk. Ik heb dan altijd het idee dat er iets van een haartje in m'n mond zit ofzo. Je wil het voortdurend weghalen want het hoort niet in je keel, maar het is niet pijnlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik liep er natuurlijk ook al anderhalf jaar mee rond, dat is nogal een verschil met: "De laatste tijd .... " |
![]() |
||
Citaat:
Gisteren zag ik nog iets wits zitten, een tonsil stone dus blijkbaar. Nu voel ik nog steeds iets zitten, eigenlijk groter en op een andere plek dan gisteren. Ik neem aan dat tonsil stones ook zo diep in de keel kunnen zitten dat je ze niet ziet als je voor de spiegel staat en in je keel kijkt?
||
Citaat:
||
Citaat:
Anyway, als je er in ergere mate last van hebt, kan je je amandelen laten spoelen enzo, en dan halen ze alle witte spul weg (ook wat binnen zit). Dan heb je er voor een langere periode geen last meer van. Die persoon die ik ken had dat niet in Nederland laten doen, en toen hier in Nederland wisten ze er niet eens van. DAt je het kon laten spoelen enzo. Dat feest ging dus niet door. Ik geef je dus weinig kans dat je hier in Nederland je amandelen kan laten opschonen, maar het gebeurt wel in het buitenland.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Joris en zijn wonderlijke navel Verwijderd | 14 | 07-01-2006 13:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Sinds jaren opnieuw Soapsie | 32 | 10-07-2005 16:27 | |
Psychologie |
Ziek door thuiszitten? Verwijderd | 8 | 25-05-2005 07:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Middenin de nacht wakker worden Sithan | 16 | 13-09-2002 19:54 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |