Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2007, 23:27
igfy
igfy is offline
Denk je de hele dag aan hem/haar en is hij/zij altijd in je achterhoofd aanwezig of denk je alleen aan hem/haar als je bij diegene bent? Waar denk je dan aan? Misschien is het leuk om erbij te vermelden hoe lang jullie iets hebben.

TS begint:

heb nu sinds ongeveer 4 maanden een vriendje en ik denk gedurende de dag best nog vaak aan hem. Soms aan hoe leuk het de dag ervoor was en soms ook een beetje dagdromen op de fiets. Als ik me verveel denk ik vaker aan hem dan als ik veel te doen heb. Waarschijnlijk denk ik onbewust nog veel vaker aan hem, maar ik zou gokken op 1 keer per 1 a 2 uur.
Oud 11-09-2007, 00:13
Verwijderd
ik denk eerlijk waar constant aan hem... ik zwijg ook niet over hem. volgens mij ben ik verschrikkelijk vervelend gezelschap tegenwoordig

oh, en we zijn twee maanden samen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 06:34
Verwijderd
We zijn 20 maanden samen en hij zit altijd wel ergens in mijn gedachtes.. Ik denk niet altijd bewust aan hem, maar er is zoveel wat me aan hem doet denken e.d. dat hij er altijd wel zit. We wonen ook samen, dus bij dingen als het avondeten, de boodschappen of "oh ik heb zin om in bed te kruipen" zit hij ook altijd in het plaatje.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 06:43
darknessboy
darknessboy is offline
ik denk de heledag door aan me lieve meisje
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 06:56
Verwijderd
't Is nu anderhalve maand uit en ik denk nog elke dag heel veel aan hem Hopeloos. Volgens mij meer dan toen het net uit was. Pluspunt is dat ik me er meestal niet kut bij voel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 09:03
Verwijderd
Hij is de eerste aan wie ik denk als ik 's ochtends wakker word. En dat nog steeds élke ochtend na bijna 2,5 jaar. Ik vind het helemaal niet vervelend, hehe
En verder kan ik me helemaal aansluiten bij Dusjcrib. Onee, niet helemaal, want wij wonen niet samen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 09:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ik denk de heledag door aan me lieve meisje
Heb je zeker weinig te doen verder
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 10:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Te vaak
Oud 11-09-2007, 10:57
snoopy
snoopy is offline
Ik denk nog best wel vaak aan hem! Dit is trouwens meer geworden gedurende onze relatie, maar dat kan ook zijn doordat ik wel wat anders aan m'n hoofd had toen we net samen waren. (m'n vader was toen net overleden) Het is niet zo dat ie de hele dag in m'n hoofd zit, en als ik aan m denk zijn dat ook geen minuten durende dagdromen, maar... naja. Vaak dus
Oud 11-09-2007, 11:02
Verwijderd
Weet ik veel. Ik ga dat toch niet zitten turven.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Weet ik veel. Ik ga dat toch niet zitten turven.
Dat. En het is ook niet de hele dag door, is ook niet handig als je aan het werk bent of huiswerk maakt. Maar op de achtergrond is hij wel aanwezig en zo vliegt er zo nu en dan even een gedachte voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:17
Verwijderd
Wat iedereen zo'n beetje zegt. Op de achtergrond denk ik eigenlijk altijd wel aan hem, maar pas als ik me verveel of in de trein zit (= hetzelfde vaak ) ga ik echt aan hem denken. 's Morgens als ik wakker word denk ik ook vaak aan hem, of 's avonds als ik net thuis ben. Maar dat is dan ook omdat ik me afvraag of hij op MSN is
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:47
botulismf
botulismf is offline
Tsja, meerdere keren per dag in elk geval. Er schuilt geen ingenieus systeem achter ofzo.
Oud 11-09-2007, 21:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
WWJD? dat vraag ik me wel meerdere keren per dag af.
Oud 11-09-2007, 21:02
botulismf
botulismf is offline
WWJD?
Oud 11-09-2007, 21:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
What would Jorge Do?
Oud 11-09-2007, 21:08
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:20
botulismf
botulismf is offline
Hahaha! Nou, als ik druk ben wat minder vaak en zo niet behoorlijk vaak.
En WWLD?
Oud 11-09-2007, 21:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
had ik ook maar een j-naam!

