![]() |
|
![]() |
Ik dacht altijd dat het niet mogelijk was om je hele mond te verdoven? Omdat je dan alles kapot kan bijten en eventueel je tong inslikken ofzo.. Weet het niet zeker hoor, maar in dat geval zou een 'spoelmiddeltje' natuurlijk niet kunnen.
Ik zou gewoon eens informeren bij de tandarts, die weet vast het beste wat de mogelijkheden zijn. Ik weet niet of je wel een gehele narcose kan nemen om bijvoorbeeld een gaatje, maar voor ingewikkeldere ingrepen vast wel. Geloof wel dat je dat dan zelf moet betalen en dan meot je naar een kaakchirurg ipv een tandarts Dacht ik... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toevallig heb ik vandaag een zenuwbehandeling gehad, en ik was ook niet blij toen ik die naald op me af zag komen. Mijn tandarts had echter wel eerst het deel waar hij ging prikken verdoofd met een zalfje, dus veel voelde ik er niet van. Ik voelde de naald wel in mijn gehemelte gaan maar het deed absoluut geen pijn. Verder is mijn advies: niet kijken. Of misschien een angst-tandarts zoeken.
Edit: Als je echt zo bang bent voor die naald kun je ook aan je tandarts vragen of hij het wil zeggen zodat je niet hoeft te kijken. Laatst gewijzigd op 31-08-2007 om 22:02. |
![]() |
||
Citaat:
Wat MargotTenenbaum is dan denk ik de beste oplossing... Eerst zalfje, dan spuitje (alleen nu nog proberen tegen dat spuitje te kunnen..) en dan de behandeling. |
![]() |
|
Zo erg is die verdovingsspuit nou ook weer niet. Gewoon in die stoel gaan liggen en je ogen dicht doen dan komt het allemaal goed. Vooral niet te veel bij nadenken want als je dat wel doe ga je er alleen maar meer van voelen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Toen mn broer heel klein was moest zijn kies getrokken worden. Ook hij was heel erg bang voor naalden, dus om de pijn van de naald weer minder te laten worden, heeft mijn tandarts eerst een tijdje ijs op de plek van de prik gehouden. Hierdoor voelde hij de spuit niet en vervolgens het trekken van de kies ook niet
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nou geloof me, je hebt iig liever die prikken en dan met verdoving een kies trekken, dan zonder verdoving.
Ik heb de prikken nl gehad. de verdoving pakte goed bij het bovenste deel van mijn mond. het trekken van mijn bovenste verstandskies voelde ik dan ook niet. Echter, de verdoving werkte onder niet helemaal. ik kon het niet uitschreeuwen van de pijn (door al dat spul in mn mond) maar de tranen biggelden over mn wangen ![]() ![]() en nu zit ik mezelf op te vreten hier, want morgen moet ik weer voor mn laatste kies die eruit moet ![]() ![]()
|
Ik moest laatst in het ziekenhuis 4 spuiten laten zetten ivm het weghalenvan een verstandskies. Ik heb die vrouw van de verdovigen toen gezegd dat ik verdovingen in mijn nog nou niet echt aangenaam vind. Ze heeft toen eerst met een wattenstaafje mijn wangen ed verdoofd waarna ze op die plaats prikte. Het deed bijna geen pijn meer......
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jah ben erg bang voor de tandarts, paar erg nare ervaringen gehad daarom was ik ook al lange tijd niet meer geweest. Tanden waren altijd al heel erg slecht, maar ik zou meerdere wkb moeten doen, zenuwbehandelingen, kiezen laten trekken. Dus besloten om alles er uit te halen en nu kunstgebitje want was niet meer te redden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kalmerend middel voor bij de tandarts Little Phoebe | 23 | 18-11-2016 12:17 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heeft de tandarts allemaal al bij jou uitgespookt? Verwijderd | 59 | 19-02-2006 15:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verdoving bij de tandarrrrts? Sartre | 48 | 07-01-2005 18:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
verdoving bij de tandarts zomaar een mens | 30 | 29-12-2003 19:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bult bij kaak Ireentje | 2 | 25-11-2003 22:30 |