Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2007, 12:27
gurl19
gurl19 is offline
Ik vroeg me af welke hulpmiddelen e.d. jullie allemaal gebruiken in bed.

TS begint:
Bij de Viva (dacht ik) zat een orgasmecreme van de christine le duc. Gister samen uitgeprobeerd. Voelde er eigenlijk niets van. Verder hebben we wel eens handboeien en zo'n trilpenisding gebruikt. Maar tot nu toe vonden we dat allemaal niet erg geweldig.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 13:20
Pluis
Pluis is offline
verder dan massageolie ben ik nog niet gekomen. al heb ik wel pluchehandboeien in huis. Maar dat is vooral heel erg melig.

Oh nee wacht nu lieg ik, we hebben wel eens een spelletje gedaan met een blinddoek en dan moeten raden met wel dingetje je gestreeld wordt. raad je het goed, dan krijg je een massage, heb je t fout dan word je bewerkt met een ijsblokje
Oud 31-07-2007, 14:27
adon1s
adon1s is offline
Weet er iemand goedkope massageolie waar je bijv ook mee om en in de schaamstreek mag komen? Ik heb het weleens gehoort dat je bijv een liter van die zooi voor 5 euri kan kopen..?
Oud 31-07-2007, 17:40
Nona
Nona is offline
Massageolie, theedoeken als blinddoek, douchekoppen... Verder kan ik me even niets bedenken, dus er zal verder niets boeiends geweest zijn.
Oud 31-07-2007, 20:22
George
George is offline
Citaat:
adon1s schreef op 31-07-2007 @ 15:27 :
Weet er iemand goedkope massageolie waar je bijv ook mee om en in de schaamstreek mag komen? Ik heb het weleens gehoort dat je bijv een liter van die zooi voor 5 euri kan kopen..?
Die hebben ze bij de Christine le Duc wel.

Massageolie uiteraard. Mintglijmiddel, voor een prikkelende sensatie! maar daar merkten we toen niets van. Verder van die condooms met ribbeltjes enzo, die waren in de aanbieding en dat was maar goed ook, want ook niet echt bijzonder. En ook zo'n trilpenisding met een vlindertje erop! Die vond ik wel eh, aardig leuk werken. Alleen jammer dat die kleine batterijtjes zo snel leeg zijn.
Oud 01-08-2007, 08:05
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 31-07-2007 @ 13:27 :
Ik vroeg me af welke hulpmiddelen e.d. jullie allemaal gebruiken in bed.

TS begint:
Bij de Viva (dacht ik) zat een orgasmecreme van de christine le duc. Gister samen uitgeprobeerd. Voelde er eigenlijk niets van. Verder hebben we wel eens handboeien en zo'n trilpenisding gebruikt. Maar tot nu toe vonden we dat allemaal niet erg geweldig.
Bij de Yes Heb het ook geprobeerd, het ging alleen heel erg branden/werd warm. Kweet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Niet echt goed spul denk ik
Oud 01-08-2007, 14:38
Orpa
Orpa is offline
Idd, t spul zat bij de yes K vond het hoofdzakelijk koud aanvoelen... Vrij saai...

En idd, blinddoeken dat soort dingen...
Oud 01-08-2007, 16:30
Klaas B.
Klaas B. is offline
Met exen wel een en ander.

Handboeien, vibrator, massageolie...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 16:33
Verwijderd
Ik moet zeggen dat van die dobbelsteentjes wel erg goed kunnen werken.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
DIY schreef op 01-08-2007 @ 17:33 :
Ik moet zeggen dat van die dobbelsteentjes wel erg goed kunnen werken.
Die met suck/lick/rub etc op de ene en nipple/head etc op de andere? Ongelofelijk saai vind ik die juist, echt geen zak aan.

OT: condooms met ribbels, zo'n rubberen ring met ribbels voor over mijn piemel, blinddoeken... vast nog wel meer dingen, maar kan er nu niet zo snel op komen. Ook vaak gewoon dingen die toevallig in de buurt liggen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 01-08-2007 @ 17:40 :
Die met suck/lick/rub etc op de ene en nipple/head etc op de andere? Ongelofelijk saai vind ik die juist, echt geen zak aan.
Ik vond ze ook enorm saai in het begin. Maar als je er de tijd voor neemt en je elkaar een beetje opgeilt kunnen ze wel leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 17:41
Fleurrop
Fleurrop is offline
de vriberende duck
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 00:35
TheCreator
TheCreator is offline
Ik friggin' Haat jullie

Laatst gewijzigd op 02-08-2007 om 00:37.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 09:49
Verwijderd
euhm tsja.. ik heb 2 paar handboeien, 1 paar van zwart kleurig staal. Voelt niet echt lekker aan de polsjes dus heb ik nog een set met klittenband polsdingen gekocht.
Verder heb ik een pocket rocket (Christine), een simpele vibrator, natuurlijk glijmiddel, nog een klein trildingetje, soms koop ik de durex vibrations. En een soort van blinddoekje. Verder kan ik je altijd kaarsvet, massage olie en verdere huistuin en keuken middeltjes gebruiken.

Pas op met de bleek

xxx
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 21:02
Muchacha
Muchacha is offline
Handboeien, die dobbelstenen, condooms met ribbels (werkt voor geen meter), Viacreme (idem dito) en ijsblokjes (werkt wél )

Regels voor berichten