Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het komt wel eens voor dat mensen eerst heel erg flamen en daarna hun posts verwijderen zodat het net lijkt of ze helemaal niet flameden zodat ze de mensen die teruggeflamed (wat een leuk woord) hebben de schuld kunnen geven. Dat is dan niet meer te achterhalen door een forumbaas maar met die nieuwe functie wel; ik denk dat het daarvoor bedoeld is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
eeeh...oeh oke, dan zal ik er voortaan maar bij zeteen waarom ik iets verwijderd heb, heb namelijk meerdere keren achter elkaar een bericht verwijderd omdat het me niet lukte om in foto in die post te zetten toen. Wat zien forumbazen daar dan van? is het dus verstandiger om er bij te zetten waarom je iets verwijdwerd? zodat froumbazen zich niet af hoeven te vragen waarom je 10 berichtjes achter elkaar verwijderd. zoiets?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Verwijderen van posts zonder verdere melding Verwijderd | 38 | 27-07-2010 09:51 | |
Seksualiteit |
zij kwam klaar Verwijderd | 28 | 14-10-2009 19:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlanse steun aan inval Irak Mark Almighty | 130 | 04-04-2007 18:23 | |
Beleidszaken |
Gewaagd fototopic beveiliging Raven | 153 | 04-05-2005 18:17 | |
Beleidszaken |
Modereerbeleid van enkele forumbazen. Uncle_Sam | 25 | 20-05-2003 15:15 |