ontopic: ik denk op school eigenlijk alleen en vooral voortdurend aan mijn warme bed, maar als ik in de pauze zit te sudoku-en of te eten denk ik aan mijn vriend want dat zijn goeie momenten daarvoor en als ik thuis kom ben ik benieuwd wat hij gedaan heeft enzo. dus de gebruikelijke liebling-liebling shizzle eigenlijk
Oud 12-09-2007, 17:20
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
how about each 30 minutes
Oud 12-09-2007, 18:18
houvnjou
houvnjou is offline
Ongeveer elke seconde wel. Vooral als ik iets saais of niks aan het doen ben. of als ik ergens ben waar ik normaal met hem ben.
We zijn nu 7 maanden samen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 09:10
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik denk ongeveer 2 à 3 keer per uur aan hem. Soms iets meer . Herinneringen, vooruitblikken ('ik heb zo'n zin in zaterdag want dan gaan we iets leuks doen' bijvoorbeeld ) of gewoon dagdromen.
Oud 13-09-2007, 21:12
Poeperd
Poeperd is offline
Ik denk wel minstens 1 keer per dag aan hem. Vooral omdat we op hetzelfde forum zitten en veel bezig zijn met hetzelfde onderwerp, waardoor ik meteen denk "haha dit zou hij moeten lezen" als ik een grappig/cool artikel zie of iets dergelijks.

We zijn nu 3,5 jaar samen.
Oud 13-09-2007, 21:17
metallica
metallica is offline
Uhm, heel veel iig. Maar ik weet niet, het loopt niet zo lekker en dan ben ik zo iemand waarbij het begint te malen...
Oud 14-09-2007, 12:06
Verwijderd
Ik denk wel veel aan hem ja. Denk ik. In ieder geval met regelmaat, maar het is niet zo dat ik de hele dag aan hem denk ofzo. Het is vaak zo dat ik aan "iets" denk, en hem daar dan aan koppel omdat ik ooit zoiets met hem heb meegemaakt oid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2007, 13:37
Verwijderd
Hij zit altijd wel ergens in m'n hoofd, en ik zou het raar vinden als dat ineens niet meer zo zou zijn.
We zijn 7 jaar samen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:03
wup
wup is offline
Tja, is lastig te zeggen. Elke dag sowieso, vooral als ik me verveel of als ik mijn telefoon zie, want dan hoop ik op smsjes. Als ik op school bezig ben of aan het werk ben niet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:44
Verwijderd
Nou altijd, we smsen ook de hele dag dus het kan niet anders.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:58
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Nou altijd, we smsen ook de hele dag dus het kan niet anders.
Lol 22-03-1988 ..we zijn op dezelfde dag geboren
Oud 14-09-2007, 22:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk heel veel aan hem. We zijn net twee maanden samen dus alles is nog hartstikke nieuw en spannend en leuk en verliefd enzo. We smsen toch wel zeker een keer per dag en meestal spreek ik hem ook wel elke dag even. Ik zal niet zeggen dat ik de hele dag door aan hem denk maar het komt wel aardig in de buurt
Oud 15-09-2007, 06:39
Henkje
Henkje is offline
Citaat:
Hij is de eerste aan wie ik denk als ik 's ochtends wakker word. En dat nog steeds élke ochtend na bijna 2,5 jaar. Ik vind het helemaal niet vervelend, hehe
En verder kan ik me helemaal aansluiten bij Dusjcrib. Onee, niet helemaal, want wij wonen niet samen
Reageren

Regels voor berichten