Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Poepiedoepie, scheetjepeteetje, snoeziepoesie. Maar dat is gewoon om elkaar te etteren, just like Qimm said. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik praat in het algemeen in 'koosnaampjes' volgens mij. Heb de rare neiging om veel mensen niet bij hun echte naam te noemen, maar bij een verbastering, verkorting of zelfs een compleet andere naam. Ik betrap me er wel eens op dat ik van sommigen niet eens hun echte naam meer weet
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen lief maar ik wil een goede vriend nog wel eens ''hé lange'' noemen en mijn broer die jonger maar langer dan mij is, noem ik vaak broerke en een goede vriendin (in e-mails) wel eens lieverd.
Mensen die hun vriend(in) serieus bij van die overdreven koosnamen noemen, zouden heropgevoed moeten worden. Ik zou er iig eerder boos om worden dan me gevleid of geliefd voelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, mijn vriendin noemt me Thomas soms, terwijl ik gewoon Tom heet. Maja, meerdere mensen doen dat, dus eigenlijk is het dan geen koosnaampje ofzo. Ach wat boeit het ook ![]() ![]()
|
Ik ben niet zo van de koosnaampjes, maar 'lief' vind ik dan nog wel gaan. Heel soms 'liefje', maar daar blijft het bij. Alleen als ik m'n broertje wil jennen ga ik hem heel overdreven koosnaampjes geven en dan doet hij gezellig mee.
![]() Eerder had ik een periode waarin echt íedereen 'schat' was, tot vervelends toe. (zowel voor hen als voor mij, haha)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
koosnaampjes in het engels Sangria | 11 | 24-06-2011 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van koosnaampjes voor vrienden? Loveangel90 | 6 | 09-11-2010 21:13 | |
De Kantine |
Geef de forumer boven je een fout koosnaampje trophus | 500 | 21-01-2008 09:32 | |
Liefde & Relatie |
Koosnaampje verzinnen, wie helpt? Jay_Snake | 16 | 11-11-2007 20:30 | |
Liefde & Relatie |
Koosnaampjes recycelen Xanatos | 48 | 15-06-2003 18:16 | |
Liefde & Relatie |
hoe noem je hem/haar...........koosnaampjes!! meastrecks | 45 | 28-03-2002 22:49 |